Nu Online
Momenteel zijn er 29 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Bieke
Sluier met kant te koop!
Dag Bruidjes Ik heb een sluier gekocht maar heb toch besloten om hem niet te dragen. De randjes van de sluien zijn bekleed met kant. Nieuw kost deze sluier 350 ik doe hem weg voor 200 euro... Heb voorlopig geen foto maar indien iemand interesse ...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 7-9-2012 8:33:25

kathleen
fotograaf gezocht omgeving zaventem
Hallo iedereen, We zijn nog op zoek naar een fotograaf voor onze trouw op 24 mei 2013.Omdat wij enkel op zoek nzijn naar een fotograaf die maar een paar uur foto's komt trekken(wij geven geen trouwfeest,maar enkel een kleine receptie en daarna gaan...
Fotografie Reacties: 9 7-9-2012 8:28:35

Patricia
Aan de trouwertjes van dit en de komende weekends
Hey meisjes, Er trouwen er morgen een paar vanuit "mijn tijd hier op het forum" (hahaha het klinkt of het al jaren geleden is :-D). Het is zo gek hier nog eens te komen piepen en zoveel nieuwe gezichten/namen te zien. 't Is of alsof je hier nie...
Voorbereiding Reacties: 10 6-9-2012 22:02:49

Vicky
dit weekend - bruidjes!
Ik wens alle bruidjes (en hun lieftallige ventjes en familie en dergelijke) een goede verkwikkende nachtrust toe. een prachtige zaaaaalige dag om nog jaren en jaren van na te genieten ik denk dat wij bruiden die in dezelfde periode trouwen sowie...
Voorbereiding Reacties: 2 6-9-2012 21:23:42

Petra
carnaval??
Hallo, iemand heeft mij vandaag toch een beetje doen twijfelen... Het gesprek ging al svolgt: -en, nog ni nerveus? -boh, da gaat -alles is geregeld? -ja -t kost allemaal wel veel geld he -ja, das waar, maja, je trouwt maar 1keer, allez das toch de ...
Kledij - Accessoires Reacties: 12 6-9-2012 19:37:38

anke
Ceremoniemeester of niet?
Hallo allemaal, Ik zou graag jullie mening hebben over een ceremoniemeester, ik denk dat dit wel handig kan zijn zodat je zeker geen dingen vergeet en op de dag zelfs dat je misschien minder zorgen hebt. Maar ik weet niet of dit echt klopt. Ook mij...
Ideeën Reacties: 8 6-9-2012 18:40:07

Ann
bruidjes 19 juli 2013
Hallo, Zijn er nog bruidjes die trouwen op 19 juli 2013? Hoe ver staan jullie met de planning? Wat heb je al gedaan? Wat ga je binnenkort nog doen?
Voorbereiding Reacties: 10 6-9-2012 17:35:09

Kim
biscuittaart of ijstaart
Hallo allemaal Graag jullie mening. Biscuittaart of ijstaart als bruidstaart. Daarnaast werken we ook nog met dessertbuffet. Groetjes Kim
Ideeën Reacties: 10 6-9-2012 16:20:48

Nathalie
Tickets gewonnen voor Bridal Experience!!
Zonet via FB toegangsticketten gewonnen voor Bridal Experience in Almere! 18 November!! Ok Almere is wel een eind rijden, maar ik ga toch mijn ventje overtuigen om te gaan.. Vraag me niet meer hoe ik die kaartjes gewonnen heb, want ik heb geen ide...
Voorbereiding Reacties: 5 6-9-2012 16:09:39

Manuela
Verslagje 4 - 8 - 12
Hoe snel kan de tijd gaan... Het leek een eeuwigheid van 10 januari 2011 tot 4 augustus 2012 en ondertussen staan er al 33 dagen op m'n teller. Al meer dan een maand gelukkig getrouwd! Tot mijn grote verbazing stond ik die ochtend heel ontspannen op...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 12 6-9-2012 16:05:48

Michèle
In- en uittrede liedje kerk
Ik ben nog op zoek naar een gepast in- en uittrede liedje. Het is een klein kerkje, en we hebben geen suite. Het dient dus enkel voor mijn toekomstige en mezelf. 1 Inttrede lied is dus voldoende. Heel graag hadden we 'Nothing else matters' , maar be...
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 6-9-2012 15:45:33

Femke
Overmorgen is het zover!!!!
Hallo Overmorgen is het onze dag, whiii De stress begint wel te komen, de voorbije nacht niet zo goed geslapen en al om 6u klaarwakker! Dit heeft ook wel zijn voordelen, ik ben er deze morgen onmiddellijk ingevlogen. Ondertussen is alles mooi op...
Voorbereiding Reacties: 6 6-9-2012 15:30:36

Anja
Uitnodigingen online?
Hoi iedereen, Ik zou onze uitnodigingen graag online bestellen. We hebben er niet zoveel nodig dus komt dit waarschijnlijk goedkoper uit. Wie van jullie heeft dit ook gedaan en via welke site?? Alvast bedankt!
Uitnodigingen Reacties: 8 6-9-2012 15:20:26

eveline
zonnebank in Hasselt?
Ik zou graag een paar keer onder de zonnebank gaan vóór de trouw, maar ik heb dat nog nooit gedaan en ook geen verstand van. Kent iemand in Hasselt een goede zaak? Ik wil er ook wel niet teveel geld aan geven, dus weten jullie ook de vraagp...
Voorbereiding Reacties: 2 6-9-2012 14:44:38

Peggy
Mooie Lingerie of bomma onderbroek ?
Hallo, Ik ben nu al een paar keer jurken gaan passen en ik heb maatje 38 maar een klein buikje na mijn 2 zwangerschappen. Nu zeggen die dames uit de winkel steeds dat ik corrigerend ondergoed moet dragen onder mijn bruidsjurk maar daar ziet mijn ma...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 19 6-9-2012 14:15:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...