Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

lieselotte
trouwkleedjes 2013
hoi mede bruidjes! Uit nieuwsgierigheid, welke jurk hebben jullie allemaal gekozen? Zijn jullie bij diegene die jullie in gedachten hadden gebleven of niet? Mijn favorieten waren bijna allemaal van de pronovias groep en daar heb ik ook eentje van g...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 21 7-9-2012 17:19:24

Ina
Liedjes zoeken ...
WHiiii, Zaal en DJ CHEK CHEK CHEK ! Het eerste en belangrijkte is al gebeurd se ; Ook qua liedjes weten we het al: In de kerk bij het binnekomen : Marry You Erna; Make You Feel My LOve & You Never Walk Alone En bij het buiten gaan: Have I Told Y...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 7-9-2012 16:05:19

Emily
Wat zijn de taken van een ceremoniemeester?
Liefste bruidjes, Ik vroeg me af wat zoal de taken zijn van een ceremoniemeester? Wij hebben niet voor een ceremoniemeester gekozen, maar ik heb aan mijn beste vriendin (ze is niet de getuige) gevraagd om dit zowat op haar te nemen, ze is nogal goed...
Ceremonie Reacties: 6 7-9-2012 15:09:35

Ineke
Iemand op zoek naar doosjes voor bedankjes?! Ik kan je misschien helpen...
Witte plexi kubusjes te koop met deksel van BB collections 24 stuks aan 14,50 euro excl verzending. Staat: nieuw! Ik had doorzichtige nodige maar heb de verkeerde besteld! Bij interesse: ineke.dormaels@hotmail.com
Ideeën Reacties: 0 7-9-2012 14:59:54

Annelies
Trouwbeurs bezoeken?
Ik vraag me af of het de moeite is om een trouwbeurs en opendeurdagen van huwelijkswinkels te bezoeken. Vanaf oktober zijn er op verschillende plaatsen beurzen. Is iemand daar al eens naartoe geweest? Was het de moeite en heb je daar veel dingen van ...
Ideeën Reacties: 19 7-9-2012 14:38:14

Femke
Dj regio Heist op den berg
Hoi allemaal! Wij zijn opzoek naar een Dj regio Heist op den berg... We zouden graag één hebben die niet te verlegen is en soms leuke dingen door de micro roept om de sfeer er in te houden... en om diezelfde reden verschillende genres spee...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 7-9-2012 14:11:45

Jontje
Willen jullie stemmen aub.
Hey bruidjes en bruidegommetjes, Ik ben inmiddels al 49dagen getrouwd. Maar ik heb even jullie hulp nodig. Mijn man zijn kostuum was eentje van Archetipo, en zij doen een wedstrijd. Wij hebben 3foto's van ons ingezonden en hierop moet gestemd worde...
Ideeën Reacties: 20 7-9-2012 14:00:20

Carrie
Rue de Brabant - jurken volwassen bruidsmeisjes
Hallo, Heeft iemand een idee of ik in de winkeltjes in de Rue de Brabant ook terecht kan voor mooie (goedkope) feestelijke bruidsmeisjesjurken? Zij zijn dan 18 en 21 en hebben een totaal verschillend figuur. Toch willen ze ofwel hetzelfde kleedje,...
Kledij - Suite Reacties: 6 7-9-2012 14:00:14

Peggy
Jammer dat je zelf niet mag kijken
Eergisteren naar JPC Collection geweest, uitgelegd wat ik mooi vind en een stuk of 10 jurken gepast maar bij geen enkele jurk had ik een wow gevoel. Van de winkel en de verkoopster niets dan lof maar ik heb het gevoel dat ik jurken gemist heb. Je ma...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 7-9-2012 13:18:24

elke
Openingsdans
Hoikes, In mijn vorig bericht zullen jullie wel gelezen hebben dat we eindelijk onze openingsdans gevonden hadden. Nu heeft mijn ventje het klaargespeeld om de avond voor we naar de dj gaan toch nog te gaan twijfelen. Na lang zoeken gisterenavond he...
Openingsdans Reacties: 1 7-9-2012 12:51:27

Sylvia
feestzaal Geraardsbergen
Dag Allemaal, Trouwt er iemand in een zaal regio Geraardsbergen? Graag tips....
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 7-9-2012 12:32:08

Kathleen
outlet en gewone winkels regio Aalst - Dendermonde - Wetteren - Gent - Sint-Niklaas - Antwerpen ?
Hey hey, zoals de titel het zegt: weten jullie winkels in de omgeving? ik zou binnenkort eens willen gaan kijken naar wat winkels en ik ken er eigenlijk maar een paar... Gewone winkels, maar ik zou ook graag eens gaan kijken eerst naar outlets. wan...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 7-9-2012 12:24:53

tessie
rokken partytafels
hallo , weet iemand waar je goedkoop aan bekleding voor cocktailtafels kan geraken? grtjes
Ideeën Reacties: 7 7-9-2012 10:54:08

Vicky
De vervloekte weersvoorspellingen!
Uiteraard houd ik het weerbericht nauwlettend in de gaten... gisteren was ik nog opgelucht voor zaterdag gaven ze bewolkt met af en toe zon, een enkel regendruppeltje15% kans op regen, 20 graden. Vandaag kijk opnieuw! mijn weersvoorspelling staat nu...
Voorbereiding Reacties: 11 7-9-2012 9:44:21

katrien
mini schilderezeltjes?
Hello bruidjes, Waah nog zeven dagen en klein beetje zenuwen.... Niet...heel veel zenuwen.... Ik zoek nog voor de tafelnamen kleine schildersezeltjes... Iemand dit ergens tegengekomen? al in ava gezien met kalk bordje aan maar kost al 15 Euro... Hel...
Ideeën Reacties: 5 7-9-2012 8:42:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...