Nu Online
Momenteel zijn er 207 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

ine
nu al stress
dag iedereen mijn naam is ine en mijn vriend en ik zijn sinds januari verloofd. met nog iets meer dan 1.5jr te gaan zitten we al met onze handen in het haar. de reden hiervoor is mijn schoonmoeder. sinds we beslist hebben hoe we willen trouwen ...
Voorbereiding Reacties: 8 26-9-2012 20:35:45

Lauren
We hebben de eerste foto van de fotograaf gekregen.
Op de rest van onze foto's zal het nog eventjes wachten zijn, maar de fotograaf heeft daarnet een sneak peek op facebook gezet en ik vond hem zo mooi dat ik hem graag met jullie wilde delen. Groetjes uit het zonnige Amerika!
Fotografie Reacties: 31 26-9-2012 20:05:53

Elke
Hof Van Reyen - man man man
Dag tortelduifjes, Even ter info: wij zijn net terug van een 7 minuten durend bezoek aan het Hof Van Reyen. We werden er ontvangen alsof men geen idee had wat we er kwamen doen, de info-avond is nochtans maar 1 keer per week, behandeld alsof we enor...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 26-9-2012 19:59:19

jkjkd
tafelschikking
Heeft er al iemand zijn tafelschikking op computer gemaakt ? wie waar zit enzo ? Zoja met welk programme hebben jullie dat gedaan ?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 26-9-2012 19:35:39

Deborah
eerste kleedjesjacht
Hallo dames, morgen is het dan zover, ik ga naar de eerste winkel om kleedjes te passen..Ik moest eigenlijk foto's zoeken, maar ik heb nog niet direct iets gevonden.... Ik weet ook niet direct wat ik wil, ik denk dat er veel zal afhangen van welk mod...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 26-9-2012 18:03:18

sarah
De fototjes :-)
Een lang verslagje ga ik niet typen...maar onze dag is vlekkeloos verlopen! Het zonnetjewas van de partij...exact tot we binnen gingen voor het avondfeest. Kon niet beter getimed zijn :-) Het was een zaaaaalige dag en ik zou hem zo over willen doen ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 36 26-9-2012 16:27:52

Marijke
praktisch probleem ivm vervoer
hallo allemaal Wij zijn twee leerkrachten die trouwen en het leek ons leuk om een oude schoolbus in te schakelen voor het vervoer van de suite van het gemeentehuis naar de feestzaal. Nu zoeken we een (goedkope) oplossing om ervoor te zorgen dat de...
Voorbereiding Reacties: 2 26-9-2012 15:51:31

Fairytale
Planning gewijzigd :-)
Hallotjes medebruidjes, Normaal hadde wij een feest met alleen receptie en diner voor de suite... nu het super nieuws... onze receptie gaan we laten wegvallen en gaan we toch een avondfeest geven met een paar receptiehapjes en dessertenbuffet...uite...
Voorbereiding Reacties: 2 26-9-2012 13:51:02

Kim
Fotograaf gezocht regio Leuven – Tervuren
We hebben al vele fotografen bekeken en enkele trekken  foto’s die we wel goed vinden, (we vinden foto’s belangrijk) maar ze zijn niet onmiddellijk van onze regio. Er moeten hier toch ook wel goede fotografen te vinden zijn. We zoeke...
Fotografie Reacties: 7 26-9-2012 12:18:54

Kim
Goede ceremoniemeester gezocht.
Ik zoek een goede ceremoniemeester in de regio Vlaams Brabant. (Huwelijk in Leuven en avond feest in Tervuren.) Wij zoeken een man die heel veel ervaring heeft in stijlvolle huwelijken en die klasse uitstraalt. Geen beginneling! Imand tips?
Ceremonie Reacties: 7 26-9-2012 12:16:06

Elfie
Herinnering
Hallo bruidjes, onze uitnodigingen zijn al enige tijd de deur uit, maar we wachten nog op heel wat bevestigingen. We hadden gevraagd om te reageren voor 1 oktober. Nu had ik graag een herinnering rond gemaild en via FB, om de mensen nog eens te la...
Uitnodigingen Reacties: 8 26-9-2012 12:02:01

Jessica
geldkado
Hey iedereen, wij zijn ondertussen zelf bijna drie maanden getrouwd en mogen dit weekend als getrouwd koppel, een vriend en vriendin hun mooiste dag gaan meemaken. We geven steeds geld, maar een enveloppe is uiteraard maar een enveloppe. Dus probere...
Ideeën Reacties: 28 26-9-2012 11:49:57

Leila
Dj Phil Watts
Ervaringen met deze DJ ? 
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 11 26-9-2012 10:57:25

Leila
Ervaring Sanderling en D'hullaeghe
Heeft er iemand ervaring met het kasteel Sanderling in de Pinte of de zaal D'hullaeghe in Deinze ?
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 26-9-2012 10:55:49

Karen
Thema Parijs
Beste bruidjes, Ik had graag voor ons huwelijk een beetje gewerkt met het thema Parijs met als reden ik op de Eiffeltoren te huwelijk ben gevraagd. Nu is mijn vraag kan er hier iemand wat mee brainstormen met mij? Alle ideetjes zijn welkom alvast be...
Ideeën Reacties: 22 26-9-2012 10:55:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...