Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Peggy
Lange receptie, wat met kinderen ?
Hallo, Wij trouwen in het buitenland en 2 maanden later geven we een middagfeest van 13 uur tot 17-18 uur voor familie en vrienden met een walking dinner en een bruidstaart. Nu hebben de meesten van onze vrienden kleine kinderen, tussen 1 en 8 jaa...
Locatie Reacties: 4 11-9-2012 13:06:40

jkjkd
Schoensticker
Hallo zijn hier bruidjes die zo een schoensticker hadden van "I do" ? Ik heb schoenen van Elsa Colourd shoes, en zou mijn schoenen na de trouw willen laten kleuren zodat ik deze kan verderdragen, maar nu was mijn vraag of je die sticker er ook dan zo...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 11-9-2012 12:53:00

iris
fotograaf
Hallo iedereen, Ik ben dus nog op zoek naar een fotograaf ,nu ik vind persoonlijk dat het heel veel geld kost de fotograaf.. dus nu had ik graag geweten ,welke echt nog met prijs zijn of wel iemand die het wil doen gewoon om een centje bij te verdi...
Fotografie Reacties: 13 11-9-2012 12:26:26

Claudia
Dessertenbuffet
hallo iedereen, Welke muziek nemen jullie voor binnenkomst bruidstaart / dessertenbuffet? Liefs geen lac du connemara. Wij zoeken iets origineels!Alle tips welkom!!! groetjes,
Voorbereiding Reacties: 10 11-9-2012 10:57:56

Evi
trouwmagazines for sale!!
Aloha! Iemand interesse in magazines over trouwen? ik heb er een stuk of 30! van begin 2010 tot nu recent (2012), ik heb er heel veel inspiratie uitgehaald! (magazines zijn for lovers, trouwen, bruid en bruidegom, loving you ...) ik doe ze allem...
Voorbereiding Reacties: 3 11-9-2012 10:52:20

tamara 7/9/2012
te koop
ik verkoop onze rode loper (8m) €40 54 witte organzazakjes met vlinderopdruk (0,15/st)  1kg witte mini smarties €8 groot wit rieten hart €2
Voorbereiding Reacties: 5 11-9-2012 10:11:39

BruidjeXX
Bruidjes 22 september?
Dag bruidjes, Spannnennnnddd!!! De stress begint te komen. En bij jullie? Wat zijn jullie to do's nog? Ik heb donderdag nog een boudoir shoot, heeft er iemand ervaring mee? Hopelijk hebben we een droge dag!! groetjes
Voorbereiding Reacties: 36 11-9-2012 10:11:28

Lauren
Last Minute Ontstresser
Het klokje staat hier nog op 3 dagen en 13 uur en dan begin je de eerste kriebeltjes toch te voelen, en omdat het die laatste week de ene last minute beslissing en regeling na de andere is hebben mijn vriend en ik beslist om er gewoon een weekendje t...
Voorbereiding Reacties: 9 11-9-2012 10:08:03

Veva
Wat is jullie trouwbudget?
Hey allemaal, we zijn dus al serieus in gang geschoten bij het plannen van de trouw. Komende week hebben we in volgende zalen een afspraak: - Elysee Genk - Krekelhof Hasselt Ik heb ook al informatie aangevraagd bij: - Bevershof Hasselt - Rubenshof ...
Voorbereiding Reacties: 57 11-9-2012 9:49:05

Nitsi
Duas
Hoi iedereen, Heeft er iemand ervaring met het duo Duas? Wij zouden hen eventueel willen vragen te spelen op ons avondfeest. Bedankt!
Muziek - Live Reacties: 0 11-9-2012 8:17:23

Petra
verslagje
hallo bruidjes ik wil even laten weten dat alles super was. ik heb me tevoren vaak zorgen gemaakt om niets. het weer was perfect en al de rest ook. uitgebreid verslagje volgt nog. zonnige groetjes uit sri lanka. ik heb veel geh ad aan dit forum en v...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 4 11-9-2012 8:09:28

kathleen
kapster gezocht!
Hallo iedereen, Ik heb geen flauw idee wie ik moet nemen als kapster...iemand wel een idee?welke kapper krijgt hier goeie commentaren?Ik woon in Zaventem.
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 11-9-2012 7:32:38

Severine
keuze feestzaal: Salons Denotter of t'gravenhof
Hallo Momenteel twijfelen wij nog tussen 2 zalen namelijk: Salons Denotter in Zedelgem en t'Gravenhof in Torhout. We zouden graag zoveel mogelijk persoonlijke meningen horen over deze 2 zalen, zowel positief als negatief. Liefst vrij recent, laten ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 11-9-2012 1:41:41

Baci
ik verkoop mijn trouwkleed
Hey Dames Ik ben inmiddels al meer dan een jaartje getrouwd en mijn trouwkleed blijft maar in de kast hangen... Daarom heb ik besloten om het te verkopen.Het is een maatje 46 ivoorkleur. Sec, maar wel speciaal! interesse? Foto? mail even na...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 10-9-2012 22:33:19

Jente
Net verloofd: de eerste keuzes
Hallo bruidjes, Op 4 september heeft mijn vriend me ten huwelijk gevraagd in Zuid-Frankrijk. Het kwam niet helemaal als een verassing want we hadden al min of meer besloten om volgend jaar te trouwen. Maar toch was het nog een heel speciaal moment w...
Voorbereiding Reacties: 7 10-9-2012 21:23:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...