Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Eline
Uitnodigingen
Hey! Wij zijn op zoek naar een drukker die samen met ons de uitnodigingen ontwerpt. En dan liefst ook de misboekjes, menukaarten, bedankingskaartjes, ... kan drukken in dezelfde lijn als onze uitnodigingen. Wie kan ons hiermee helpen?!
Voorbereiding Reacties: 3 13-9-2012 20:12:29

Stephanie
M-pictures te Beerse
Iemand ervaring met M-Pictures te Beerse? Op zijn portfolio staan heel mooie foto's
Fotografie Reacties: 1 13-9-2012 20:03:56

Loes
WAUW!
Niet te missen: http://www.huffingtonpost.com/2012/09/12/one-direction-wedding-dance_n_1878886.html Super toch?
Ideeën Reacties: 13 13-9-2012 17:02:01

Vicky
Bruidskleed: almost check!
Mijn oog is op een pronovias gevallen, waar ik ook altijd van gedroomd heb!! Maar nu zo ongeveer had de dame van de winkel mij gezegd dat er nog een aantal van pronovias zouden binnenkomen en dat ik gerust maar eens moest terugkomen. Ze zou dit klee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 13-9-2012 16:42:36

Vicky
Extra gast op hetfeest, maar toch niet zo onverwacht ;-)
Lieve bruidjes, Ik ben hier even minder actief geweest maat daarom niet minder actief in het plannen, zie mijn vorige posts :-p De reden voor mijn stilte is namelijk de vele uurtjes die ik boven de wc heb mogen doorbrengen dankzij ons kleintje dat...
Voorbereiding Reacties: 19 13-9-2012 16:37:50

Annelies
Kort 'versje' om tekenen gastenboek te stimuleren
Hey mede-bruidjes, onze teller is hier sedert gisteren onder de 10 gedoken, dus de stress zou nu toch moeten beginnen komen, maar ik voel mezelf nog redelijk rustig... Misschien omdat ik zeer goed op schema zit qua voorberedingen, en ik enkel nu nog...
Voorbereiding Reacties: 6 13-9-2012 16:35:29

Vicky
Kostuum verloofde: almost check!
Dinsdag naar de waele in Sint-Niklaas gegaan, en niets anders dan woorden vol lof! Alle tijd genomen, vanalles mogen passeren supervriendelijk. Het zal een pak op maat worden waarvoor mijn verloofde dus nog een aantal keer zal moetengaan. Alle vert...
Kledij - Bruidegom Reacties: 3 13-9-2012 16:32:14

Vicky
Uitnodigingen: check!
Vandaag naar de drukker gegaan en de keuze doorgegeven. Ook meteen lettertype en kleur vastgelegd. Net de tekstjes doorgestuurd, en nu wachten op het voorbeeld om dan hopelijk meteen goed te keuren!
Uitnodigingen Reacties: 3 13-9-2012 16:29:19

Vicky
Ringenkussen: check!
Met dank aan mijn verloofde zijn nicht die dit jaar getrouwd is en zo heb ik meteen nog iets blauws ook :-)
Voorbereiding Reacties: 0 13-9-2012 16:27:53

Vicky
Enveloppendoos: check!
Met dank aan mijn nicht die vorig jaat getrouwd is voor het mogen gebruiken van haar enveloppendoos :-)
Voorbereiding Reacties: 0 13-9-2012 16:26:38

Jolien
Binnengaan in de kerk op welk liedje?
Ik vraag me nog steeds af op welk liedje ik de kerk zal binnengaan met mijn vader. Ik denk aan Marco Borsato - dochters... Wat denken jullie hiervan? Indien jullie een beter liedje kennen : zeg het gerust! Ook nog leuke liedjes gezocht voor de vad...
Ceremonie Reacties: 4 13-9-2012 16:19:03

Marieke
Knoop doorgehakt: La Tiara & Le Chapeau voor mijn trouwkleedpasdag. Goede keuze of niet?
Lieve bruidjes Ik had eerst een afspraak bij het Bruidsparadijs maar na het lezen van alle slechte commentaar hier ben ik daar helemaal op afgeknapt.In de plaats daarvan ga ik in de voormiddag naar La Tiara en in de namiddag naar Le Chapeau.Le chapea...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 13-9-2012 15:52:35

joris
Enveloppendoos in hartvorm
Hallo bruidjes en bruidengommetjes :) Wij verkopen een enveloppendoos in hartvorm. Voor meer info en/of foto's kan je mailen naar nelekev_1982@hotmail.com
Ideeën Reacties: 3 13-9-2012 15:27:18

frida
Voor Melissa !!!
He Melissa,   Gewoon even vragen hoe het de jongste dochter gaat!! Groetjes frida
Ceremonie Reacties: 8 13-9-2012 15:24:25

Lynn
flesjes met etiket voor bedankjes
Dames , ik heb jullie hulp nodig! Ik ben op zoek naar glazen flesjes met een kurkje en etiketten die je zelf kan maken. Daar ons thema reizen is, willen we als bedankje graag een drankje geven uit een van de landen waar we al geweest zijn. We gaan z...
Voorbereiding Reacties: 8 13-9-2012 13:38:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...