Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Marlies
kleren bruidsmeisje betalen?
Hoi, Blijkbaar is het 'traditie' dat je als bruid en bruidegom de kleertjes van de bruidskindjes betaalt. Ons ene bruidskindje is ons zoontje, dus dat we zijn kleren betalen, dat is logisch. Voor hem (hij is 4) huren we een kostuum, want ons om en b...
Kledij - Suite Reacties: 22 10-9-2012 20:32:20

Annalisa
VREKOOP paars trouwkleed
ik verkoop mijn paars trouwkleed maat 42 als je foto wilt zien stuur gerust een berichtje
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 10-9-2012 20:25:14

Kelly
kort kleedje Olvi's
Heeft er iemand een idee hoeveel een kort kleedje van Olvi's gemiddeld kost? Bedankt!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 10-9-2012 20:21:13

An
prijzen
Hallo, Kan je eigenlijk ergens prijzen vinden op het internet van de bruidsjurken 2013? Dank je!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 10-9-2012 20:17:08

Patricia
Trouwjurk en jurkje bruidsmeisje te koop
Hallo, Aan nieuwe bruidjes op het forum die een a-typische trouwjurk zoeken, maatje 38 van het merk "Justin Alexander" voor en superprijsje. Hele mooie stijlvolle jurk (al zeg ik het zelf :-) ), "jaren 50 - 60", stijl vanuit het tijdperk van Monroe ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 10-9-2012 20:06:59

Mieke
Mijn 'spray tanning' ervaring
Heyla, Omdat er toch al enkele topic's hierover verschenen zijn, wou ik mijn ervaring even met jullie delen. Vrijdag geleden zijn er vrienden van ons getrouwd en dit was de aanleiding om toch maar eens 'spray tanning' uit te proberen. Omdat ik niet ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 10-9-2012 19:56:05

nikky
Onze Zaal Gevonden
Wij trouwen op 06-07-2013    onze zaal na lang zoeken toch gevonden voor de dag dat wij wouden ! Heylen in Peer met samenwerking van traiteur Palmans  (st-huibrechts-lille)
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 10-9-2012 19:47:24

anke
wanneer naar gemeentehuis?
Hallo, Hoever op voorhand kan je best naar het gemeentehuis gaan voor het vast te leggen? Ik heb op de site van mijn gemeente gekeken en daar staat:" Als u van plan bent te huwen en u heeft reeds een datum vastgesteld kan u deze best onmiddellijk do...
Juridisch Reacties: 7 10-9-2012 19:00:25

Stephanie
Trouwbelofte
Hey allemaal, Nu word het toch wel hoog tijd dat ik aan mijn trouwbelofte ga werken.Ik heb ze geschreven maar ben er niet zo zeker van.Zijn er bruidjes/gommetjes die dit willen nalezen???Heel veel groetjes Stephanie
Voorbereiding Reacties: 15 10-9-2012 17:36:06

Kendra
Te koop! paraplu's en ...
Hallo iedereen! Wij hebben 3 ivoorkleurige paraplu's, 2 ringkussentjes en een mandje dat gedragen is door ons bruidsmeisje met rozenblaadjes erin. De paraplu's en 1 van de ringkussentjes is niet gebruikt. Wie interesse heeft of een foto wil zien mag...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 10-9-2012 16:09:08

Wendy
Hulp bij de uitnodigingen
Onze bestellingen zijn besteld. Nu zijn er echter prolemen met onze kaartjes die we er gingen bijsteken voor wat ze zijn uitgenodigd. Hiermee bedoel ik suite, receptie en avondfeest. Het is eigenlijk vrij dringend, dus alle hulp is welkom. Alvast b...
Uitnodigingen Reacties: 5 10-9-2012 15:54:14

Nathalie
En ik die dacht dat het nog 'vroeg' was....
Wij trouwen 14-06-2014 opzich nog tijd genoeg... Neem vandaag al contact op met een zaal... lap is die al bezet! Nu twijfel ik ook nog hoe we het gaan doen.. Gaan we een zaal huren waar we ineens met de suite kunnen eten en daarna de gasten voor he...
Voorbereiding Reacties: 46 10-9-2012 15:27:44

ricardo42
Te koop: Witte Trouwjurk Maat 38 Nieuw nog niet gedragen wegens verkeerde bestelling dus te koop
Hallo Allemaal, Wij hebben een nog ongedragen Trouwjurk te koop t.e.a.b  maat 38  kleur wit deze jurk hadden we besteld voor ons huwelijk maar wegens een verkeerde handeling tijdens het bestellen kregen we een verkeerde maat jurk binnen. ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 10-9-2012 15:19:21

Eva
Jullie mening graag...shoot!
Dag mede-bruidjes-to-be Op dit forum las ik al tal van tips over verschillende feestzalen die wij reeds bezochten/deze week nog gaan bezoeken. Maar toch had ik graag nog jullie mening/ervaring gehoord voor mijn lijstje: - Salons Caipirinha in Merel...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 10-9-2012 14:36:23

Stephanie
Trouwkoets
Weet er iemand een bedrijf die trouwkoetsen verhuurd? En wat hier zoal de prijs van is? xxx
Voorbereiding Reacties: 5 10-9-2012 13:43:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...