Nu Online
Momenteel zijn er 50 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Bea
Fotoshoot binnenlocatie regio Leopoldsburg-Heppen
Hallo, Mijn zus gaat trouwen 14 september en ik heb al enkele locaties gevonden voor de fotoshoot buiten maar als het zou regenen moet ik toch een binnenlocatie hebben, ik heb ongeveer 2 uurtjes de tijd hiervoor dus liefst in de buurt van Leopoldsbu...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 28-8-2012 17:14:59

Caren
tips wat meenemen op de dag zelf
hebben jullie een lijstje gemaakt van wat je de dag zelf best meeneemt? Ik denk dan o.a. aan een handdoek voor tijdens de fotoshoot, deo, extra make-up,... Iemand nog extra tips? Groetjes 
Ideeën Reacties: 6 28-8-2012 16:40:25

Bettina
TROUWJURK TE KOOP!!
beste, mijn trouwjurk is te koop. Het is een Marlyse van 1200 euro (+150 euro retouches). Ik vraag voor deze prachtige jurk nog 500 euro! Een spotprijsje! Ik heb ze nog niet naar de droogkuis gebracht omdat anders er kreuken in de lange sleep gaan ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 28-8-2012 15:45:10

Marieke
Perfect Print Aalst
Beste bruidjes en bruidegommen Voor wie van de kanten van Aalst is en misboekjes en dergelijke wil printen moet zeker eens langsgaan bij Perfect Print in Aalst. Ze zijn echt niet duur, heel vriendelijk en enorm behulpzaam! Nog veel plezier met de ...
Ceremonie Reacties: 1 28-8-2012 15:08:34

Marieke
't Groen - Steven Lyppens -Berlare
Beste bruidjes en bruidegommen Mochten jullie nog tips nodig hebben wat betreft de bloemen, dan kunnen wij deze zaak zeker en vast aanraden. Eerst en vooral hebben ze "inkijk"boeken. Ze geven ook enorm veel uitleg over hun bloemen zelf als je...
Bruidsboeket Reacties: 0 28-8-2012 15:04:16

Marieke
ELM events ( Easy Listening Music) - Christophe Versaevel - Super!!!
Beste bruidjes / bruidegommen Mochten jullie nog op zoek zijn naar iemand om te zingen (+gitaar) tijdens jullie misviering en/of receptie, dan kan ik Christophe zeker en vast aanraden. Wij hebben enorm veel positieve reacties gehad op zijn optreden...
Muziek - Live Reacties: 8 28-8-2012 14:57:32

angelique
super dagje
hey ben eens naar het bruidsparadijs geweest te antwerpen..... mega leuke winkel voor bruidjes heb er mijn regenschermen gekocht in de vorm van hartjes heb er ook mijn enveloppendoos gevonden  met onze namen erop en datum... je kan er echt ...
Voorbereiding Reacties: 8 28-8-2012 14:51:17

Ilse
Goede DJ??
Heeft er iemand suggesties voor een goede dj! Liefst omgeving limburg (hasselt/genk/bilzen) Geen saaie, en niet ene die constant door de muziek heen praat :)
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 12 28-8-2012 13:58:12

Stephanie
Nunu Hair en Make-up
Iemand ervaring met Eefje van Nunu Hair en Make-up?
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 28-8-2012 12:41:00

Evelien
Trouwkleed kiezen en afvallen...
Ik zou graag nog een 10 à 15tal kilo afvallen, nadat ik men trouwkleed heb gekozen. Nu heb ik gehoord dat je moet oppassen dat de vorm van het kleed nog klopt, nadat het is ingenomen. Ik heb dan ook al een paar dagen nachtmerries dat mij kleed ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 28-8-2012 12:24:07

Sofie
La Sposa Roeselare
Dag allemaal, heeft er iemand onder jullie ervaring met La Sposa in Roeselare?  Hebben ze een uitgebreide collectie (bv. ik zie graag de jurken van Rembo en Linea, hebben ze hiervan een grote keuze)? Groetjes!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 28-8-2012 12:22:20

iris
trouwjurk
trouwen jullie allemaal in het wit? Ik zelf dus niet ,en nu vind de buitenwereld dat zo raar :-) ik vind ,heb 3 kids en zijn al 13 jaar samen dat het niet meer in wit moet  :-) en nu ben ik presies een rare bruid mits ik niet in het gewone "...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 27 28-8-2012 12:14:35

Petra
gekozen!
ben net terug van de bruidswinkel! ik heb kunnen kiezen ik heb nu dus mijn stola gehouden, en handschoenen tot over mijn ellebogen zonder vingers, en in mijn haar enkel een tiara'tje. ik vind het helemaal af, zeker als ik mijn kleedje aan ...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 28-8-2012 11:37:42

Fairytale
Michèle Feyaerts haarkapsel en make-up
Dag bruidjes, Heb de knoop doorgehakt heb gekozen voor Michèle Feyaerts voor mijn haar en make-up te laten doen, het is wat prijselijker maar haar werk is echt top, ik lees hier ook niets dan lovende woorden over haar. Het is mijn werk ook, ma...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 28-8-2012 11:37:07

Mandy
Ervaring jdes.be?
Heeft er iemand ervaring met JDesign Videoproducties? Website en prijzen zien er dik ok uit! 
Video Reacties: 2 28-8-2012 11:14:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...