Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lien
Fotograaf + DJ
WiJ zijn op zoek naar een fotograaf omgeving Brugge die ervaring heeft met industriële fotoreportages! Daarnaast zijn wij ook op zoek naar een goede DJ want die maakt toch het avondfeest é, ook graag omgeving Brugge. Hopelijk kunnen julie ...
Fotografie Reacties: 12 24-9-2012 21:56:57

veronique
Tijd???
Hey, hey, sinds vandaag een beetje hier aan 't rond kijken.... maar wordt al ongerust ;-] ga ik wel optijd een jurk vinden? d-day is 8.2.2013Ben van plan om bij Youniek langs te gaan.Ik trouw met mijn voetjes op een mooi strand in het buitenland...al...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 24-9-2012 21:32:02

christel
bedankjes
iemand een idee om een bedankje (geen foto)da we sa avonds mee kunne geven eerst dacht ik aan een bedrukte pen om hen  er te aan herrineren da ze de volgende dag moeten gaan kiezen :)maar vind niks waar je minder dan 500 stuks kan bestellen
Ideeën Reacties: 11 24-9-2012 19:50:55

Saar
'On the white carpet' - TV serie
Op youtube is er een reeks afleveringen ( er staan er al 2 online) over vanalles wat te maken heeft met het plannen van een huwelijk. Voor de geïnteresseerden: het heet 'on the white carpet' en de eerste aflevering is hier te vinden: http://www...
Voorbereiding Reacties: 0 24-9-2012 19:28:18

Valerie
Binnenlocatie gezocht - urban - fabriekspand - ... (brugge-jabbeke-torhout-oostende)
Hoi, We zoeken een verlaten fabriekspand of iets dergelijks, industriele look voor ons huwelijk.. we hebben kans op slecht weer en zouden graag nu al op zoek gaan naar een mooie binnenlocatie.. dit regio brugge-jabbeke-torhout-oostende
Locaties - Fotografie Reacties: 6 24-9-2012 19:24:03

Kelly
Farah Love Zwijndrecht
Hallo, morgen 3de winkel voor mijn kleedje. 1ste winkel: Jagré in Deurne = kleedje gezien dat ik niet kan vergeten 2de winkel: Youniek in Turnhout = niet mijn ding 3de winkel: Farah Love in Zwijndrecht, iemand ervaring? Wat voor winkel, service...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 24-9-2012 18:58:00

kelly
film uitnodigingen
Al vele topics las ik hier over uitnodigingen met het thema 'film' Na wat 'snuffelen' op het net vond ik deze site www.salvillera.be  hebben echt leuke en originele uitnodigingen. Prijzen staan er natuurlijk :-) niet  bij... Iemand ervaring...
Uitnodigingen Reacties: 5 24-9-2012 18:35:20

Katrien
Sixpence
Hey mede-bruidjes, Volgens de uitdrukking moet je iets oud, iets nieuw, iets geleend, iets blauws en een sixpence in de linkerschoen... Maar ja, ik vraag me eigenlijk af (waarschijnlijk een heel domme vraag) of ik dit voor mezelf mag kopen die sixpe...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 24-9-2012 18:34:01

Petra
TE KOOP PARAPLU DAS EN POCHET
Hallo, wegens het mooie weer heb ik mijn paraplu niet nodig gehad, het is een grote, witte, met lichtkleurig houten handvat , ik doe hem weg voor 5 €, nieuw kostte hij 20 €, niet gebruikt. mijn man had ook een das en pochet&nbs...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 24-9-2012 16:03:41

Petra
8 september 2012
Hallo, ik zal even een verslagje brengen, ik zal het niet te lang maken .. :-) Ik had lekker geslapen, en stond direct op toen de wekker ging, (anders blijf ik altijd nog liggen :P ) Bij de kapper had ik me wel wat nerveus gemaakt, want dat duurde n...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 15 24-9-2012 15:56:07

Tiffany
Feestzalen - Catering - Ceremoniemeester
Hey mede-bruidjes, Vorige week ben ik heel romantisch vanboven op de derde verdieping van de eiffeltoren ten huwelijk gevraagd. Nu begint natuurlijk het vele plannen. De geplande datum is 7/09/2013. Nog een klein jaartje dus. Nu is de vraa...
Voorbereiding Reacties: 15 24-9-2012 15:00:36

Sarai
C'est moi bruidskleding
Iemand al ervaring met c'est moi in Nederland ? Wilde er gaan kijken voor een kleed
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 24-9-2012 14:43:50

Jolien
Droogkuis Limburg
Iemand een idee van een droogkuis in Limburg? En wat de prijzen ongeveer zijn? Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 24-9-2012 14:26:02

Valerie
Trouwfoto locatie
Hallo, het is nog een eindje voor onze trouw, maar ik wou toch al eens polsen of iemand een toffe locatie kent voor de trouwfoto's... (binnenlocatie? Buitenlocatie?) Liefst niet te ver natuurlijk, moet vlot bereikbaar zijn vanuit Rumbeke... Groetj...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 24-9-2012 14:08:32

eveline
muziek aansnijden van de taart
Hoi, Welk liedje gebruiken jullie/ of hebben jullie gebruikt bij het aansnijden van de taart?? Hebben jullie hiervoor tips? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 5 24-9-2012 13:53:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...