Nu Online
Momenteel zijn er 212 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ina
Bedanking ouders
Hallo allemaal, hebben jullie mischien leuke ideetjes om als bedanking aan onze ouders te geven ? En eventuele leuke teksten ? Bedankt !! Groetjes x
Voorbereiding Reacties: 7 28-8-2012 22:22:12

Agnes
Trouwringen gekozen
Vandaag zijn we gaan kijken voor trouwringen en we hebben er gekozen. We zijn bij Fede Di Oro geweest en zijn heel tevreden. Ze hebben veel keuze van ringen, geven je de tijd om te kiezen en ze zijn heel vriendelijk. Dit is dus al weer iets dat...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 28-8-2012 22:14:13

Charlotte
Trouwkleed of niet?
Hallo,Wij zijn vorige maand getrouwd voor de wet... Wegens omstandigheden, zal onze huwelijksceremonie (niet in de kerk) en ons huwelijksfeest pas volgend jaar in mei doorgaan.. Nu twijfel ik of ik een traditionele bruidsjurk zou dragen volgend ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 28-8-2012 21:39:12

stefanie
Trouwen op 2 dagen
Hallo Allemaal Ik kom even mijn licht opsteken want zit met een dilemma. Wij trouwen voor de wet op 12.12.12 (woensdag), we trouwen niet voor de kerk. Het feest is zaterdag 15.12, avondfeest met 120 gasten en alles op en aan. Nu weten we niet hoevee...
Ceremonie Reacties: 8 28-8-2012 21:22:49

Eline
Ervaringen met weddingplanner All-by-one
Hallo, omdat wij een andere viering dan een kerkelijke viering willen, hebben wij besloten om de organisatie daarvan af te staan aan een weddingplanner. Via reclame op deze website kwamen wij terecht bij All-by-one, een vrouw uit Oostakker. Daarnet ...
Voorbereiding Reacties: 2 28-8-2012 21:16:22

Vicky
waarom heb ik zoveel stress???
Phoeh! nog 17 dagen te gaan! en ik heb zoveeeeeeel stress, zenuwen, ik kan aan niks anders meer denken. maar dan ook echt aan niks anders meer... vandaag de cd gebrand met de liedjes voor de dienst. is ook alweer gebeurd zie!dit weekend mijn verlovin...
Voorbereiding Reacties: 6 28-8-2012 21:11:05

tash
diane pacholski gekozen voor ontwerpen en maken van onze ringen!!!!!!!!!!!!
vandaag zijn we bij haar langs geweest.  Meer dan een uur bij haar binnen geweest en na een hoop foto's te zien, had ze een heel duidelijk beeld van de ringen die we zochten . We hadden wat goud meegekregen van mijn ouders dat ABSOLUUT in o...
Voorbereiding Reacties: 7 28-8-2012 20:34:45

Petra
kleedje
Vandaag was mijn kleedje af, maar ik vind het jammer dat je bijna heel mijn tattoo ziet, toen ik ging passen tussentijds stak hij maar enkele cm buiten het kleedje en vond ik het niet erg, nu zie je bijna de helft +- 15cm. Ik vind het niet erg omwill...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 28-8-2012 20:19:38

tamara 7/9/2012
gelnagels
ik zoek nog iemand die gelnagels kan plaatsen eventueel thuis regio west vlaanderen
Voorbereiding Reacties: 5 28-8-2012 19:46:31

angelique
bedankingen
hallo gewoon omdat ik het leuk vind om jullie voorbereidingen te lezen zou ik graag eens horen welke bedankingen jullie hebben voor: de getuigen : wij 3de fles met jenever met onze namen en datum de ouders : fotokader met foto van de trouwdag kind...
Voorbereiding Reacties: 2 28-8-2012 18:41:48

Jolien
Liedje voor aansnijden bruidstaart
Hallo iedereen Zoals de titel al zegt, zoeken wij nog een liedje voor af te spelen tijdens het aansnijden van de bruidstaart. Iemand een leuk idee? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 9 28-8-2012 18:21:00

Shibby
Krasjes ringen aurodesign
Hoi, wij hebben allebei een ring van aurodesign. Het zijn hele simpele vlakke ringen. Nu zien wij dat daar na minder dan een maand toch al redelijk wat krasjes op zitten. Wij dachten dat dat niet kon met gouden ringen? Nog mensen met ervaringen hier...
Kledij - Accessoires Reacties: 18 28-8-2012 18:09:21

Eline
Ervaring Ruth De Backer (regio Wetteren)
Hallo, Onze datum ligt vast, vandaag ook de zaal vastgelegd. Nu kunnen we stilletjesaan beginnen met de andere 'kleine' zaken  zoals een kapster. Via via heb ik de naam van Ruth De Backer horen vallen. Heeft iemand ervaring met haar of met ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 28-8-2012 17:40:45

Michèle
Onze dagindeling
Graag jullie mening wat betreft onze dagindeling: Aankomst bruidegom : 10u45 Dan nemen we wat tijd om foto's te maken met de ouders Vertrek naar gemeente huis 11u45 Trouw gemeentehuis : 12u Viering kerk : 13u (ligt op een kleine 10 minuutjes rijden ...
Voorbereiding Reacties: 2 28-8-2012 17:27:21

Petra
liedjes nodig
hallo, ik heb nog 2liedjes nodig voor op mijn cd'tje voor de kerk: volumia - hou me vast marco borsato - ik hoor bij jou wie heeft dit liedje op pc staan en wil het eventueel doorsturen naar mij? petra_vh_1@hotmail.com alvast bedankt!
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 28-8-2012 17:16:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...