Nu Online
Momenteel zijn er 237 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

ine
twijfels kerk of niet?
hallo iedereen graag eens jullie mening. mijn verloofde en ik zijn aan het twijfelen of we al dan niet voor de kerk zullen trouwen. wij zijn beiden gedoopt en hebben onze communie gedaan maar verder zijn we sindsdien niet meer in de kerk geweest. n...
Religie Reacties: 8 4-10-2012 18:38:24

delle
morgen de grote dag
Morgen trouwen we. eindelijk is de dag er. Vanmiddag mijn toekomstige afgezet bij zijn mama. Gaan kuisen bij mijn ouders, zodat alles netjes is om de suite te ontvangen. Morgen ben ik getrouwd. Binnen 24 uur zijn we bezig aan de receptie. Totaal nog ...
Voorbereiding Reacties: 4 4-10-2012 18:31:48

lien
Ook mij verhaal van mijn trouwjurk :-)
Net zoals zovelen onder jullie ben ik gisteren gaan kijken voor een trouwkleed. We gingen naar Cermo in Turnhout. ik had eigenlijk wel zenuwen, want had hier al verhalen gelezen van niet meteen in de eerste winkel een kleed te vinden. En ik had namel...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 4-10-2012 18:01:39

Charlotte
De eerste zoektocht naar een trouwkleed, WAT EEN RESULTAAT!
Dag bruidjes Gisteren naar Le Chapeau geweest en ben er goed geholpen geweest, alleen hadden ze niet wat bij mij paste. Ik apprecieerde dan ook dat de verkoopster het zelf zei. Vandaag naar Amiga Pronovias in Breda geweest . WAUW wat een prachtige ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 4-10-2012 17:44:33

Lieve
Hey Even een vraagje om te testen: Ik heb net mijn avatar veranderd van het schattige taartfiguurtje met roze bloemen naar een foto van mij en mijn ventje. Nu we elkaar wat beter leren kennen, vind ik dat dit wel mocht. Maar ik blijf maar mijn oude ...
Voorbereiding Reacties: 9 4-10-2012 17:20:34

Marlies
Live Zang in kerk
Hallo!! Heeft iemand een idee hoeveel de prijs bedraagt voor live zang tijdens de huwelijksmis? Wat zijn hier de richtprijzen? Groetjes Marlies
Muziek - Live Reacties: 10 4-10-2012 16:50:31

Lieve
kortingsbonnen Koonings
Hey iedereen Ik heb gisteren na enkele weken wachten eindelijk de gratis kousenband (vreselijk kitsch, maar hoort dat niet zo?)in mijn bus gekregen van Koonings. Die kon je toen verkrijgen door hun pagina te liken op FB, weet niet of dat nu nog zo i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 4-10-2012 14:08:51

Bruid2be
Mini verslagje trouw in Hof Ten Damme te Kallo
wij zijn zaterdag 1 sept getrouwd en alles wel geweldig. zeer ontspannend. Ik wil vooral de feestzaal aanprijzen, wij kozen voor hof ten damme en het was geweldig. alles is perfect geregeld, iedereen was heel enthousiast! de receptie was fantastisch ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 4-10-2012 13:15:21

ellen
kledij bruidsmeisjes (speels -stijlvol)en kledij bruidegom(sportief-stijlvol) in het antwerpse?
Beste bruidsjes! Stilletjes aan kan ik ons to-do lijstje beginnen aanvinken en dit doet zo'n deugd,weg stress :) Alleen moeten we dringend op zoek naar kledij voor mijn ventje,hij draagt niet gemakkelijk een kostuum en ik zie ook liever niets te sti...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 4-10-2012 13:01:35

Kim
Gezocht : sopraan voor tijdens de kerkelijke plechtigheid
Wij zoeken een sopraan die werken van Mozart, Bach en Vivaldi kan brengen. Iemand tips? Met dank.
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 4-10-2012 12:27:27

Emilie
Lampionen - groupon
Wij hadden op onze trouw ook lampionen die we samen met de gasten oplieten.  Echt een romantisch moment, met veel ohhh en ahhh's :-). Deze morgen kreeg ik een mailtje van Groupon met promo's voor deze lampionen, dus diegene die er willen kopen ...
Ideeën Reacties: 17 4-10-2012 10:03:04

mona
Als een jurk een lampenkap blijkt te zijn
Vanmorgen zat ik met mijn slaapkop op 't toilet, in een weekendbijlage van de krant te bladeren, en dacht ik plots 'dé Jurk' (met hoofdletter) gezien te hebben. Mooi modelletje, prachtig stofje... Maar toen ik met een iets wakkerdere blik keek, ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 4-10-2012 9:56:37

alexander
slechte ervaring gehad met de vosseberg hooglede, nu dus op zoek naar een nieuwe feestzaal.
Hallo allemaal, wij zochten een locatie dicht gelegen bij ons gemeentehuis. De vosseberg blonk meteen in onze ogen, prachtige zalen, superlocatie voor de gasten. Bij een eerste bezoek werden we al 'lauwtjes' maar nog niet helemaal warm, ook omdat w...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 4-10-2012 9:36:39

Evy
Huwelijksreis
Hallo, Ik was al even aan het dromen over onze huwelijksreis, maar heb nog geen idee waar we zouden kunnen gaan. Naar waar gaan jullie op huwelijksreis?
Huwelijksreis Reacties: 19 3-10-2012 22:46:06

sofie
Dringend binnenlocatie voor foto's gezocht regio Roeselare
Hallo Morgen hebben wij onze verlovingsshoot voor de uitnodigingen. Onze fotograaf heeft dit al regelmatig bij D Hotel gedaan. Deze morgen belde hij voor de bevestiging en nu blijkt dat ze dit niet meer gratis doen... Heeft iemand een idee waar we no...
Locaties - Fotografie Reacties: 7 3-10-2012 22:11:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...