Nu Online
Momenteel zijn er 290 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lynn
Verslag van onze wondermooie huwelijksdagen!
Het is echt ongelofelijk hoe snel de tijd gaat, ik zie me hier 2 jaar en een paar maanden geleden nog op zoek gaan naar leuke tips voor een fantastische huwelijksdag ... en ondertussen staat er op de teller dat ik al 11 dagen en 12 uren getrouwd ben,...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 9 2-10-2012 13:44:11

Sara
opnieuw opzoek naar suitekleedje mama voor komende zaterdag, grote maat
het is niet goed afgelopen met het suitekleedje van mijn mama, naar de naaister geweest en die zegt dat het niet op te lossen is dat ze het gewoon verkeerd gesneden hebben. Dus nu opzoek naar een suitekleedje in blauw voor mijn mama, maat 52/54. Iema...
Kledij - Suite Reacties: 12 2-10-2012 12:49:40

Jente
Ervaringen Ter Mude (Westkapelle)
Hallo, Heeft iemand van jullie al ervaringen met Ter Mude in Westkapelle (Knokke)? Wij hebben nog steeds geen feestzaal vastgelegd en twijfelen nog steeds tussen enkel een zaal of een feestzaal met alles erop en eraan boeken. Indien het enkel d...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 2-10-2012 12:09:35

Evy
Dagplanning
Hoe is jullie dag ingedeeld?  Ik ben aan het twijfelen of we voor de wet zouden trouwen in de voormiddag en dan de kerk in de namiddag of beide in de namiddag.  En dan moet je ook nog een gaatje vinden voor de foto's.
Voorbereiding Reacties: 4 2-10-2012 11:56:28

lorena
Help ik kan gewoon niet kiezen !!!
Hallo aanstaande bruidjes  Ik word helemaal gek , ik vind 1000 bruidsjurken mooi allemaal in verschillende modellen en allemaal van een ander merk! ik vind voornamelijk de merken: pronovias, maggie sottero, la sposa, affezzione, carlo pignatel...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 2-10-2012 11:21:43

nele
Live-muziek / band tijdens receptie
Hallo, Op 8/6/2013 treden wij in het huwelijk.  Graag hadden wij tijdens onze receptie een live-muziekbandje gehad.  Niet zozeer zang maar wel mooie achtergrondmuziek.  Wie heeft er goede adressen, sites, referenties?  Bedankt!
Muziek - Live Reacties: 6 2-10-2012 10:48:39

Elke
Alleen naar het altaar
Hey bruidjes, Aangezien mijn papa er niet meer is, kan hij me niet weggeven in de kerk op d-day...Nu weet ik niet goed hoe dat op te lossen en voel er precies toch wel wat voor om hem niet te "vervangen" en alleen naar voor te gaan, achter de bruids...
Voorbereiding Reacties: 17 2-10-2012 9:53:50

Kim
huwelijksreis eind mei
Wij zijn op zoek naar een lokatie voor onze huwelijksreis. We zijn eigenlijk nog nooit op reis geweest en zouden dit nu toch wel eens willen doen. We hadden gedacht aan 1 weekje vakantie want we moeten onze 2 kindjes achterlaten en het zal al moeilij...
Huwelijksreis Reacties: 4 2-10-2012 9:49:39

Karen
Feestzaal de Snip Ervaringen??
Beste Bruidjes, Ik had graag wat ervaringen te horen gekregen over feestzaal De Snip in Moorsel. Ik wou deze eerst niet bezoeken omdat iedereen zei deze hebben er al veel genomen. Maar eigenlijk nog niemand die ik persoonlijk ken. Daarom ik toch van...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 2-10-2012 8:46:46

Sarah
Nog 4 dagen...
Hoi bruidjes, Met nog 3 dagen en 15 uur op de teller is vandaag mijn laatste dagje werken, waarna ik bijna 4 weken vakantie heb... :) Vanmorgen werden ik en mijn vriend wakker en we kregen allebei die leuke kriebels in onze buik... Meteovista geeft...
Voorbereiding Reacties: 3 2-10-2012 8:05:15

Sara
verkouden
ai ai ai ai nog een paar dagen te gaan en mijn verloofde is net wakker geworden met een verkoudheid. dat betekent dus dat ik het ook nog moet krijgen. Iemand tips om: -zo snel mogelijk er vanaf te geraken - het niet te over te krijgen?
Voorbereiding Reacties: 9 2-10-2012 7:05:31

Fairytale
Huwelijkscontract besproken
Hallo iedereen, Vandaag met mijn ventje naar de notaris geweest voor ons huwelijkscontract te bespreken we nemen het "wettelijk stelsel" met een aantal aangepaste bepalingen... we zullen hiervoor toch een 420-450€ vr moeten betalen... was wel ...
Juridisch Reacties: 10 1-10-2012 22:43:27

debora
Toch wel heel teleurgesteld
Hallo, Wil het even kwijt. Na zoveel zalen bezocht te hebben, uiteindelijk toch maar beslist om een zaal te huren en alles zelf te doen. Dus wij een afspraak gemaakt voor een fantastisch mooie, gerenoveerde kantine, vlakbij huis. Had ik ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 17 1-10-2012 22:39:49

Katrien
Trouwschoenen
http://www.google.be/imgres?imgurl=http://static3.heels.com/images/shoes/main_view/large/ZMRV024_MAIN_LG.jpg&imgrefurl=http://www.heels.com/womens-shoes/lexie-fuchsia-satin.html&usg=__qiYiIIDlglOLdKXm-MzNaY7_nhI=&h=900&w=900&sz=10...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 1-10-2012 22:19:43

vicky
beste leden van dit forum. via deze site hebben we ons dus lid gemaakt.omdat het me er wel leuk uit zag. namelijk is het zo dat we volgend jaar op 23 augustus trouwen en op zoek zijn rond de streek van brugge... naar een mooi domein waar we onze moo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 1-10-2012 21:38:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...