Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annelies
Iemand ervaring met ETM catering uit arendonk ?
Na een aangenaam gesprek en een offerte die helemaal aan onze wensen voldoet ... Wilden we toch eventjes polsen of hier iemand ervaring heeft met etm catering ? Ben razend benieuwd....
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 23-9-2012 21:16:04

noortje
Bruidswinkels in Limburg?
Hallo! Weet er iemand nog goede bruidswinkels in Limburg? Ik ben al in de Linx (Hasselt) & Le Chapeau (Bree) geweest maar dit vond ik iets te prijzig.. Bij de E&R in Beverlo ben ik geweest, hing heel veel moois en ook voor mijn budget en de v...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 23-9-2012 21:06:44

Lies
Dagindeling
Dag mede-bruidjes, Ik heb jullie mening nodig over onze dagplanning. Deze werd even helemaal in de war gestuurd doordat we (door omstandigheden) de 2 receptie in 1 zouden willen doen. Zo vermijden we dat de schoonfamilie die van ver komt, terug naar...
Voorbereiding Reacties: 1 23-9-2012 21:03:01

Leslie
Binnenlocatie groepsfoto's
Hey bruidjes Zaterdag is het eindelijk zover!! Aangezien het weer er voorlopig niet zo denderend uitziet ben ik op zoek naar een fotolocatie binnen voor de groepsfoto's met de suite. Wij trouwen in Lint, dus bij voorkeur daar ergens in de buurt. Waa...
Fotografie Reacties: 0 23-9-2012 20:45:27

Delphine
Getuige: check! :)
Hoi hoi! Gisteren had ik hier een berichtje gepost dat ik mijn beste maat als getuige ging vragen vandaag. Hij keek wel wat verrast omdat ik hem persé het kerkje wou tonen vanbinnen, maar éénmaal binnen keek hij heel anders toen ik het...
Voorbereiding Reacties: 4 23-9-2012 20:05:27

Katrien
World Pigeon Center (the loft) of vrije valk ???
Hallo allemaal! Wij willen een feest geven voor een +/- 110 personen en we kunnen echt niet kiezen tussen het World Pigeon Center (The Loft) of de Vrije Valk, beide in Hoeselt. Iemand ervaringen met deze zalen? Zou de Janssenszaal in WPC - The Lo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 23-9-2012 19:52:13

Catherine
Nalezen misboekje
Hallo, ik vroeg me af of er mensen zijn die ons misboekje zouden willen nalezen op fouten? Groetjes Catherine
Ceremonie Reacties: 18 23-9-2012 18:50:51

kathleen
zilvermeeuw Mol
Iemand ervaringen met deze zaal?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 23-9-2012 15:31:58

Julie
danslessen of niet??
Dag bruidjes, net terug iets kunnen afvinken op het to do lijstje : onze bus. Maar nu breek ik nog steeds mijn hoofd over de openingsdans gewoon nen tegelplakker en wat stuntelig dansen  ? of lessen volgen. hoewel ik niet echt iets ingestudeerd ...
Openingsdans Reacties: 9 23-9-2012 15:09:49

Silke
Interessante website
Hey!! Misschien kennen jullie hem al maar ik vind het toch een interessante site, ik heb er toch al veel informatie op gevonden en ik zou hem toch graag met jullie willen delen. http://www.designyourwedding.nl/ Veel leesplezier en nog veel succes ...
Ideeën Reacties: 9 23-9-2012 14:56:35

sarah
appelvla met vanille
Sorry die titel kiezen vind ik vaak lastig ;) Ik ben eigenlijk gewoon nieuwsgierig naar wat jullie allemaal zelf maken. Ik heb nog wel wat tijd en vind dingen zelf maken stiekem wel leuk. Maar ik heb geen idee van wat we allemaal zelf zoude kunne ma...
Voorbereiding Reacties: 22 23-9-2012 14:37:40

christel
sjaal ?
hallo bruidjes het is echt koud nu maar iemand een idee heb een kleed met blote rug wat ik zou kunnen gebruiken tegen de kou  tips welkom
Kledij - Accessoires Reacties: 5 23-9-2012 14:35:19

Kim
ter heide Lembeke
Zijn er mensen die soms al een trouwfeest hebben meegemaakt in Ter Heide in Lembeke? Wat zijn jullie ervaringen?
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 23-9-2012 14:18:11

Elsy
gisteren eerste shopping dag naar een kleed!
Hallo, Dit is de eerste keer dat ik iets post hier op het forum. Gisteren ben ik voor het eerst gaan winkelen voor een kleed samen met mijn moeder, grootmoeder, zusje en getuige naar de prima donna. Had een redelijk sterk beeld van wat ik wilde, sob...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 23-9-2012 13:58:01

Catherine
Oktoberbruidjes, hoe ver staan jullie
v\:* {behavior:url(#default#VML);} o\:* {behavior:url(#default#VML);} w\:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);} Hallo oktoberbruidjes, Ik wou eens even weten of er bruidjes zijn die rond onze dag ook trouwen en hoe...
Voorbereiding Reacties: 6 23-9-2012 13:43:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...