Nu Online
Momenteel zijn er 261 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jamie
DJ / Discobar AllMusic uit Temse
Lieve bruidjes en bruidegommen, Wij hebben op 20/08/12 de mooiste dag van ons leven beleefd! Graag zou ik hierbij ook Dirk van dj All Music uit Temse willen bedanken, en aan iedereen aanraden. Onze dansvloer was geen seconde leeg, en de ambiance zat...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 17-9-2012 21:40:23

nancy
Verslag en eerste foto's van onze dag 14-09-2012!!
Dag medebruidjes, Een beetje bekomen en tijd om een verslagje neer te schrijven over onze prachtige dag!! We waren donderdagavond de zaal gaan klaarzetten en lagen pas om half 2 in ons bedje dus vrijdag lekker geslapen tot 8 uur. Samen iets klein g...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 22 17-9-2012 21:35:40

ludivine
Ter eeste Roeselare
Wie heeft er al ervaring met huwelijk in ter eeste te Roeselare?
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 17-9-2012 20:29:20

Charlotte
De grote zaken liggen vast
Hallo iedereen, Op 30 juli 2012 werd ik in Juan-les-Pins in Frankrijk ten huwelijk gevraagd. Vanaf dan ging alles vlug. De huwelijksdatum werd vastgelegd: 6 september 2012. Alles gebeurd in de namiddag: Wettelijk huwelijk, kerkelijk huwelijk, fotorep...
Voorbereiding Reacties: 5 17-9-2012 20:07:59

Saskia
trouwkleed
Hey iedereen, ik wil gewoon eens mijn enthousiasme kwijt, gisteren en vandaag weest passen voor 'het' kleed, samen met mijn getuige,  t was superleuk en ik voelde mij als een echte prinses! er zitten hele mooie kleedjes tussen in de nieuwe col...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 17-9-2012 20:07:06

Els
SOS ceremonie
Beste, Op 13 april 2013 stappen wij in het huwelijksbootje. Hiervoor hebben we gekozen voor een vrijzinnige ceremonie en we hebben gevraagd aan een kennis van ons om ons te trouwen. Nu moet ik de ceremonie zelf opstellen en heb ik geen idee hoe zo'n...
Ceremonie Reacties: 1 17-9-2012 20:05:53

Peggy
Ik heb ook al schoenen...
Zondag mijn kleed gekocht bj Lilian Claes en daar schoenen gepast. Maar ik wilde er nog eens over nadenken omdat ik nog tijd heb. Vandaag typte ik het type schoen in op google en op deze site staan diezelfde schoenen van euro 179,- naar euro 89,- du...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 17-9-2012 19:50:55

Veva
We hebben een zaal
Jeeeeej!!! Even mijn vreugde delen: we hebben een feestzaal! We hebben gekozen voor het Krekelhof in Hasselt. Van het eerste moment dat ik de zaal zag was ik er gewoonweg verliefd op! Ik wist: hier wil ik trouwen! We zijn ook nog in Elysee in Genk g...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 17-9-2012 19:44:41

sarah
beubeubeu!!!!
Aaaaaaaah!!!!! Het spijt me dat ik hier kom roepen maar ik ben de voorbereidingen nu al beu!! JA we zijn vroeg, JA er ligt al veel vast en JA we hebben nog een jaar!! Enkel commentaar en geen steun of interesse van de familie tof zenne. Sorry ik b...
Voorbereiding Reacties: 7 17-9-2012 19:33:52

Marieke
Op zoek naar een DJ!
Hallo iedereen, wij zijn al een tijdje op zoek naar een toffe dj voor ons trouwfeest! Het feest gaat volgend jaar in mei door in Roeselare. We willen geen typisch trouw-dj. Met andere woorden, niet iemand die veel traditionele liedjes speelt, v...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 12 17-9-2012 18:40:28

Miranda
Te Koop: Trouwkleed en schoenen
Hallo, Zoals de titel al zegt, verkoop ik mijn trouwkleed en schoenen.  Het kleed is maatje 36/38 en is ideaal van lengte voor personen van 1m69.  Het is afgewerkt met pareltjes.  De schoenen zijn maat 38. Je kan het bekijken op volgen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 17-9-2012 18:10:50

Amy
cadeau ouders en getuigen
Hallo, Wij zouden graag een 3D foto of ringen in glas of kristal willen geven aan de ouders en getuigen. is er iemand die hier al ervaringen mee heeft of tips waar je dit kan laten doen. Groetjes Amy
Ideeën Reacties: 0 17-9-2012 17:38:21

Kaat
Wedding planner: nederlandstalige software
Hallowkes, Graag zou ik alle gegevens (gasten, kosten, cadeaulijst, ed) ingeven in een software programma. Zodat ik deze beter kan bijhouden. Ik heb online wel enkele engelstalige programma's gevonden, maar geen download programma's die nederlandstal...
Voorbereiding Reacties: 2 17-9-2012 17:29:26

Anneleen
DE jurk gevonden
dag bruidjes allemaal,  Ik wou efkes mijn verhaal kwijt want ik was super blij!! Ik ben vandaag al eens kleedjes gaan passen.  Ik weet het is allemaal nog heel vroeg (trouwdatum 22-8-2014) ma ik kon mij niet inhouden om toch al eens te gaa...
Voorbereiding Reacties: 6 17-9-2012 16:31:07

Kim
alternatief voor gastenboek?
Zijn er nog mensen die een wensenboom gebruiken als alternatief voor het gastenboek? Wat kan ik mij hier bij voorstellen? Hoe hebben jullie dit gedaan? Een echte boom, in het hout? Omdat mijn man schrijnwerker is, zou hij een houten boom kunnen make...
Ideeën Reacties: 8 17-9-2012 14:28:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...