Nu Online
Momenteel zijn er 30 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Anneleen
couture sint-niklaas
hey iedereen. Vorige week passeerde ik aan het Waasland shopping center en ik zag een daar een bruidswinkel. Ik dacht oei die is mij nog nooit eerder opgevallen. het is deze: http://www.boutiquecouture.be/www.boutiquecouture.be/Welkom.html Heef...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 6-9-2012 13:40:08

sarah
to do list
vandaag bestelling gedaan van de bedankingskes...omdat we foto's cliché vinden en de meeste mensen die toch weggooien hebben we iets leuk besteld en valt echt super mee van prijs. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3160419023276&set=o.1...
Voorbereiding Reacties: 6 6-9-2012 11:41:05

Stéphanie
La Sposa Outlet: ervaringen?
Heeft er iemand ervaring met de Lasposa Ouletwinkel in Beveren-Leie? Ik moet naar de trouw van de nicht van mijn toekomstige echtgenoot  maar het gaat er nogal een chique bedoening worden dus zou niet echt graag uit de toon vallen. Wat zijn...
Kledij - Suite Reacties: 7 6-9-2012 11:29:42

Sophie
discobar klimacx in hotel Beveren
Hallo Heeft er iemand ervaring met discobar Klimaxs, zij zijn huisdj in Hotel beveren.Wat zijn hun tarieven?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 6-9-2012 11:26:04

Stephanie
Bruidjes voor 16/08/2013
Zijn er nog bruidjes voor 16/08/2013? Hoever staan jullie al met de planning? xxx
Voorbereiding Reacties: 4 6-9-2012 11:11:31

Dorien
GEZOCHT: visagiste
Hallo allemaal! Ik zoek een visagiste in de buurt van Herne, die op 4 mei ons wil helpen... Of kent er iemand in deze buurt een goede visagiste voor make-up? Laten jullie iets weten? Dank je wel. Groetjes
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 6-9-2012 10:54:52

Petra
Nog 1dag op de teller
Hallo bruidjes, nog 1 dag op mijn teller, en dan is het zover, ik ben eigenlijk helemaal nog niet nerveus, en de andere bruidjes zenuwen?? ik zal de dag zelf wel anders piepen!
Voorbereiding Reacties: 11 6-9-2012 9:51:13

Peggy
Ik vind mijn wow jurk niet !
Ik heb ondertussen al 4 winkels gedaan en inmiddels al rond de 40 kleedjes gepast maar heb bij geen enkel kleed al het gevoel gehad van dat is hem ! Het is moeilijk want ik trouw op het strand dus ik wil wel een kleed met een klein sleepje, langs de...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 6-9-2012 8:53:28

Vicky
waarom toch?
lieve medeforumgenootjes, het is ons echt niet gegund om ervan te genieten, met nog 8 dagen en 15 uur te gaan. Kijk, heel onze voorbereiding is al niet van een leien dakje gelopen. vooral mijn schoonfamilie houdt geen rekening met ons. voor hen is ...
Voorbereiding Reacties: 7 6-9-2012 8:46:43

Shary
SUCCES !
Ikzelf trouw nu zaterdag! De teller gaat sneller en sneller naar beneden! En graag wens ik ook alle bruidjes van dit weekend heel veel succes! Geniet er van, 't weer zal prachtig zijn!
Voorbereiding Reacties: 5 6-9-2012 7:45:31

Sandra
Enkel nog uren op de teller...morgen is het zo ver!
Goeiemorgen iedereen, 7u...oogjes open...en niet meer slapen :-) is al beter dan mijn 5u37 van gisteren... Morgen is het eindelijk onze dag...en vandaag nog een drukke voorbereidingsdag! Kan al niet wachten om onze zaal helemaal aangekleed te z...
Voorbereiding Reacties: 35 6-9-2012 7:21:30

Natacha
Ervaringen met Palladio in Brugge?
Hallo, heeft er iemand van jullie goede/ slechte ervaringen met de bloemen/bruidsboeket bij Palladio aan de Ezelpoort in Brugge?? Ik ben er gisteren langs geweest en zou er mijn bruidsboeket bestellen (+ mini bruidsboeket en corsages). bedankt!
Bruidsboeket Reacties: 5 5-9-2012 22:54:18

els
misboekje.
hallo op 8 juni 2013 trouwen wij zowel voor de wet als voor de kerk nu wil ik zo stilletjes eens beginnen aan het misboekje. Maar ik weet niet hoe hier aan te beginnen. Heeft er iemand van jullie mss een voorbeeld en wil het mij eventueel doormailen...
Religie Reacties: 5 5-9-2012 22:03:03

Leslie
Cadeau getuigen??? Echt geen idee!
Hey iedereen Met nog 24 dagen op de teller ben ik op zoek naar een cadeau voor onze getuigen. Ik had eerst gedacht aan een gepersonaliseerde pen waar ze op het gemeentehuis en in de kerk mee kunnen handtekenen, maar dan moeten we dit al op voorhand ...
Voorbereiding Reacties: 7 5-9-2012 20:24:13

Sarah
Feestzaal zonder catering
Hallo Ik ben op zoek naar een mooie feestzaal zonder dat we bij hen buffet/menu's moeten nemen. Wij zouden graag in de voormiddag brunchen en in de avond bij de receptie en het avondfeest broodjes en kleine hapjes laten rondgaan.  Tot nu heb i...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 5-9-2012 19:31:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...