Nu Online
Momenteel zijn er 290 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Leila
Enthousiast als enige van mijn gezin ?
Hey allemaal !  Even een berichtje omdat ik een beetje in de put zit. Mijn vriend en ik zijn super enthousiast om te trouwen, maar bij belangrijke dingen (in mijn ogen) zoals de trouwjurk vind ik dat noch mijn mama, noch mijn zussen enthousiast...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 27-9-2012 16:21:02

Inge
Hoog tijd voor mijn hart te luchten
Met nog 22 dagen op de teller zit ik met mijn handen in het haar, of beter gezegd 1 hand want twee weken geleden ben ik gevallen met de fiets door een idiote voetganger met als gevolg elleboog gebroken. Ik heb geblijt tot en met want wie wil er nu ...
Voorbereiding Reacties: 8 27-9-2012 16:01:20

Vanessa
lijstje muziek: wat zeker wel en zeker niet...
Hoi bruidjes Ik probeer al een lijstje aan te leggen aangezien we weten dat de dj zal vragen welke nummers we zeker wel en zeker niet willen horen op ons dansfeest.  Op die keuze gaat hij dan zowat verder naargelang de sfeer van de avond. ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 17 27-9-2012 16:00:43

Sara
Super!!!
Mag ik hier komen schreeuwen dat ik eindelijk een pastoor vastgekregen heb!!!!!! Na 2 maanden zoeken en mailen en niemand die reageerde ... Heb ik dus net eindelijk een pastoor vastgekregen!!! Ik mag binnen een uur terugbellen om een afspraak te make...
Voorbereiding Reacties: 4 27-9-2012 15:46:52

Elsy
Zo zeker en toch niet?
Gisteren ochtend ben ik voor de tweede maal op kleedjes jacht gegaan. Daar heb ik echt een heel mooi kleedje aangehad, was er echt zot van!! Heb het dan ook gekocht. Eenmaal thuis begin ik dan niet te twijfelen?!!! Man om zot van te worden! Pff hebb...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 27-9-2012 14:48:02

jkjkd
dans-dilemma
Hallo Ik zit met een probleem. Ik hou echt niet van "slows" en trage dansen. Nu heb ik met mijn toekomstige wel al een compromis, we hebben een echte traditionele openingsdans. Maar daarna zou ik iets anders willen en niet zo het traditionele van no...
Openingsdans Reacties: 8 27-9-2012 13:26:58

Heidi
Wegwerpcamera
Hallo, Weet iemand van jullie of je wegwerpcamera's digitaal kan laten ontwikkelen?? Thx
Fotografie Reacties: 7 27-9-2012 13:20:54

jessica
trouwjurk te koop...koopje!!!
http://nl.kapaza.be/vi/67606197.htm?ca=2_s ik verkoop mijn jurk...my precious one!!! alle info op bovenstaande link!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 27-9-2012 13:10:02

lorena
Hoe hebben jullie de getuigen gevraagd ???
Hallo iedereen , Ik ben nieuw hier en zit met eengrote vraag !!! Hoe hebben jullie aan de getuigen gevraagd als ze dit wouden zijn Ik zou het namelijk op een originele manier willen doen ,maar heb totaal geen idee hoe! Bij ons thuis, naar hun to...
Voorbereiding Reacties: 14 27-9-2012 12:27:52

virginia
komt dichterbij!
wauw, de drie cijfertjes zijn verdwenen... Ik hoor de laatste tijd zo van alle kanten: "Jaja, 't zal er rap gaan zijn!" of zo "amai dat gaat snel eh, sebiet is 't voorbij en ge gaat er geen erg in gehad hebben..." Die trouwclichés toch.. haha! I...
Voorbereiding Reacties: 3 27-9-2012 10:49:30

Peggy
Schoenen te koop
Ik heb schoenen gekocht maar ze zijn te groot. Ook met een zooltje er in blijft de linkerkant uitvallen . Ik heb namelijk maatje 36,5 maar het is een 37 en soms lukt dat maar nu blijkbaar niet. De verkoopprijs is euro 69,- (nieuwprijs euro 159,-). ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 27-9-2012 10:48:51

Nathalie
Spannend!! Morgen verteld het ventje het grote nieuws tegen zijn ouders!
Ooh ik heb nu al zenuwen!!!! hihi Morgen gaat mijn verloofde het dus aan zijn ouders vertellen dat we gaan trouwen.. Dit was er nog niet van gekomen omdat ze met vakantie waren en hij ze morgen dus pas terug ziet. Ik heb ze maandag al gezien, maar he...
Voorbereiding Reacties: 9 27-9-2012 9:27:42

Stéphanie
Offerandestraat A'pen
Beste bruidjes! Nu heb ik mij gisteren op het werk laten vertellen dat er in de Offerandestraat in Antwerpen winkeltjes zijn met suittekledij voor kindjes die helemaal niet duur zijn. Een collega'tje van mij heeft voor haar nichtje hier een jurkje g...
Kledij - Suite Reacties: 8 27-9-2012 9:17:24

catherine
vrijkaarten Trouw Mariage Antwerpen
Wilt iemand mijn vrijkaarten Trouw marriage Antwerpen? Ik ga er toch niet naartoe! de eerste die zijn emailadres hier zet zal ik de kaartjes mailen ('t is een pdf). groetjes!
Voorbereiding Reacties: 4 26-9-2012 23:27:29

ine
kan geen reactie plaatsen
zoals de titel het zegt als ik een reactie in een eigen of in iemand bericht wil plaatsen lukt dit niet weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Voorbereiding Reacties: 2 26-9-2012 21:21:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...