Nu Online
Momenteel zijn er 219 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

iris
traiteurs
wij zoeken er regio tienen,iemand die kan helpen? met vriendelijke groeten  Iris
Voorbereiding Reacties: 3 22-9-2012 21:17:53

mia
super fotograaf??
Hallo! Wij gaan binenkort trouwen en daarom zijn wij op zoek naar een hele goede bruiloftsfotograaf, heeft iemand ervaring met http://www.studio-foto.nl ? De fotos zijn echt heel mooi... Gr, Mia 
Fotografie Reacties: 1 22-9-2012 20:16:13

Delphine
spannende dag morgen...mijn getuige vragen!
Hoi bruidjes! morgen ben ik van plan om mijn getuige te vragen, kheb gekozen voor mijne beste maat.... er zijn toch wel al wat zenuwen :p kben vooral benieuwd hoe hij gaat reageren :) kwas van plan om hem en zijn vriendin eens het kerkje te tonen waa...
Voorbereiding Reacties: 5 22-9-2012 18:08:07

Veva
Beslissing i.v.m. avondfeest/kerk in Hasselt
Ons origineel idee voor het avondfeest was: - 65 man op diner -45 man extra op avondfeest + dessertenbuffet (vooral neven en nichten) Na dit voor te leggen aan beide ouders stelden ze hun veto: indien niet iedereen fatsoenlijk eten kreeg dat kwamen ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 22-9-2012 17:46:10

Manuela
Droogkuis trouwkleedje
Totaal onverwachts toch nog een berichtje posten ^^ Ik ben radeloos opzoek naar een deftige droogkuis om m'n kleedje te laten kuisen!!!!! Weet er iemand een goede zijn regio Leuven - Tienen? Wil echt m'n trouwkleedje proper krijgen, maar wil ook 100%...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 22-9-2012 15:27:15

Karen
UIttredelied...
Dag bruidjes en gommetjes, Afgelopen dinsdag zijn we langsgeweest bij de dirigent van het jongerenkoor dat in onze mis zal zingen.Hoewel we vooral informatie gingen vragen (het is de schoonbroer van Niels), zijn we eigenlijk verder geraakt en hebben ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 7 22-9-2012 15:11:00

Annabel
Eerste lezing
Dag allemaal, ik ben al stilletjesaan begonnen met het opmaken van ons misboekje. Ik ben echter nog op zoek naar een mooie tekst of een leuk verhaaltje als eerste lezing. Iemand ideetjes? groetjes, Annabel
Ceremonie Reacties: 11 22-9-2012 12:55:17

Ann
De laatste loodjes...
Nog 6!!!!!! Dagen.... En zoveel te doen! Wij zoeken nog een liedje om onze bruidstaart aan te snijden? Hebben jullie ideeën?
Voorbereiding Reacties: 3 22-9-2012 12:41:11

Silke
Toch stilletjes aan beetje stress? + Haarlint te koop!
Hoi iedereen! Gelukkig is er jet forum om even te ventileren rond den trouw... Ik wil nu eenmaal niet constant tetteren over den trouw tegen anderen... Bij deze dus: Sinds paar dagen voel ik de stress toch stilletjes aan naderen... Ik zeg altijd d...
Voorbereiding Reacties: 10 22-9-2012 11:16:23

rennée
LEUKE TIP! EN TIPS GEVRAAGD
hallo medebruidjes en gommen  ;-) ik zie dat er een actie is voor dag van de klant ; bij Tutje & kiki we hebben er al ons gerief besteld , wij zijn jammer genoeg te laat om ervan te genieten; maar ik wilde jullie toch niet onthouden .. ze...
Ideeën Reacties: 1 22-9-2012 11:06:38

Saskia
voorbereidingen
Hallo meiden, ik denk dat ik goed op schema zit met mijn voorbereidingen, maar om zeker te zijn dat ik niets over het hoofd zie, vraag ik jullie wat ik ev nog kan doen, wij trouwen op 22 juni volgend jaar, op mijn ventje zijn verjaardag, dus wat is ...
Voorbereiding Reacties: 3 22-9-2012 10:20:59

martine
OPENINGSDANS.....nr 1 2 3........
Heyyyyy bruidjes to be,wij hebben gekozen voor "nothing else matters"(beetje zwaar als openingsdans maar we houden allebei zo van die pakkende en passende tekst,ben is benieuwd wat de gasten ervan gaan denken hihi)  als onze nr1......is het...
Openingsdans Reacties: 10 21-9-2012 21:48:17

an-sofie
boudoirshoot
Ik heb hier al veel gelezen over boudoirshoots. Maar nu vindt ik de artikels niet meer terug.Zou dit graag doen al cadeau voor mijn ventje want we trouwen op zijn verjaardag en vond dit wel een passend geschenkje. Liefst wel regio West-Vlaanderen. H...
Fotografie Reacties: 12 21-9-2012 20:15:23

sofie
trouw 08/09
Dag dames, M'n verslagje had ik al geschreven. Kunnen jullie deze foto's bekijken? https://www.facebook.com/media/set/?set=a.3983442698303.2146546.1047802569&type=1&l=930fde1d2c ofwel via de facebook groep wijtrouwen2012 staan ze ook. D...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 8 21-9-2012 19:48:21

martine
lightinthebox.com
Hallokes allemaal,hebben jullie al eens gekeken op de site www.lightinthebox.com? onvoorstelbaar zo goedkoop dat die zijn in het aanbieden van trouwkledij,is dit echt?Heeft er al iemand hier iets(bijv trouwkleed) van gekocht?Ik denk dat deze site nep...
Voorbereiding Reacties: 13 21-9-2012 19:12:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...