Nu Online
Momenteel zijn er 234 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sylvia
collectie voorstelling PRIMA DONNA _PER LA VITA
dag bruidjes!!! dinsdag 16 oktober stellen wij de nieuwe bruids- suite en cocktail collectie 2013 van Prima Donna voor te huize Wontergem (kuurne) kaarten te bestellen  op 056/493738 tijdstip: 19.00u toegang 25euro (receptie- show)
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 28-9-2012 15:42:18

Wendy
en toen stond de zaal geboekt...
Spannend!!! Vandaag onze zaal geboekt. Datum staat dus vast,zaal ligt vast... En nu verder aftellen en concreet organiseren. Kan al niet meer wachten 
Voorbereiding Reacties: 12 28-9-2012 14:47:09

elke
boutique couture sint-niklaas of youniek turnhout?
hoi bruidjes, ik heb al wat rondgekeken op internet en ik vind dat ze in beide winkels super mooie kleedjes hebben en beide voor heel mooie prijzen. Wie heeft ervaring met 1 van de 2 winkels? of wie is in beide een kijkje gaan nemen en kan me 1 van ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 28-9-2012 14:28:28

Sara
vuil worden
nog een weekje voor ons en begin zo aan de kleine dingetjes te denken. ik ben volop opzoek naar de beste fotolocatie ( samen met de fotograaf) en ik vroeg mij af, hoe zorgen jullie ervoor dat jullie niet vuil worden? Wij gaan op fotoshoot voor de ke...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 28-9-2012 13:28:38

Saar
Betaalbare suitekledij
Waar kan je allemaal betaalbare suitekledij kopen?  Ik weet van La sposa outlet en Anne-Sophie smartshopping, maar waar kan je nog terecht?
Kledij - Suite Reacties: 11 28-9-2012 13:25:13

lorena
weet niet wat doen ?? :-(
Hallo Bruidjes  ik zit met een heleboel gedachten waar ik mij geen raad mee weet. het is een beetje een lang en moeilijk verhaal. Ik heb sinds kleins af aan al geen goede band met mijn ouders. heb nooit op hun kunnen rekenen, ze zijn nooit mij...
Voorbereiding Reacties: 16 28-9-2012 11:08:50

Sara
top kruipt omhoog
met nog een weekje te gaan komen we opnieuw bij een volgend opstakel. Mijn mama heeft een ensemble gekocht van linea bij Cony in aalter. Ze staat er super mee maar ze hadden het mega te groot besteld, dus ze hebben het moeten innemen. nu hebben ze da...
Kledij - Suite Reacties: 12 28-9-2012 11:06:09

joris
Enveloppendoos in hartvorm
Hallo bruidjes en bruidengommetjes :) Wij verkopen een enveloppendoos in hartvorm. Voor meer info en/of foto's kan je mailen naar nelekev_1982@hotmail.com
Ideeën Reacties: 1 28-9-2012 9:33:29

liesl
De Venkel Kortenberg
Wij zijn van plan te trouwen in 'De Venkel' te Kortenberg. Heeft iemand hier al ervaring mee, al dingen over gehoord...?
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 27-9-2012 23:11:53

arne
Ceremoniemeester: Ann Vanderheeren of Danny David
Hallo Heeft iemand ervaringen met Ann Vanderheeren of Danny David als ceremoniemeester? Groetjes
Ceremonie Reacties: 1 27-9-2012 23:05:16

tina
Maya in Hemiksem...
Heyyyy bruidjes to be....iemand ervaring met Boetiek Maya in Hemiksem?  byekes xxx
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 27-9-2012 22:26:34

Karen
Hof Ter Velden
Dag bruidjes, Iemand ervaring met Hof Ter Velden te Dendermonde? Net langsgeweest en had hier wel een goed gevoel, prijzen vallen ook goed mee. Nu wou ik jullie vragen of jullie ervaringen hierover willen delen. We gaan zeker nog langs in andere zak...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 27-9-2012 20:52:44

Peggy
Versiering haar
Hallo, Ik heb half lang haar en ik zou dit los willen laten opsteken. Nu heb ik al verschillende kammetjes en bloemetjes e.d. gezien maar het zegt me allemaal niets. Een verse bloem vind ik nog wel mooi maar dat is diretct zo groot en er is niet v...
Verzorging - Kapsel Reacties: 12 27-9-2012 20:47:23

jasmien
Foto locatie gezocht Geel !!!
Hallo, Ik zoek nog een mooie locatie om foto's te nemen op onze trouw 14 augustus, wij hebben paard en koets, dus mag niet te ver zijn !!! Grtz
Locaties - Fotografie Reacties: 18 27-9-2012 20:15:51

Evy
Voelde zich vandaag Prinses Evy :))
Hey dames, Heb daarstraks mijn jurk gekocht  ME SO HAPPY!! Mijn getuige was meegegaan, ze heeft tranen met tuiten gehuild, zo schattig!! En voor diegene die mijn vorige post hebben gelezen, nee het is niet die jurk! Ongelofelijk maar waar, ik...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 27-9-2012 18:02:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...