Nu Online
Momenteel zijn er 40 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Debbie
Fede Di Oro
Hallo iedereen, Ik denk ddat ik zot aan het worden ben!!! Deze middag had ik op mn gsm ff snel gekeken naar ringen van FDO, ik zag er daar per paar tussen staan van om en bij de €400. Als ik nu kijk vind je er geen paar onder de 600eur?? Is het...
Voorbereiding Reacties: 13 24-8-2012 18:36:14

Tessa
Mini's huren
Hoi iedereen, Wij trouwen op 10 november en we kunnen een mini gebruiken van een vriend van ons, maar voor de rest hebben we niet echt ceremoniewagens, ook omdat het enkel naar het gemeentehuis is.. Maar ik dacht misschien om eventueel mini's te hu...
Ceremonie Reacties: 5 24-8-2012 18:24:42

Ilse
geslaagde filmposters als tafelverdeling
Hallo allemaal Na het faillissement van BC, waarover we nog altijd niet veel duidelijkheid hebben, is er toch nog een lichtpuntje! Voor de tafeltoewijzing willen we filmposters gebruiken en deze bewerken zodat onze gezichten erop staan. Ik mag zegge...
Ideeën Reacties: 9 24-8-2012 18:04:12

Yvana
Kostuum Pierre Yves
Ik ga waarschijnlijk mijn kleed kopen bij Pierre Yves en ik las hier dat je dan een kortingsbon krijgt van € 200 wanneer de bruidegom zijn kostuum koopt bij Pierre Yves. Heeft iemand ervaring met de kostuums bij Pierre Yves? Wat is de prijsklas...
Kledij - Bruidegom Reacties: 3 24-8-2012 16:26:01

Sabine
Feest Passade Mechelen
Hallo bruidjes, Ons feest zal doorgaan in de passade in Mechelen, heeft er iemand van jullie het soms ook daar gedaan en wat is jullie ervaring? misschien ook foto's? Groetjes, Sabine
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 24-8-2012 16:02:05

clara
domme vraag
hey hey, ik heb mss een domme vraag, maar een week voor de trouw zijn er mensen die al gestrort hebben. Van sommige bedragen ben ik echt geschrokken (in de positieve zin welsiwaar!!), maar is dat raar dat je die mensen nu al bedankt als ze je tegenko...
Voorbereiding Reacties: 16 24-8-2012 15:46:46

Benny
Iers bandje voor Ceremonie
Hallo iedereen, Wij trouwen op 27/09/2013 en zijn al volop bezig met de voorbereidingen op onze grote dag. Graag hadden wij onze ceremonie buiten de kerk gehouden, waarvoor we ook volop naar een geschikte locatie aan het zoeken zijn.. We zijn echte...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 24-8-2012 13:22:54

Joke
Locatie regio Tienen - Leuven - Aarschot - Diest - St Truiden
Hoi medebruidjes, Na tien jaar samen en een prachtige zoon van 3 zijn ook wij verloofd. We zouden graag volgende zomer trouwen en zijn nu op zoek naar een toffe zaal in de regio Tienen, Leuven, Aarschot, Diest of St-Truiden. Wij geven, budgettair g...
Locatie Reacties: 7 24-8-2012 13:04:55

Peggy
foto's nemen trouwjurk
Hallo, Ik ben nu in 2 winkels geweest en ik had in de 1ste winkel al 1 favoriet kleedje maar na een week kan ik het me al niet zo goed meer memoriseren hoe en wat er precies nu zo speciaal aan was. Hebben jullie dat ook ? Mogen er foto's genomen w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 24-8-2012 12:53:23

Shana
Bedankdoosjes?
Lieve bruidjes, Ik heb al bedankdoosjes, maar we weten totaal niet wat we erin moeten doen. Ik dacht eerst aan suikeren hartjes, maar de familie aan mijn vriend zijn kant die snoepen niet. Dan had ik het idee om theezakjes met onze naam erin te s...
Voorbereiding Reacties: 11 24-8-2012 12:26:57

Isabelle
foto locatie gezocht regio Aalst
Dag Medebruidjes, wij zijn nog op zoek naar een leuke foto locatie voor buiten. Hebben jullie nog fijne ideeën voor de regio Aalst en omstreken? Ik ben niet echt op zoek naar een klassiek park, wat meer industrie of platte land mag wel... laat ...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 24-8-2012 11:50:45

hanne
roze ronde placemats
Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar lichtroze, ronde placemats. (130-tal) Het zouden deze moeten zijn (van ikea : http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/20152714/) maar dan in het lichtroze. Weet iemand waar ik deze kan vinden of hoe ik d...
Ideeën Reacties: 4 24-8-2012 11:33:13

Dorina
Dringend openingsdans-nummer gezocht!
O jee, om 19 uur komt onze DJ even langs om te bespreken welke muziek we willen op ons feest, en we hebben eigenlijk nog geen flauw idee van onze openingsdans :s We hebben geen danslessen of dergelijke genomen en we willen dan ook een gewone slow dan...
Openingsdans Reacties: 12 24-8-2012 11:33:13

Shana
Suite in hetzelfde of iets anders?dilemma
Lieve bruidjes, Ik heb een dilemma. Ik vind het zeer mooi als de bruidsmeisjes en heren, hetzelfde aanhebben, is heel mooi voor de foto. Maar ik heb maar 2bruidsmeisjes, en dan ook 1,5jaar zijn ze. Iedereen vraagt me steeds, is er een dresscode? m...
Kledij - Suite Reacties: 14 24-8-2012 11:13:05

Ina
Dingen die ik nog kan regelen?
Dinsdag mogen we nog is naar een zaal kijken gaan se :-) Hopelijk valt het mee, dat ik toch al bij 2 dingetjes oké kan schrijven hehe :-) En dan maandag naar het gemeentehuis voor is te kijken of de datum nog vrij is, en welk uur enzo... Ik weet...
Voorbereiding Reacties: 5 24-8-2012 11:12:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...