Nu Online
Momenteel zijn er 285 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Liselotte
AF Fotografie Roeselare
Heeft iemand ervaring met AF Fotografie uit Roeselare? Voorbeeldfoto's op website zien er in elk geval leuk uit! www.af-fotografie.com
Fotografie Reacties: 0 3-10-2012 22:09:19

Eline
Trouwkleed YES fotograaf YES vervoer YES !!!
Vandaag een hele productieve (en zéér leuke) dag achter de rug!!! * Vanmorgen ons vervoer vastgelegd: de witte schoolbus van White Star Ceremonie. Ik ben kleuterleidster en liep al heel lang met het idee van een schoolbus rond, maar die ge...
Voorbereiding Reacties: 5 3-10-2012 21:52:01

Lynn
Trouwkleed stress - effe ventileren
Hi Dames Na ondertussen Robel, La Sposa, Pierre Yves, Le Chapeau en Moderna gedaan te hebben begint de moed stilaan in mijn schoenen te zakken. Ik heb 3 mooie kleedjes gezien, maar heb er helemaal geen wauw gevoel bij en twijfel erg sterk. Aangezien ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 3-10-2012 21:17:09

Mieke
vrijgezelle avond
ik ben op zoek naar leuke ideen voor mijn vrijgezelle avond.niet dat ik het zelf moet organiseren hoor.als een vriendin getrouwd is hebben we zo een beetje geluisert naar wat zij graag wou, ze wou heel graag naar wellnes dus dat hebben we ook gedaan....
Ideeën Reacties: 1 3-10-2012 21:10:55

sarah
Paskriebels.
Hallo allemaal, Ik heb de paskriebels helemaal te pakken Vandaag nog een paar afspraakjes gemaakt met de winkels. Zaterdag 13 okt bij Youniek. Zaterdag 20 okt bij Claire de femme. Ben eens benieuwd. Iemand ervaring met deze winkels ?? Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 3-10-2012 20:37:52

christel
bijna alles ok
vandaag kleedje gaan halen vervoer is in orde maar nog steeds geen bedankingen :( desnoods nemen we een foto al had ik graag iets anders gehad het zijn altijd foto s dus nu aftellen en hopen op goed weer
Homohuwelijk Reacties: 7 3-10-2012 20:33:20

Conny
Binnenlocaties Gistel-Koekelare-Zande-Moere-Oostende
Hoi, Dringend voor overmorgen 5 oktober mooie binnenlokaties voor huwelijksfoto's gezocht. Zoals het weer er nu uitziet zal het nodig zijn. Weet iemand leuke binnenlokaties in de regio's Gistel-Moere-Zande-Koekelare-Oostende naast de bekende Thermen...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 3-10-2012 20:13:15

Lies
Pronovias: welke jurken hebben jullie?
Hey bruidjes, Ikzelf ben voor een Pronovias bezweken. En nu ben ik verdikke wel benieuwd naar welke jurk andere mensen gekozen hebben uit de Pronovias reeks? :) Want ik twijfel nogal bij mijn jurk, het zou leuk zijn om iemand te vinden die dezelfde...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 22 3-10-2012 19:13:26

Joke
Yes! Mijn trouwkleedje gevonden!
Yes! Ik heb mijn trouwkleedje gevonden! Ik was al beetje bang dat ik het niet zou vinden. Sommige van jullie postten een boodschap omdat ze zooo blij waren met hun gekozen trouwkleed… …en nu kan ik dit ook! yes Yes yes  Het is iets ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 3-10-2012 18:45:17

Emelie
1 ste keer trouwkleed passen
Beste  Ik ga binnen 2 weken voor de eerste keer trouwjurken passen. Maar ik ben precies zenuwachtig, ik heb ook niet de standaardmaat dus vraag mij af of je dan veel kunt passen. Ik heb zo'n schrik dat ik mijn ideale jurk niet zal vinden. Ik vin...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 3-10-2012 17:38:44

joeri
Trouwen in het buitenland
Hallo, Wij willen trouwen in het voorjaar van 2014. Nu is het probleem dat we dit in het buitenland willen doen met een beperkt aantal personen, hiervoor willen we een vakantiehuis/finca huren, maar we vinden niet de juiste locatie, we willen graag o...
Locatie Reacties: 4 3-10-2012 16:17:01

Hilde
Snoeppotjes te koop!!
Wij hebben onze trouw achter de rug sinds 7 september 2012. Wij hadden in totaal 12 tafels, dus 12 snoeppotjes.Het zijn een soort van kleine wekpotjes die je kan afsluiten met een dekseltje, dus ideaal voor op de tafels van het trouwfeest.Graag had i...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 3-10-2012 16:12:39

rob
wij zoeken een videograaf
wij zouden onze trouw graag laten filmen maar de prijzen zijn zo hoog zodat we iemand zoeken die dit betaalbaar kan doen op 31/8/2013. bedankt
Video Reacties: 11 3-10-2012 13:54:18

Stefaan
Feestzaal De Architect - Lennik
Wij zijn geïnteresseerd in feestzaal De Architect. Graag hadden wij hier graag jullie reacties gehoord over deze zaal. Hoe was het onthaal, de organisatie en dergelijke. Ook eventueel Uw reactie op de financiële kant hadden wij graag gele...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 3-10-2012 13:13:57

Natascha
Opendeurdagen
Heeft er iemand weet van winkels met bruidsjurken die binnenkort opendeurdagen houden?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 3-10-2012 12:37:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...