Nu Online
Momenteel zijn er 107 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

catherine
verlof voor de trouw
Hallo! Hoeveel dagen verlof nemen jullie voor de trouwdag? Omdat dit bij mij in de zomervakantie valt kan ik dit best zo snel mogelijk doorgeven. Ik dacht aan 2 dagen. Ik hoef dan ook geen zaal te versieren enzo van die dingen... groetjes!
Voorbereiding Reacties: 17 19-9-2012 14:03:57

ellen
Twijfel jurk :( binnenkort 2e pas
Hoi dames! Ik zit met een vervelend gevoel,toen ik men kleedje ging passen bij le chapeau wist ik meteen wat ik wilde,op het laatste ging het tussen 2 kleedjes.....ik wist echt niet welke kiezen maar heb dan toch men gevoel laten spreken,en men getu...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 19-9-2012 13:38:32

Liesbeth
Originele, trendy trouwjurken
Dag allemaal Ik ga, net zoals jullie, trouwen. Woehoew! Maar als ik wat snuister op internet vind ik overal enorm klassieke trouwjurken. Laat dat nu net niet mijn ding zijn. Ik zoek een kleed dat kort vooraan is (knie) en langer achteraan. Hebben ju...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 19-9-2012 13:17:39

Deborah
Linea Raffaelli
Hoi, heeft iemand ervaring met Linea Raffaelli in Brugge? Aan de telefoon een heel vriendelijke dame. Iemand een idee hoe ze je laten kiezen en hoeveel kleedjes je mag passen? Thx. Grts Deborah
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 19-9-2012 13:10:52

kelly
Bruidstasje
Jeuj! Ik heb een bruidstasje gekocht!! hihi Zijn net terug van een weekje Spanje en zag ik daar toch winkels met (spotgoedkope) bruidstasjes zeker!!!!! Tussen de 15 en de 30 euron en echt sjiek! Ik zal er wel niet veel spullen inkrijgen maar het moet...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 19-9-2012 13:09:59

Ellen
liedje na de ceremonie
hallo, Wij trouwen op 27/04/2013, daar wij gaan trouwen met rent a priest, vroeg die om ons een liedje te zoeken die we kunnen afspelen na het hele ceremonie gebeuren, liefst had hij een liedje waar de mensen kunnen mee in hun handen klappen om het ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 19-9-2012 12:37:04

Dirk
DJ Erik Bauer - DE MAX!!!
Beste Allemaal, Even dit berichtje om jullie te laten weten dat wij enorme goeie ervaringen hebben met onze DJ Erik Bauer. Hij heeft ervoor gezorgd dat ons huwelijksfeest, wat al de ganse dag geslaagd was, zijn climax kreeg tijdens het dansfeest. Ie...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 19-9-2012 12:35:16

sofie
te koop aangeboden
Aangezien onze prachtige trouwdag  al voorbij verkoop ik volgende zaken: 1) trouwschoenen maat 38 linea raffaelli 2) 2 x rode loper  10m + 15m (80 EUR) 3) sieradenset (45 EUR) 4) 15 witte  papieren lampionen (aangekocht ...
Voorbereiding Reacties: 7 19-9-2012 11:24:43

Monica
Ons trouwfeestje..
Hallokes! Hier de fotokes van ons mooi dagske.Dit is ondertussen wel al een 80 dagen geleden maar we hebben nu pas onze foto's van onze fotograaf...Wij zijn getrouwd op 30juni en we hadden die dag echt schitterend weer!Nu zijn we toch al een enige ti...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 19-9-2012 11:19:52

Angelique
Bruidje 18-05-2013
Hey medebruidjes, Eventjes delen waar we momenteel zitten met de voorbereidingen. De zaal ligt al vast van in juni, het is huis van wonterghem geworden in Kuurne (was helemaal verkocht als ik de zaal binnen kwam). De dj is van de zaal, dj Stefke. De ...
Voorbereiding Reacties: 7 19-9-2012 10:05:45

Serena
Onze dag 31-08-2012
Hallo, Ik heb geprobeerd een verslag te schrijven, maar uiteindelijk werd die zeer lang, dus ik zal deze jullie besparen. Onze dag was echt schitterend, af & toe wel wat regen, maar niet op de momenten dat was buiten moesten zijn, tijdens onze...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 13 18-9-2012 22:32:48

Véronique
Muziek voor dans met getuigen
Hoi bruidjes en bruidegommen, hopelijk genieten jullie ook van al de voorbereidingen... wij alvast wel. Met nog 248 dagen op de teller proberen we al heel wat voor te bereiden. Om de stress op het einde te vermijden. Nu waren we bezig met de muziek....
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 18-9-2012 22:26:42

arne
JMC production of Studio happy music
We twijfelen momenteel nog tussen deze 2 DJ's. Studio happy music is iets goedkoper, maar verder vind ik het moeilijk om een keuze te maken. Zelf vind ik meer commentaren terug over studio happy music, wat natuurlijk niet wil zeggen dat JMC minder g...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 18-9-2012 22:17:45

Anneleen
Receptie
Hey iedereen,  Wij gaan op onze trouwdag een receptie geven voor alle personen die we wel moeten uitnodigen maar die we niet op het avondfeest willen (leveranciers, bazen, vrienden van de ouders, ...) Nu vroeg mijn toekomstige of mijn ouders en...
Voorbereiding Reacties: 9 18-9-2012 22:14:14

Kelly
Danslessen
Hoi allemaal, we zijn net de 1ste x gaan koppeldansen. En was héél fijn en leuk, smaakt naar meer ... maar de prijs ... Het is per persoon 120 euro, dus voor ons beide 240 euro. Hiervoor kunnen we 14 weken komen dansen, telkens een le...
Openingsdans Reacties: 2 18-9-2012 22:06:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...