Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

debora
Iedereen maar zeggen: 'ge hebt toch nog tijd genoeg' ...
Dit moet ik toch wel effe kwijt. Gewoon voor al de familie en vrienden waar ik steeds van te horen krijg, ge hebt toch nog tijd genoeg!! Vandaag moest ik toevallig bij de gemeente zijn en heb is navraag gedaan hoelang vantevoren we best doorgeven wa...
Voorbereiding Reacties: 17 17-8-2012 21:59:50

Nathalie
bruidkapsel regio zoersel/schilde/malle
Ik zoek een goede kapster die mijn haar kan opsteken met vlechtjes, bloemen, ... Graag die thuis komt,maar op verplaatsing mag ook
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 17-8-2012 21:41:15

Mieke
plaatsen aan tafel toewijzen of vrij laten kiezen??
Hey bruidjes, Wij zijn voor het ogenblik aan met ons drukwerk begonnen (prille begin hoor : ontwerp en overleg drukker). Nu vroeg de drukker of we ook naamkaartjes nodig hebben... Ik loop al eventjes rond met het gedacht om de mensen te laten kiezen...
Voorbereiding Reacties: 9 17-8-2012 21:14:45

An
morgen is het zover!!!
Hallo hallo :-) Zoals de titel het al zegt: morgen is het zover!! Na bijna een jaartje voorbereiden is het eindelijk aan ons. Vandaag nog super veel gedaan. De hele dag nog in de weer geweest om alles op punt te zetten. Ik denk, hoop dat alles in ord...
Voorbereiding Reacties: 10 17-8-2012 19:53:08

Sara
mijn eigen taarttopper deel 2
na veel pogingen en zwoegen is nu ook mijn mannetje af voor onze taarttopper. Ik twijfel nog voor onze 2 katten er ook nog bij te zetten maar het gaat wat veel zijn denk ik dan zo.  fotootje voor de nieuwsgierigen [IMG]http://farm9.staticflickr....
Voorbereiding Reacties: 14 17-8-2012 18:31:10

Sara
zoektocht haarsieraad/hoedje/...
voor onze burgerlijke trouw ben ik op zoek voor iets in mijn haar te doen.  Ik ben vandaag van die speciale hoedjes gaan passen en dat is eventueel een optie maar het voelt zo niet 100% ok. Voor de kerkelijke trouw heb ik een echte prinsessen t...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 17-8-2012 17:43:44

viki
Bruidsjurken maatje meer
Hallo; Weet er iemand winkels (liefst regio west vlaanderen) waar ze bruidsjurken verkopen voor bruidjes met een maatje meer. Ik had mijn voorkeurwinkel binnengestapt om een afspraak te maken maar blijkt dat ze enkel jurken tot maat 42 ter beschikki...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 17-8-2012 16:46:23

Annelies
Aftellen met nieuwe hoop en nieuwe krachten
Hey bruidjes, sinds onze verloving in augustus vorig jaar  zal ik regelmatig op deze site en haalde ik hier ook al heel veel leuke en originele ideeen... Diegene die deze site sinds dan bekijken zullen mij ondertussen reeds een tijdje 'gemist' h...
Voorbereiding Reacties: 9 17-8-2012 16:38:54

Joke
Hoeveel cadeau-geld wordt er momenteel gegeven op een trouw?
Hoi, wij hebben een trouw van vrienden in het vooruitzicht. Ik vraag me af wat de gangbare cadeau-prijzen zijn momenteel. Vroeger gaven we voor het avondfeest 50 euro per man. De laatste maal gaven we 62,5 euro per man, dus 130 euro per koppel. ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 58 17-8-2012 16:32:40

liesbeth
bruidslingerie west- of oost-vlaanderen
hoi hoi, nog 48 dagen te gaan en 't is zover :-DDDD Nu moet ik vooral nog op zoek naar bruidslingerie & schoenen. Het liefst had ik een torselet of korset gedragen, kwestie van de goeie dingen te benadrukken é ;-) Kennen jullie soms adresj...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 17-8-2012 16:28:20

Shana
trouwvervoer!
Beste bruidjes, Ik ben nog steeds op zoek naar een leuke manier om ons te vervoeren... Heb al zeer veel bedrijven afgegaan, maar ik vind nergens auto's die in ons budget passen. Het probleem is dat het vanaf mijn huis tot aan de kerk/en gemeenteh...
Voorbereiding Reacties: 8 17-8-2012 16:03:13

nancy
Morgen vrijgezellen :-))
Morgen om 17u moeten we beiden klaarstaan voor onze vrijgezellenavond. Ze komen ons natuurlijk wel apart halen maar ik weet dat we op het einde van de nacht wel ergens gaan samenkomen op Turnhout kermis. Wel handig,kunnen we samen een taxi naar huis...
Voorbereiding Reacties: 7 17-8-2012 15:29:49

Eve
Zelf versiering kerkstoelen maken + corsages?
Hallo mede-bruidjes, Zijn er onder jullie die ook het idee hebben opgevat om zelf de kerkversiering en de corsages te maken? Hoe doen jullie dit precies? Hebben julie toevallig een foto'tje? Alvast super bedankt voor jullie tips! xxx
Bruidsboeket Reacties: 2 17-8-2012 15:29:22

Elfie
Originele bedankjes !
Hallo bruidjes,  ik heb hulp eventjes nodig. Wij hebben onze uitnodigingen vorige vrijdag op de post gedaan. Nu blijkt na foute info van onze drukker dat onze uitnodiging onvoldoende gefrankeerd zijn. Iedereen moet 0.75 cent opleggen. Ik ga nat...
Ideeën Reacties: 4 17-8-2012 14:30:15

Niki
Rode loper en bellenblazetjes te koop
Hoi hoi Mijn dag zit er intussen op! Zijn er bruidjes die een rode loper kunnen gebruiken??Ik heb nog 22 bellenblazertjes in de vorm van cavaflesjes! Als iemand iets kan gebruiken, mail me op niki_vds@hotmail.comgrtjsNiki
Ceremonie Reacties: 8 17-8-2012 14:20:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...