Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sarah
huwelijkskaars
hoi Bruidjes... Met nog 31 dagen op de teller begin ik stilaan de kleinere details te regelen... Ik besefte opeens dat we nog geen huwelijkskaars hadden en begon effe rond te zoeken. Nu kreeg ik van iemand te horen dat je geen huwelijkskaars mag k...
Voorbereiding Reacties: 7 4-9-2012 13:12:26

Bruidje2013
Het begint vooruit te gaan!
Dit weekend mijn trouwschoenen(Zalando) en de dassen voor de suite besteld. Vanavond proefdiner bij de traiteur met de ouders. Ik kijk er zo naar uit. Met nog 262 dagen op de kalender, mogen er stukken toch vooruit beginnen gaan :-) Nu nog beginnen ...
Voorbereiding Reacties: 4 4-9-2012 11:39:52

Ulrike
Even mijn ongenoegen uiten...
Ik ben ondertussen al 129 daagjes gelukkig getrouwd en had zo héél wat tijd om andere dingen te doen! Zo heb ik de vrijgezellenavond georganiseerd voor één van mijn goede vriendinnen. Haar atributen heb ik besteld op www.weddinggi...
Voorbereiding Reacties: 7 4-9-2012 10:55:32

Peggy
prijs ijstaart
Hallo, Ik heb net van onze traiteur de prijs gekregen per persoon voor de bruidstaart in ijs: namelijk euro 12,- per persoon. Ik vind dit heel veel. Wat betalen jullie ?
Voorbereiding Reacties: 11 4-9-2012 10:45:12

Debbie
Op basis van wat kies je een DJ?
Goedemorgen, bijna alles is al geregeld behalve onze DJ. We komen er precies maar niet aan toe om onze zoektocht te starten. Is het bij DJ's ook zo dat de goede al bijna een jaar op voorhand geboekt zijn? Hoe kies je eigenlijk een DJ? We gaan n...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 4-9-2012 9:29:30

Stéphanie
Operatie Trouwkleed!
Jeeeej! Operatie trouwkleed is van start gegaan gisteren !  Mijn mama maakt zelf mijn trouwkleed en we hebben gisteren mijn juiste maten genomen. Nu wordt het patroon getekend en dan hebben we ook een datum vastgelegd om stof te gaan kiezen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 4-9-2012 9:01:38

Sandra
Nog 3 dagen...
Dag allemaal, Hier staat '2' op de teller maar eigenlijk zijn het dus nog 3 dagen tot onze big day! Mijn nachtrust valt nog mee, maar uitslapen zit er niet in...van zodra ik mijn ogen open 's ochtends denk ik maar aan 1 ding: the wedding! Vandaag g...
Voorbereiding Reacties: 25 4-9-2012 8:56:56

Stjerne
ervaringen bruidswinkels regio gent
Hey bruidjes, Ik geraak er niet echt uit waar ik mijn kleed zou gaan kiezen. Iemand van jullie al ervaringen met: - Linea Lin in Lochristi - Pierre Yves outlet in Deinze - Modeshow in Geraardsbergen Zijn ze daar vriendelijk? Heb je veel keuze? ......
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 4-9-2012 8:37:10

Ellen
Kostuum online
Heeft er iemand het kostuum van de bruidegom online gekocht? Zo ja welke site? Iemand via Lightinthebox?
Kledij - Bruidegom Reacties: 2 4-9-2012 6:43:19

Fien
Tekstje/gedichtje menu
Hebben jullie een tekstje of gedichtje op jullie menu? Vroeger stond er op de binnenzijde (links) van je menu zo'n spreuk, iets in de aard van "Zegen deze spijs en drank". Dat willen wij helemaal niet, maar 't lijkt me wel tof om er iets anders te sc...
Voorbereiding Reacties: 4 3-9-2012 22:47:43

fleur
tafelschikking
stomme vraag misschien... Hoe schikken jullie de koppels aan een lange rechthoekige tafel, koppels tegenover elkaar of naast elkaar?
Voorbereiding Reacties: 9 3-9-2012 21:12:22

An
trouwlocatie
Hallo, wij zijn nog op zoek naar een locatie voor onze trouwfuif (circa 120 personen) in juni 2013, het liefst een schuur/hoeve/zaal met mooie tuin waar we zelf ons ding kunnen doen qua eten, muziek, versiering.. Wij wonen zelf in Tielen (tussen He...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 3-9-2012 20:47:17

Heidi
Verslagje
Ondertussen 3 dagen getrouwd en nog steeds aan het nagenieten... Alles begon heel rustig om7u30 opgestaan, ontbijt genomen en naar de regen zitten kijken in de hoop dat die snel ging verdwijnen. Om half 9 mijn nageltjes laten lakken dan naar huis om...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 5 3-9-2012 20:35:13

Sophie
Hoe eraan beginnen?
Dag allemaal Binnenkort ga ik mijn bruidsjurk kiezen. Ik heb nu een afspraak bij een winkel in het Antwerpse, maar als ik hier zo lees, dan vinden sommige bruidjes niet direct hun zin bij de eerste winkel. Hoe pakken jullie dat dan aan? Kiezen jull...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 21 3-9-2012 19:42:40

Marlies
Reden van je datum?
Hoi, Ik vroeg me eigenlijk af of de datum waarop jullie trouwen voor jullie iets betekent, dus wat de rden is dat jullie die dag hebben gekozen? Wij wilden gewoon graag in de winter trouwen, 28 dec was voor ons gevoel net iets te dicht bij de feest...
Voorbereiding Reacties: 33 3-9-2012 19:21:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...