Nu Online
Momenteel zijn er 25 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ellen
Kleur schoenen
Hmmm Ik had gedacht om rode schoenen aan te doen op mijn witte bruidsjurk en dan ook mijn boeket met rood. En zelf heb ik mijn haar ook in het rood Nu vraag ik mij af of het niet te veel rood is Wat denken jullie? of zijn er andere kleur suggest...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 2-9-2012 3:27:37

Cindy
25 augustus 2012,our wedding day!!
Hallo allemaal, Na een deugddoend tripje naar Barcelona heb ik even de tijd gevonden om een verslagje te schrijven over onze dag. 5.45u:wekker loopt af...heb redelijk goed geslapen,enkel de laatste dagen veel te laat in bed kunnen gaan,veel te veel...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 10 1-9-2012 23:12:33

Sara
Iemand ervaring met trouwkleed bij Harry's Couture te Aarschot?
Hallo, dinsdag heb ik een afspraak bij Harry's om trouwkleden te passen. Ik kijk hier natuurlijk enorm naar uit maar ik vind niet veel ervaring met deze winkel. Heeft iemand hier een kleed van gekocht en tevreden over?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 1-9-2012 20:23:09

Eline
Hoe komen jullie aan teksten voor de viering?
Hallo, Zoals jullie al kunnen zien in de titel zit ik met een vraag waar jullie je teksten vandaan halen om te gebruiken in de viering. Wij willen een alternatieve viering, een viering over ONS, niet over God en Jezus en bidden ... Alvast mercikes! x...
Ceremonie Reacties: 4 1-9-2012 19:59:30

Ellen
Koets versieren
Is er hier nog iemand die de koets zelf zal versieren en hoe heb je dit gedaan? Alvast bedankt!
Bruidsboeket Reacties: 4 1-9-2012 19:33:26

Tamara
Volgende week dé grote dag!!!
Amai, ik herinner mijn nog dat hieronder 376 dagen stond en nu staat er nog 6 dagen! Is allemaal zo voorbij gevlogen. En die laatste weken vind ik echt het leukst. Mijn toekomstige man is echt in actie geschoten en ik ben er zo fier op! Alles lijkt i...
Voorbereiding Reacties: 5 1-9-2012 17:48:21

sue
ideeen
hoi hoi, heeft er iemand een leuk uniek idee,ik wil iets anders dan als je bv een old timer afhuurt of een koets. ik wil iets origineels dus bij deze mensen die ideeen hebben,meer ams welkom :)  alvast mercieeeeekes ...
Ideeën Reacties: 13 1-9-2012 16:56:40

Lies
Whohoooo dé jurk gevonden !
Hey bruidjes, Ik wou even met jullie delen dat ik, na het aflopen van 5 winkels en het passen van een 40-tal kleedjes, EINDELIJK dé jurk gevonden heb die bij iedereen de "wauw" terugbracht en die zelfs bij enkelen de tranen in de ogen bracht. ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 1-9-2012 16:33:57

Sanne
Ringen laten aanvliegen door uil of roofvogel
Hey bruidjes, Heeft iemand van jullie een ceremonie gehouden waarbij een vogel de ringen aanvliegt? Was dit een leuke ervaring? En hoeveel kostte dit? Ik ben nog op zoek naar een organisatie die dit doet, liefst regio Moerbeke Bedankt!
Ceremonie Reacties: 11 1-9-2012 16:11:24

Anne-Sophie
Hubbyto-be gaat allen bruidsboeket kiezen! :)
Hier zit ik dan, alleen thuis! 't Ventje is daarnet vertrokken richting bloemist om alleen mijn bruidsboeketje te gaan kiezen... Dit zal echt het enigste zijn waarvan ik niet op de hoogte zal zijn op ons dagje! Ik vind het best wel spannend, hopelijk...
Bruidsboeket Reacties: 6 1-9-2012 15:09:28

Marlies
Is dit een haalbare dagplanning?
Hallo, Onze dagplanning is zo goed als rond, en terwijl de één zegt dat alles goed doenbaar is, zegt de ander dat we overal te laat zullen zijn. Wat denken jullie ervan? Dag/avond ervoor: hele dag afspraken (kapper, nagels, schoonheidsspe...
Voorbereiding Reacties: 15 1-9-2012 13:47:14

Marieke
Hulp nodig...
Beste bruidjes en bruidegommen Wij zijn ondertussen al 14 d man en vrouw en zitten volop in de opdrachten. Inderdaad nog in de opdrachten :-) Wat je zelf bij anderen ludiek doet krijg je ook wel terug hé. Om onze centjes te verkrijgen van de co...
Voorbereiding Reacties: 10 1-9-2012 13:40:20

Ellen
herdenken overleden familie
wij versieren onze kerk met enkele ballonnen gevuld met helium. aan elke ballon zouden we een klein kaartje hangen. dit met een tekst op voor alle familieleden die we graag bij ons hadden gehad op onze huwelijksdag. Deze ballonnen met kaarten laten w...
Ceremonie Reacties: 8 1-9-2012 12:47:53

virginia
dansles?
wij wonen in maldegem en zoeken iemand die ons kan leren dansen. Noch ik, noch mijn ventje kan dansen en de openingsdans wil ik toch graag eens goed doen. :) we trouwen natuurlijk al op 5 januari dus erg veel tijd is er niet meer. Als iemand dit ziet...
Openingsdans Reacties: 6 1-9-2012 12:09:32

Liselot
Dagplanning, to-do lijstje, misboekje
Beste bruidjes, Ondertussen al een tijdje verloofd en de feestzaal, fotograaf en dj liggen nu vast. We hebben nog een klein jaar te gaan tot de trouw maar omdat ik nog een jaartje studeer had ik in september graag nog enkele taakjes afgewerkt/gestar...
Voorbereiding Reacties: 2 1-9-2012 12:02:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...