Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Peggy
Lange receptie, wat met kinderen ?
Hallo, Wij trouwen in het buitenland en 2 maanden later geven we een middagfeest van 13 uur tot 17-18 uur voor familie en vrienden met een walking dinner en een bruidstaart. Nu hebben de meesten van onze vrienden kleine kinderen, tussen 1 en 8 jaa...
Locatie Reacties: 4 11-9-2012 13:06:40

jkjkd
Schoensticker
Hallo zijn hier bruidjes die zo een schoensticker hadden van "I do" ? Ik heb schoenen van Elsa Colourd shoes, en zou mijn schoenen na de trouw willen laten kleuren zodat ik deze kan verderdragen, maar nu was mijn vraag of je die sticker er ook dan zo...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 11-9-2012 12:53:00

iris
fotograaf
Hallo iedereen, Ik ben dus nog op zoek naar een fotograaf ,nu ik vind persoonlijk dat het heel veel geld kost de fotograaf.. dus nu had ik graag geweten ,welke echt nog met prijs zijn of wel iemand die het wil doen gewoon om een centje bij te verdi...
Fotografie Reacties: 13 11-9-2012 12:26:26

Claudia
Dessertenbuffet
hallo iedereen, Welke muziek nemen jullie voor binnenkomst bruidstaart / dessertenbuffet? Liefs geen lac du connemara. Wij zoeken iets origineels!Alle tips welkom!!! groetjes,
Voorbereiding Reacties: 10 11-9-2012 10:57:56

Evi
trouwmagazines for sale!!
Aloha! Iemand interesse in magazines over trouwen? ik heb er een stuk of 30! van begin 2010 tot nu recent (2012), ik heb er heel veel inspiratie uitgehaald! (magazines zijn for lovers, trouwen, bruid en bruidegom, loving you ...) ik doe ze allem...
Voorbereiding Reacties: 3 11-9-2012 10:52:20

tamara 7/9/2012
te koop
ik verkoop onze rode loper (8m) €40 54 witte organzazakjes met vlinderopdruk (0,15/st)  1kg witte mini smarties €8 groot wit rieten hart €2
Voorbereiding Reacties: 5 11-9-2012 10:11:39

BruidjeXX
Bruidjes 22 september?