Nu Online
Momenteel zijn er 221 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

jkjkd
enkele decoratie vraagjes
Hallo iedereen, Wil even wat vragen : - Wie heeft er al een trouwfeest gedaan met turqoise als thema. En heeft hier foto's van ? of wie heeft  er leuke ideeën hiervoor. - Ben ook nog op zoek naar leuke manier om tafels toe te wijzen. W...
Ideeën Reacties: 10 26-9-2012 10:15:00

Nicky
Fotolocaties binnen - Lommel
Wanneer ik de weersvoorspellingen bekijk, kan ik maar best fotolocaties binnen voorzien.. Weet er iemand leuke locaties in de buurt van Lommel, Mol, Balen, Neerpelt, Overpelt, Hechtel?
Voorbereiding Reacties: 0 26-9-2012 9:58:27

Delphine
DJ Koloniënpaleis Tervuren
Hoi medebruidjes! Heeft iemand ervaring met de vaste DJ van het Koloniënpaleis (DJ Steph?). Ik las al hier al ergens 1 goede commentaar, maar misschien zijn er nog mensen die daar al naar een feest geweest zijn (vb. ook personeelsfeest of zo)? ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 26-9-2012 9:19:26

kim
mijn mooiste dag 22 september 2012
Ik heb een prachtige dag gehad waarbij niet is fout gelopen, ons bruidspaartje is wel van de taart gevallen, maar ik had minni paartjes ter decoratie op tafels gezet, dus hadden we  toch nog een taarttopper..... heb zo genoten van onze dag en&nb...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 8 26-9-2012 7:17:15

martine
Februaribruidjes???
Allez kheb op een week toch al wat kunnen doen,gemeentehuis en kerk zijn in orde....we hebben op 2 zalen een optie en deze week moet ik op 3 verschillende plaatsen voor de 1ste keer een bruidskleed gaan passen/kiezen....hoever staan jullie februaribr...
Voorbereiding Reacties: 1 25-9-2012 22:43:11

Sara
Traiteur
Hallo!! Dinsdagavond hebben we een afspraak bij de traiteur. Nu, eerst hadden we besloten om koud buffet te nemen, maar deze traiteur heeft ook een soort 'boerenkost'. Dus spek, gehaktballetjes, stoofvlees, pensen, spare-ribs met 4 soorten puree en b...
Voorbereiding Reacties: 9 25-9-2012 21:37:49

edith
Welke thema hebben jullie gekozen?
Hey, Wij zijn volop aan het Brianstormen voor een thema en dresscode. Ik vroeg me af wat jullie doen/deden. Groetjes xxx
Voorbereiding Reacties: 10 25-9-2012 20:18:36

Mieke
Coverband op huwelijksfeest?
Hoi! Met nog maar enkele weken op de teller begint er plots van alles mis te lopen... Eerst mijn jurk met vertraging, dan het kostuum van mijn aanstaande met vertraging en nu het volgende: We wilden op ons dansfeest eerst een coverband en daarna ee...
Muziek - Live Reacties: 11 25-9-2012 20:02:44

Severine
Save the date filmpje
Hallo, Ik wil ons save the date filmpje met jullie delen. Wat vinden jullie ervan? :) http://www.youtube.com/watch?v=ZvcpiEeP4P4&feature=youtu.be Groetjes, Severine
Uitnodigingen Reacties: 19 25-9-2012 19:33:59

Severine
Save the date filmpje
Hallo, Ik wil ons save the date filmpje met jullie delen. Wat vinden jullie ervan? :) http://www.youtube.com/watch?v=ZvcpiEeP4P4&feature=youtu.be Groetjes, Severine
Uitnodigingen Reacties: 2 25-9-2012 19:33:58

Delphine
Mia Monta collectie van 2013
Hoi bruidjes! Ik was daarnet wat kleedjes aan het bekijken van de verschillende merken, maar als ik me niet vergis is de collectie die op de site van Mia Monta staat nog die van 2012? Zou ik ergens die van 2013 kunnen vinden? En heeft iemand een ide...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 25-9-2012 16:35:03

Kelly
Hier een gelukkig bruidje!
Hallo hallo, Vandaag naar Farah Love in Zwijndrecht geweest! Was de 3de winkel in mijn zoektoch naar het PERFECTE kleed! Verleden week dinsdag had ik een super kleed aan, donderdag was een minder dag, maar vandaag ... Schot in de Roos! Kwamen tevr...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 25-9-2012 16:10:11

Ina
Liedjes
Dames, ik heb is een vraagje, vermits we op dit moment niet echt voort kunne doen (gemeentehuis doet moeilijk, mogen datum pas vastleggen na de verkiezingen) ... was ik aant denken over de liedjes, nu heb ik natuurlijk heel mijn nummerkeuze omgeggo...
Muziek - Ceremonie Reacties: 9 25-9-2012 15:51:06

mona
Afspraak bij Issa Moda
Nadat ik een paar dagen geleden een goed idee kreeg over wat voor jurk ik wil (kort, fifties stijl), ontdekte ik dat dit modelletje in België niet meteen met duizenden variaties in je schoot geworpen wordt in de klassieke winkels. 'k Vond mijn g...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 25-9-2012 15:50:33

Ann
trouwvervoer
Wij zitten hopeloos vast met het zoeken naar trouwvervoer. We dachten eerst onze eigen auto's te versieren maar hierbij komen ouders en schoonouders in opstand. Zij vinden dat de hele suite (15à20 man) vervoerd moet worden. Wij willen er echter ...
Voorbereiding Reacties: 11 25-9-2012 15:38:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...