Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

clara
Dringend ideeën voor taxi regio gent!
Hey allemaal, met nog 1 dag op de teller zitten we nog met een probleem rond de taxi! Ik had gedacht van paar dagen op voorhand taxibedrijven te bellen met het idee dat dat toch op tijd was (taxi bedrijven genoeg right?), maar nu blijkt dat niemand v...
Voorbereiding Reacties: 4 30-8-2012 22:16:17

Ilse
Help :) :)
Ik heb het kiezen en regelen van onze huwelijksreis volledig uit handen gegeven aan mijn partner en mag het pas weten op de dag dat we trouwen en dat zijn nog 316 dagen HEEEEEEELP :)
Huwelijksreis Reacties: 11 30-8-2012 21:32:42

Ilse
Vrijzinnige Huwelijksceremonie
Hoi Zijn er nog mensen die een  vrijzinnige huwelijksceremonie gedaan hebben of gaan doen? Ik ben op zoek naar leuke ideeen om er echt iets moois van te maken. Hierin mag alles... Mensen met ervaring hiermee mogen hun ideeen of ervaringen d...
Ceremonie Reacties: 11 30-8-2012 21:30:11

Machteld
Ervaringen met feestzaal De Architect in Lennik?
Hoi iedereen we zijn eens gaan kijken in de feestzaal 'De Architect' in Lennik. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 30-8-2012 20:46:14

sue
feestzaal!!!
hoi weet er iemand een leuke feestzaal maar wel zonder buffet.wil voor the big day er een feestje van maken. ben zelf van wijnegem dus rondom wijnegem zou leuk zijn. mvg
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 30-8-2012 20:43:24

Alessia
Met de pil op vakantie...
Hoi allemaal, misschien niet direct een vraag dat met trouwen te maken heeft maar ik ga hem toch stelllen. Wij vertrekken de dag na onze trouw naar Thailand. Er is een tijdsverschil van 5u tussen Thailand en België. Ik neem iedere dag rond 22.0...
Huwelijksreis Reacties: 15 30-8-2012 19:53:33

Deborah
CheckList
Hallootjes! Dit is hier waarschijnlijk al meerdere keren gevraagd geweest, maar omdat ik dit niet direct kan terugvinden vraag ik het nog een keertje! Ik ben op zoek naar een gedetailleerde checklist. Omdat ik steeds bang ben dat ik dingen en voora...
Voorbereiding Reacties: 2 30-8-2012 19:47:26

catherine
Intieme Ceremonie discussie
Hey! Wij wilden graag een intieme kerkelijk ceremonie in de tuin v onze feestzaal. Wat versta ik onder intiem: ouders, grootouders, zussen, broers (en hun partners), en de getuigen. Nu vindt mijn schoonmoeder dat dat echt niet kan: haar zussen niet...
Ceremonie Reacties: 8 30-8-2012 19:27:50

Sara
kaartjes aanpassen of niet
ik heb nu meeste uitnodigingen uitgedeeld buiten een stuk of 10. Die wil ik graag morgen in de bus nog steken ( ik moet ze nog schrijven) Nu heb ik het probleem dat ik gevraagd heb om ten laatste op 1 september te bevestigen op mijn kaartjes. maar al...
Uitnodigingen Reacties: 9 30-8-2012 19:19:24

Lieve
Tips & Tricks?
Hallo allemaal Ik ga in september voor het eerst gaan kijken met mijn mama voor trouwkleedjes en ik vind het toch wel allemaal superspannend en een heel klein beetje eng. Ik heb nu al het gevoel na duizenden kleedjes bekeken te hebben in boeken...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 30-8-2012 18:11:05

Guinevere
Super speciale cake topper !
Hey bruidjes ! Ben in mijn nopjes. Mijn verloofde heeft zonet bevestiging gekregen dat zijn tante (die in China woont) ervoor zal zorgen dat een "customized cake topper" voor ons gemaakt zal worden. Het is de bedoeling dat we twee foto's opsturen (v...
Ideeën Reacties: 3 30-8-2012 16:50:14

Marie
Mijn trouwkleed.
Omdat ik weet dat de zoektocht naar het perfecte kleed lang kan duren wou ik jullie laten weten dat je zeker eens moet gaan kijken bij Maxim's Couture in Mechelen. Heel vriendelijk, veel keuze, ...  Ik heb daar mijn trouwkleed gekocht, van Linea...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 30-8-2012 16:43:23

heidi
mooi setje juwelen victoria
https://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=4608837223926&set=a.4608834103848.340065.1382314969&type=3&theater een mooi setje juwelen van victoria, zo goed als niet gedragen.
Voorbereiding Reacties: 0 30-8-2012 16:25:28

Marie
Zenuwen!
Met nog minder dan 40 dagen beginnen de zenuwen echt te komen. Dus ik dacht, eens kijken waar ik nog bruidjes kan vinden! Op 6 oktober 2012 gaan wij trouwen en dat namelijk in de schuur bij mijn ouders. Zij hebben een hoeve en wij mogen hun schu...
Voorbereiding Reacties: 6 30-8-2012 16:14:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...