Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Liesbeth
Liedjes kerkdienst
Hello medebruidjes, Ik ben bezig met de liedjes voor onze kerkdienst. Wij hebben het idee om enkel Nederlandstalige liedjes te gebruiken maar ik ben nu nog op zoek naar mooie liedjes. Ik heb er al van Clouseau en Marco Borsato (dochters). Zijn er n...
Voorbereiding Reacties: 9 30-9-2012 9:54:04

Evy
Droomjurk gevonden
Het staat vast het is een ladybird geworden heb denk ik maar 4 jurken gepast maar was eigenlijk al na nr 1 verkocht. Het is zelfs de jurk feworden die ik prachtig vond in een bruidsmagazine. De enige vraag die nog reste was ging mij deze ook staan wa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 29-9-2012 22:45:06

sarah
daarvan krijg ik stress
Met nog 13 dagen op de teller...begint het te kriebelen. Ik had bedankingen besteld en dinsdag kreeg ik berichtje dat ze die zouden verstuurd worden. Vrijdag vraag ik hen hoelang het ong duurt eer het pakje bij mij zou zijn, krijg ik als antwoord dat...
Voorbereiding Reacties: 7 29-9-2012 22:09:02

Nellie
THE DRESS gevonden!!! I'm in love!
Hey hey, aangezien ik graag andere berichtjes over trouwjurken las tijdens mijn zoektocht ga ik mijn verhaal van hoe ik mijn jurk heb gevonden ook eventjes posten. In de eerste winkel die ik bezocht, heb ik verschillende kleedjes kunnen aando...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 29-9-2012 20:38:43

Kim
Inspiratie gezocht
Het wordt stilletjes aan tijd om aan de uitnodigingen te beginnen.  Na lang zoeken, heb ik eindelijk iets leuk gevonden om te doen, namelijk een klein magazine met foto's van ons. Ik zoek hier nog leuke titels en hoofdingen voor (over het kleed,...
Uitnodigingen Reacties: 1 29-9-2012 18:53:31

Debbie
grote twijfels over bestemming huwelijksreis
Hallo iedereen, Kunnen jullie mij mss helpen, wie is er in mei bvb al op reis geweest nr Cyprus? Ik zoek een bestemming die zonnig is (ong 28 graden is ideaal). Budget is max €1000/pp. Liefst niet verder dan 6u vliegen en Egypte spreekt ons ech...
Huwelijksreis Reacties: 4 29-9-2012 18:36:37

Anthony
Profondval
Iemand ooit een feest gehad in chateau ferme de profondval in de herfst/winter? Wij zouden er graag ons feest geven in de winter, maar hebben schrik dat de grote schuur niet makkelijk te verwarmen zal zijn... Heeft iemand daar al koud geleden? :-) ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 29-9-2012 17:47:19

anke
goedkopere fotograaf gezocht
Hallo allemaal, Wij zijn op zoek naar een vrij goedkope fotograaf en toch een goede. Wij zijn vandaag bij een gaan horen die op zich dachten we goedkoop was maar met fotoboek ed. bij komt het toch nog op een redelijk groot bedrag. Anke & Kevin...
Fotografie Reacties: 14 29-9-2012 17:23:42

Anthony
Lebbeke
Iemand reent nog een trouwfeest gehad in het kasteel van lebbeke? De gemengde commentaren schrikken ons toch wat af ondanks de mooie locatie....
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 29-9-2012 17:18:51

Inge
HOOG DRINEND FOTOGRAAF GEZOCHT!!! 20/10
hey allemaal, ik ben hoog dringend opzoek naar een vrij goedkope fotograaf. Deze week heeft namelijk de onze afgebeld en met twintig dagen op de teller zorgt dit voor de nodige stress. Heb deze week al wat afgezocht maar de meeste zijn gewoon te duu...
Fotografie Reacties: 11 29-9-2012 15:52:13

Inge
het begint te korten... zoveel onzekerheid!!!
hoi medebruidjes, met nog 41 dagen op de teller begint alles nu toch wel heel dichtbij te komen.hoe dichter de trouw komt, hoe onzekerder ik over alles word. zal mijn jurk in de smaak vallen? zal ik genoeg hapjes en broodjes gemaakt hebben? zal i...
Voorbereiding Reacties: 2 29-9-2012 15:23:03

Veva
DJ Krekelhof - Hasselt
Wij hebben ons feest in het Krekelhof in Hasselt. Eigenlijk willen we onze eigen DJ meebrengen, maar dit is niet toegelaten in deze zaal. Zij hebben immers al een heleboel slechte ervaringen met 'DJ's van buitenaf'. Ik kan dit wel begrijpen, maar vin...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 29-9-2012 14:14:39

Charlotte
Manuel Mota - Pronovias 2013
Dag bruidjes Kan iemand mij een prijsindicatie (min. en max.) geven van de Manuel Mota 2013 collectie ? Dan weet ik toch al een beetje wat ik kan verwachten en zodat ik niet achterover val van de prijzen :) DANKU groetjes Charlotte
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 29-9-2012 14:05:24

Eva
Thé dress
Derde keer goede keer zeggen ze dan. Vandaag stond Moderna in Schepdaal op de planning, samen met de zussen en mama. Heel vriendelijk onthaal en absoluut niet opdringerig (het was de eerste keer dat ik een iets duurdere boetiek bezocht dus ik had hie...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 29-9-2012 13:19:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...