Nu Online
Momenteel zijn er 273 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evy
Vrijgezellenavond
Hey bruidjes,  Nog 9 maanden en tis zo ver voor ons, en daar hoort natuurlijk ook een vrijgezellen avond bij, mijn vriendinnen regelen alles voor mij en m'n vriend z'n vrienden regelen alles voor ons,maar ze zitten wat vast met wat ze kunnen do...
Ideeën Reacties: 6 2-10-2012 18:29:56

Katrien
trouwlocatie regio Gent, Oudenaarde, Lokeren
Hallo Wij zijn op zoek naar een mooie, gezellige, a-typische trouwlocatie. Liefst een hoeve of iets met een leuke tuin.Heeft er iemand al ervaring met het Hof van Nassau. Ik vind het een zeer mooie plek, behalve de zaal vind ik iets te klassiek.Alle ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 2-10-2012 18:26:55

Marieke
DJ gezocht!
Hoi!Net gehoord dat ik me moet 'haasten' om toch nog een goeie dj te vinden en vast te leggen. Zou het al te laat zijn?Ik heb hier wat mee gewacht omdat ik dit toch heel moeilijk vindt. Voor ons is muziek namelijk heel belangrijk. We zoeken een dj va...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 11 2-10-2012 18:11:47

Katrien
Lingerie Poirier
Als je uw trouwkleed koopt waar ze geen lingerie aanbieden, waar kan je dan de lingerie van Poirier vinden? Helpen ze u verder in een bruidswinkel waar je alleen de lingerie wilt kopen en geen kleed? Is dat niet heel raar? Of doen ze daar niet moeili...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 2-10-2012 18:06:25

Katrien
Bruidswinkel Desiree (in Geleen)
Bruidjes die hier goede of slechte ervaring hebben??
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 2-10-2012 17:52:02

Evy
TE KOOP
Hey bruidjes en gommetjes :) Na ons geweldig trouwfeest heb ik nog enorm veel decoratiemateriaal over. Voor diegene die nog op zoek zijn naar decoratiemateriaal hieronder volgt de lijst: - 48 ronde glazen vaasjes (niet gebruikt) - 15 mini ...
Ideeën Reacties: 17 2-10-2012 17:40:21

Charlotte
Zonder afspraak...
Dag Dag Zaterdag ga ik voor het eerst op zoektocht naar het kleed. Ik zie het al volledig zitten :-) Mijn beste vriendin gaat mee maar moet werken die dag en weet niet tot hoe laat...Dus zou  ik naar winkels gaan waar je geen afspraak moet bij ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 2-10-2012 16:51:01

Dominique
site linea rafraelli bridal collectie 2013
Hey iedereen, Weet er iemand of alle trouwkleden van de collectie 2013 op de site staan? Want ik heb overlaatst ééntje gepast, zogezegd van dat merk van 2013 maar ik vind het er niet op terug...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 2-10-2012 16:34:07

Emilie
Mmm'chéris wedding 25/08/2012
Ik heb op dit forum wat minder gepost, maar véél meegelezen, dus daarom nu voor jullie :-). Ondertussen al 38 dagen gelukkig getrouwd, een super leuke huwelijksreis (Westkust Amerika & New York) en hard uitgekeken naar de eers...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 10 2-10-2012 16:32:20

Nathalie
Weer iets om van het lijstje te schrappen :-)
De locatie voor het avondfeest ligt ook vast!!!! Gisteren met mijn vader en stiefmoeder gaan eten in het grieksrestaurant waar we ons feest willen doen! En het meteen vast gelegd !! Wwwhhiiieee gelukkig bruidje hier!! En ik denk dat we zeker een eer...
Voorbereiding Reacties: 1 2-10-2012 15:58:12

Dominique
uur huwelijksmis
Is het normaal dat de pastoor zegt dat hij zaterdagvoormiddag geen trouwmissen doet omdat hij die voormiddag voorbehoud voor een eventuele begrafenis? 
Locaties - Viering Reacties: 9 2-10-2012 15:36:26

Veva
Trouwkleed laten maken?
Hey, ik ben nog niet op trouwkleedjes-jacht geweest (ik ga 2 november de eerste keer). Maar ik vroeg me nu af of er misschien bruidjes zijn die hun trouwkleed hebben laten maken? Ik ben namelijk zot van de jurk "Erin" van Maggie Sottero (http://www....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 2-10-2012 14:18:39

Wendy
vraagjes ivm voorbereidingen
Hey medebruidjes, We zijn volop bezig met de voorbereidingen voor ons huwelijk zoals zovele Echter ben ik nog op zoek naar enkele dingen. - Als bedankje zouden we graag kleine cava of wijnflesjes geven voor de dames en voor de heren een duvel of e...
Voorbereiding Reacties: 6 2-10-2012 14:06:20

Inge
kledij van de kindjes eindelijk toegekomen
hoi hoi, de kledij voor onze bruidskindjes is vandaag toegekomen met de post, en kmoet het toch wel ff kwijt, het is geweldig... voor onze dochter een kleedje met bolero in dezelfde kleur van mijn trouwkleed, en voor onze 2 kleine jongens een kostuu...
Kledij - Suite Reacties: 3 2-10-2012 14:00:17

Nicky
FEESTZAAL IN HET WAASLAND
Hallo iedereen  Ik ben nu bijna 2 weken verloofd en vroeg me af of iemand goede zalen in het waasland weet? Op dit moment gaat mijn voorkeur uit naar Art Nouveau in Sint-Gillis-Waas of Scala in Beveren-Waas.  Wie heeft al ervaringen met dez...
Locaties - Feestzaal Reacties: 16 2-10-2012 13:44:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...