Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Inge
hoeveel drank nodig?
nog 37 dagen te gaan en dus hoogtijd om eens te kijken hoeveel drank we zullen bestellen. wij gaan smiddags in onze zaal iets eten met de suite (19 volwassenen) en s'avonds geven wij een foute fuif.  er zal ongeveer 100 man aanwezig zijn. op on...
Ideeën Reacties: 2 3-10-2012 12:07:37

Inge
hoeveel drank nodig?
nog 37 dagen te gaan en dus hoogtijd om eens te kijken hoeveel drank we zullen bestellen. wij gaan smiddags in onze zaal iets eten met de suite (19 volwassenen) en s'avonds geven wij een foute fuif.  er zal ongeveer 100 man aanwezig zijn. op on...
Ideeën Reacties: 1 3-10-2012 12:07:26

Olivia
The Diligence Company
Heeft iemand van jullie ervaring met The Diligence Company? We overwegen om een bus bij hen te huren. Weet er iemand ook hoeveel een 'ordinaire' bus kost? Alvast bedankt.
Voorbereiding Reacties: 3 3-10-2012 11:33:45

lorena
persoonlijke mis ??
dag bruidjes , Hier ben ik weer met mijn dilemma's....  Wij hebben besloten om in de kerk te trouwen, vooral omdat mijn vriend er enorm veel belang aan hecht en hij ook wel echt gelovig is (gaat niet naar de kerk ofzo) en ik ben dit dus gewoon...
Ceremonie Reacties: 35 3-10-2012 11:15:43

kathleen
Maxime's couture
Kan iemand mij zeggen in welke prijscategorie die kleedjes liggen?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 3-10-2012 11:06:11

Wendy
Amerika reis
Ok,we zijn tot een soort compromis gekomen. We denken er dus aan om eerst naar Las vegas te vliegen. Daar 2 dagen (aankomstdag niet bijgerekend) met excursie naar de grand canyon. Dan doorrijden via Death Valley naar Santa Barbara. Van Santa Barbara ...
Huwelijksreis Reacties: 10 3-10-2012 10:37:01

Katrien
Trouwschoenen deel 2
Ik had graag ook eventjes hier jullie mening over   http://www.bruidsschoenen-online.nl/pink-by-paradox/plush Nu vraag ik mij af of deze wel goed zouden blijven zitten of dat ze niet uitslokken? Ze staan in promo en als ik ze bestel kan ik ze n...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 3-10-2012 9:27:04

Liesbeth
ervaringen BP catering
Hallo, Heeft er iemand ervaringen met BP catering uit Drongen? Wij denken er aan om een BBQ te laten doen door deze traiteur, maar het is zo moeilijk de knoop door te hakken omdat we zelf geen ervaring hebben met hen. groetjes, Liesbeth
Locatie Reacties: 1 2-10-2012 22:20:12

Stephanie
Heel originele bedanking voor ouders
Hallo allemaal Onze dag zit bijna volledig in elkaar, behalve 1 ding! De bedanking voor de ouders. Mijn zus heeft 3 jaar geleden een houten kist afgegeven met hun foto in gegraveerd en 2 flessen wijn in. Nu zoek ik ook iets origineels.. Kan er mij i...
Ideeën Reacties: 3 2-10-2012 22:19:53

kelly
dagindeling
Hoi, Ik heb hier al mooie verslagen gelezen en veel tips gevonden. Ik zit met de vraag hoe ik onze dag indeling moet maken. Ik zou aan de gemeente de dag en uur van het huwlijk moeten doorgeven. Eerst dacht ik om alles in de namiddag laten door ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 8 2-10-2012 21:05:32

Karolien
een prachtige dag!
Hoi allemaal, 22 september was het eindelijk onze dag! Een hele week wisselende weersvoorspellingen en uiteindelijk hadden we een stralende dag! Een dagje om nooit te vergeten! Hij is voorbij gevlogen maar we hebben van elk moment genoten! Er zijn e...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 6 2-10-2012 20:04:54

Deborah
Misboekje
Hey Bruidjes & Gommetjes! Wij gaan zo stilletjes aan beginnen met ons misboekje. Ik heb een paar voorbeeldjes gekregen van onze pastoor, maar t'is niet echt mijn ding... En omdat alles tip top in orde moet zijn tegen Juni 2013, dacht ik best zo ...
Ceremonie Reacties: 7 2-10-2012 19:14:04

Stephanie
weddingtrailer van onze mooiste dag!!!!! LOVE IT!!
Hey bruidjes en gommetjes! Ik ben helemaal door het dolle heen na een goede week na onze trouw hebben we ons filmpje al van ons huwelijk dit wil ik natuurlijk graag met jullie delen!Veel liefs Stephaniehttp://www.cameraworks.be/jefenstephanie.htmlLat...
Video Reacties: 24 2-10-2012 19:08:32

Mieke
Uitnodiging
Heyla, Een tijdje geleden heb ik hier een post op gezet ivm het ontwerp van mijn uitnodigingen. Nu heeft de ontwerper ook enkele voorstellen gemaakt en nu ben ik serieus aan het twijfelen.. . De liggende versie leunt heel erg aan bij hetgen...
Uitnodigingen Reacties: 26 2-10-2012 18:51:42

Liesbeth
help!!!!!!!!!
hoi hoi, aan iedereen een oproep. Wat is de ultieme huwelijksreis? Wij geraken er maar niet uit, Heb nood aan ideetjes
Huwelijksreis Reacties: 24 2-10-2012 18:30:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...