Nu Online
Momenteel zijn er 237 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

mona
Gaan passen bij E&R Wedding in Beverlo
Gisteren ben ik bij Issa Moda geweest, vandaag dus bij E&R in Beverlo. Issa Moda was een prima ervaring, E&R een pak minder... De verkoopster was - nog zacht uitgedrukt - 'niet mijn stijl'. Ze begon alle jurken op de rekken af te gaan, zo hef...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 6-10-2012 14:54:36

Jolien
The best day of my life!
Hallo allemaal Na lang aftellen en wachten, kan ik eindelijk mijn verslagje over onze droomdag 22 september neerschrijven! De wekker stond om kwart voor 6, maar om kwart na 5 was ik al reeds wakker. Toen de wekker afging maar snel het bed met het v...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 2 6-10-2012 14:00:03

rob
foto's tuin vlasschaard
iemand foto's van de tuin van de vlasschaard in hulshout? bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 6-10-2012 13:14:45

Charlotte
Spulletjes te koop !!
Via de link naar 2dehands.be komt u op mijn zoekertjes site. Daar vindt u allerhande spulletjes ( vaak nog nieuw en ongebruikt)  Die wij gekocht hadden voor ons huwelijksfeest in April 2012 Nu we bijna 6 maand gelukkig getrouwd zijn is het tijd ...
Voorbereiding Reacties: 1 6-10-2012 12:55:00

barbara
Visagiste Roeselare
Hallo  ik ben nog steeds op zoek naar een visagiste regio roeselare, die aan huis komt schminken. Niet enkel voor mij, maar ook voor 3 anderen. Kan iemand mij helpen? Dank u wel
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 6-10-2012 12:19:22

Jessica
Live muziek ceremonie
Hallo allemaal, Wij trouwen in augustus 2013 en zijn op zoek naar iemand of een duo om onze huwelijksviering muziekaal op te luisteren... Ik heb er al enkele gemaild en nu zijn wij toch wat geschrokken van de kostprijs hiervan.. Al snel ro...
Muziek - Live Reacties: 9 6-10-2012 11:41:44

debbie
Trouwringen!!!
Hey ik zit met een vraag, zijn er bij jullie mensen die weten hoeveel zilvere trouwringen kosten!!! Probleem is dat ik zilver moet nemen aangezien ik alergisch ben aan goud!!! Is natuurlijk wel denk ik een voordeel omdat zilver niet zo duur is dan go...
Ideeën Reacties: 4 6-10-2012 11:28:08

Romina
Foto's
Hoi, Wanneer nemen jullie jullie trouwfoto's? We hadden gedacht deze te nemen voor het huwelijk. Wat vinden jullie daarvan?  Wat doen de gasten terwijl je foto's neemt?  Groetjes
Fotografie Reacties: 7 6-10-2012 11:19:56

Saskia
bruidskindjes
Hey iedereen, wij hebben 6 bruidskindjes die willen voorlopen, ik vind dat zelf heel leuk maar ik vraag mij nu af wat in godsnaam ik ze moeten laten doen, is enkel voorlopen genoeg of is het de bedoeling dat ze iets doen, ze zijn 8 en 5 (mijn schatj...
Voorbereiding Reacties: 2 6-10-2012 10:54:08

Inge
Huwelijksreis new york - florida
Hallo, We zijn er nog niet uit voor onze huwelijksreis. Nu dachten we aan om eerst naar new york te vliegen daar 4 dagen te blijven en dan vandaar vliegen naar florida, om daar dan nog meer dan week te blijven. Heeft dit al iemand gedaan ? of hoe ...
Huwelijksreis Reacties: 2 6-10-2012 10:11:03

mona
Gisteren gaan passen bij Issa Moda
(Eigenlijk zou ik gerust mijn vorige topic over 'afspraak bij Issa Moda' kunnen aanvullen, maar dan leest niemand dat, aangezien het al op pg. 10 staat ofzo, vervelend dat topics hier zo snel 'wegzakken'. Dan maar weer een nieuw!) Gisteren dus bij I...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 6-10-2012 9:16:26

Deborah
Twijfel
Dag dames Vorige week heb ik mijn kleedje gekocht, een Linea Raffaelli van de nieuwe collectie, heel mooi, ik zag mijzelf stralen in die jurk en toch.... heb ik twijfels of ik de juiste keuze heb gemaakt. Ik had nog een favoriet kleedje ook van LN in...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 6-10-2012 9:10:47

ellen
iemand ervaring met de flitspaal?
Beste, Heeft er iemand ervaring met de flitspaal? Wij twijfelen,ik wil en mijn ventje liever niet :( Groetjes Ellen
Ideeën Reacties: 8 6-10-2012 8:58:06

kelly
ervaring Bijorca
Net terug van de huwelijksbeurs, was weer heel leuk en de 3e en laatste keer als ongehuwd koppel  :-)Veel mooie ringen gezien al liggen onze favorieten in de collectie van auro design, die je welliswaar overal kan kopen. Nu hadden wij die hier i...
Ideeën Reacties: 14 5-10-2012 23:27:37

sarah
hoe was het?
En dames die reeds vandaag naar de huwelijksbeurs gingen in Antwerpen. Waar kan ik me aan verwachte? Ik ben er een beetje zenuwachtig voor, vooral de eerste keer met Jurgen op pad zeer bewust rond onze trouw dat is wel een mijlpaal hoor. Groetjes sa...
Voorbereiding Reacties: 14 5-10-2012 22:36:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...