Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

angelique
voorbereidingen
hey gisteren om het trouwpak en schoenen van mijn verloofde geweest ... het komt toch stillaan allemaal dichterbij.. maar eigelijk moet ik mijn geen zorgen maken , ik loop echt wel veel te ver voor op schema :-)  beter zo toch !! groeten
Voorbereiding Reacties: 5 16-9-2012 10:53:39

Hulya
te dure bruidsjurk
dag bruidjes to be, Graag jullie advies ivm het aankoop van je droomjurk!!!! Ik ben afgelopen maanden naar véél bruidswinkels geweest maar niet altijd 100 procent mijn goesting gevonden maaarrrr gisteren naar Ann en John geweest amai wat ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 17 16-9-2012 10:04:33

Debbie
Trouwkleed gekocht - Me happy :o)
Gisteren mijn kleed gekocht Het ging verbazingwekkend overdreven vlot voor een eeuwige twijfelaar zoals ik... Had op het eind nog 3 kleedjes over, stuk voor stuk pareltjes. Maar toch 1tje overgehouden die eigenlijk de gulden middenweg was tussen die...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 16-9-2012 9:58:47

Nathalie
Veranderde jullie in het begin ook zo vaak van gedacht??
We hebben al dikwijls lopen speculeren over hoe we onze trouw wilden... Eerst wilden we een groot feest met voor iedereen eten.. En wilde we voor de kerk trouwen (aangezien mijn ventje al eens voor de kerk getrouwd is, moesten we dat eerst ongedaan l...
Voorbereiding Reacties: 9 16-9-2012 9:34:21

kim
oproep om de zonnedans te doen !!!!
oproep om de zonnedans te doen !!! laat het  mooi  weer zijn op 22 september!!! instucties om de zonnedans correct uit te voeren 3 x daags: met je blote kont naar het noorden gericht , rondhuppelen als een indiaan in cirkel en luidkeels...
Ideeën Reacties: 5 16-9-2012 9:25:56

Annelies
Muziek voor in de kerk
Hallo iedereen,  Ik ben volop bezig aan het laatste van onze misviering in elkaar aan het steken  ik had nog wat muziek nodig voor in de kerk, iemand ideetjes? Ik kan dan mijn misboekje voorleggen aan de pastoor Spannend.....
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 15-9-2012 23:09:51

christel
envlopdoos gezocht
hallo pas getrouwde bruidjes heeft er nog iemand een envlopdoos te koop ?omdat je dit toch maar 1x gebruikt gr
Kledij - Accessoires Reacties: 3 15-9-2012 21:25:44

cindy
Een dipje
Hoi medebruidjes, zoals de titel al zegt, zie ik het even niet meer zitten. Een paar weken geleden heb ik bij het lopen mijn rechter voet omgeslagen, even paniek maar alles is toch nog goed gekomen, vorige week heeft dan mijn ventje zijn getuig...
Voorbereiding Reacties: 3 15-9-2012 20:23:35

Sarah
mobiele frietkraam
Hallo allemaal 7 juni 2013 trouwen mijn vriend en ik, nu was ons idee om een mobiele frietkraam in te huren voor op het avondfeest. We zien het niet zitten om iedereen een uitgebreide menu te geven. Ik ben al eens aan het rondkijken, maar sommige zi...
Ideeën Reacties: 3 15-9-2012 20:06:23

Steven
Feestzaal Oost- of West-Vlaanderen
Hallo, Wij zijn op zoek naar een feestzaal in West-Vlaanderen of Oost-Vlaanderen en hebben na een eerste keer graaien in de trommel de volgende locaties opgelijst: Kasteel van moerkerke Brugge Denotter Zedelgem Ten boog...
Locaties - Feestzaal Reacties: 20 15-9-2012 19:18:52

Veva
Receptie na de mis
Dag allemaal, we zitten een beetje met een twijfelgeval. Wij willen heel graag voor de kerk trouwen en aansluitend op de viering een receptie geven voor de aanwezigen in de mis. We hebben een heleboel mensen waarvan we weten dat ze naar de mis zull...
Locatie Reacties: 4 15-9-2012 16:06:12

tessa
dagplannig
hallo,  Zijn er nog bruidjes die om 14u 30 voor de wet trouwen? Ik graak er maar niet uit hoe mijn dagplannig er moet uitzien, hoeveel tijd reken ik voor men haar enzo.. Zou super helpen mocht ik jullie plannig eens zien! Groetjes Tessa
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 15-9-2012 14:15:53

Nathalie
En ook de broer heeft al ja gezegd :-)
Gisteren avond aan mijn broer gevraagd of hij onze ceremonie wilde voordragen! En hij zei ja  en vond dit een hele eer... kort erna zag ik de radartjes in zijn hoofd al op volle toeren draaien en glimlachte hij af en toe... volgens mij broe...
Ceremonie Reacties: 0 15-9-2012 12:20:55

Marjan
Merken La Sposa Roeselare
Weet iemand welke merken ze allemaal hebben bij La Sposa in Roeselare? Ik vind het niet echt terug op de website... Heb vorige keer dat ik er was veel modellen van Marylise aangehad, maar vroeg me af of ze daar bv. ook Pronovias hebben? Bedankt voor ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 15-9-2012 12:19:15

Ellen
ideeën viering (Huis van de mens)
Hallo,  Wij gaan tijdens onze trouw een ceremonie hebben van Huis van de mens. We zijn al 1 keer daar geweest en we zien het al helemaal zitten wij zijn al volop aan het kijken wat we allemaal in de ceremonie willen steken, maar dat is best wel...
Ceremonie Reacties: 4 15-9-2012 10:17:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...