Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

cindy
Onze dag 22 sep '12
Hoi medebruidjes, ondank dat er een paar dingen "fout" gelopen zijn op onze dag, hebben wij er enorm van genoten. - nonkel in rolstoel die niet in het vervoer kon, de ceremoniemeester heeft de hele dag met een vriendin haar auto   &nbs...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 9 25-9-2012 13:58:54

Elke
Fotolocatie Ninove
Zoals de titel het zegt, zoek ik een fotolocatie in Ninove. Wij zelf wonen in West vlaanderen, maar mijn ouders zijn van Ninove en in de voormiddag gaat de suite lekker lunchen in Ninove en wij dus ondertussen daar foto's trekken. Maar aangezien ik t...
Fotografie Reacties: 1 25-9-2012 13:44:41

Lieselore
Kostenoverzicht
Hallo, wij zitten momenteel ook in de beginfase van onze trouwplannen. Nu kan ik heel moeilijk inschatten op wat voor budget we moeten rekenen voor bv. bloemen, uitnodigingen, ... Heeft er toevallig iemand een kostenoverzicht van haar/zijn huwelijk d...
Voorbereiding Reacties: 13 25-9-2012 13:17:00

Jana
Huisdj Infirmerie Tongeren
Hallo, heeft iemand ervaring met Jurgen Ritzen, huisdj bij de infirmerie in Tongeren? Alvast bedankt voor jullie reacties...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 25-9-2012 12:26:43

Romina
pianist
Hallo, We zijn ook nog op zoek naar een pianist/voilist voor tijdens onze receptie. Iemand suggesties? 
Muziek - Live Reacties: 1 25-9-2012 11:46:46

Romina
feestzaal
Beste, Heeft er iemand ervaring met de Witte Meren te Keerbergen. Ze bieden ons ook een DJ aan. Maar we zijn ook wat benieuwd naar zijn kunnen. Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 25-9-2012 11:38:40

elke
onze dag...
was mega :) De vrijdag regende het nog katten en honden. Wij zijn die dag voor de wet al getrouwd onder familie en daarna een gezellig etentje. Gelukkig allemaal binnen maar ja, al schrik vr de zaterdag. Ik stond op en het was echt stralend zonnig:...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 3 25-9-2012 11:35:14

Karen
t'Guldenhof te Liedekerke
Beste Bruidjes, Heeft iemand ervaring met deze zaal eten, interieur? Duur niet duur? Op de foto's lijkt het mij nog gezellig en wat zeker mooi meegenomen is, is dat er een tuin aanwezig is waar ik wel veel belang aan hecht. Groetjes ik hoop dat iem...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 25-9-2012 11:23:57

Romina
zanger en zangeres
Hallo iedereen, Wij zijn op zoek naar een betaalbare zanger of zangeres en dit gedurende ons avondfeest.  Wij begrijpen waarom de prijzen dikwijls zo hoog zijn, maar we hebben zelf maar een beperkt budget.  Alvast bedankt!
Muziek - Live Reacties: 4 25-9-2012 11:19:45

tima
back from zanzibar
terug in ons koud belgen landje . onze huwelijksreis was in 1 woord zalig . 1ste dag hadden we echt het gevoel dat we in een poster of zo waren gestapt zo mooi!. En al die nieuwe ervaringen (alle voor mij toch) we zijn gaan snorkelen aan de mooi...
Huwelijksreis Reacties: 9 25-9-2012 10:32:59

Brigitte
Kortingskaarten voor Trouw-Mariage 5-7 oktober in Antwerpen
Beste, Ik heb kortingskaarten voor de Trouw-Mariage beurs (www.trouw-mariage.be) te Antwerpen (5 t/m 7 oktober) beschikbaar. U kunt deze geheel vrijblijvend bij mij opvragen. Stuur hiervoor een mailtje (met uw adresgegevens) naar brigitte.kater@perf...
Voorbereiding Reacties: 2 25-9-2012 9:43:38

Fien
Wanneer bloemen bestellen?
Wanneer hebben jullie de bloemen besteld? Volgens mij heb ik enkel een bruidsboeket en wat losse bloemen voor in de tafelstukken nodig. We trouwen wel pas op 12 december en ik ben bang dat als ik te vroeg naar de bloemist ga, de juiste bloemen er nog...
Bruidsboeket Reacties: 2 25-9-2012 9:43:06

Petra
tiara te koop
Hallo, ik heb besloten ook mijn tiara te verkopen, het is er 1 met kammetjes, ik heb hem gekocht aan €30, ik doe hem weg voor €10, ik kan gerust een foto'tje mailen, stuur prive berichtje aub. groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 5 25-9-2012 8:58:22

Sarah
binnenlocatie omgeving sint-niklaas of Dendermonde gezocht!
Hoi Bruidjes, Met nog 10 dagen en 15 uur op de teller begint het stilaan te kriebelen. Meteovista is ondertussen al toegevoegd aan mijn favoriete webpagina's en voorlopig ziet het er redelijk goed uit voor ons :) Om toch niet voor verrassingen te ...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 25-9-2012 8:45:02

ellen
dringend hulp gevraagd :)
Hoi dames! Wij zijn bezig aan de laatste loodjes van onze uitnodigingen,wij geven een trouwfuif maar wel met eten ,het is een buffet dat heel de avond blijft staan met typisch belgische gerechten dus de mensen zullen zeker hun buikje vol hebben,nu w...
Uitnodigingen Reacties: 5 24-9-2012 23:16:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...