Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sara
mijn derde kleedje... oeps
gisteren ben ik met de mama naar haar eerste pas voor haar outfit gegaan. Ze ziet er echt super uit. Heel chique madammig ;-) We kregen een super service bij Cony in Alter, we waren de enige in de winkel en werden echt op onze wenken bediend. Toen mi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 9-9-2012 15:13:50

fleur
foto's trouw 8 sept.
De trouw gisteren was in één woord: ZALIG! Hier krijgen jullie aan een voorsmaakje van enkele fotootjes: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151101980982198.432201.717367197&type=1 Nog eens bedankt voor alle hulp en steun hie...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 15 9-9-2012 14:32:06

Ann
1 september - kort verslag en eerste videobeelden !!!
Hallo iedereen Op 1 september was het onze dag!!!  We hebben ervan genoten van het eerste tot het laatste moment. Ook onze kindjes vonden het super leuk.  Ik ga geen super lang verslag schrijven, maar bekijk zeker onze samenvatting v...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 16 9-9-2012 12:58:41

Charlotte
Welke bruidswinkels kiezen prov. Antwerpen
Dag bruidjes Op 3 oktober ga ik naar Le Chapeau en op 4 oktober naar Amiga Pronovias in Breda. Dan vertrek ik 10 dagen naar Amerika en nadien zou ik graag nog 2 winkels doen, maar ik weet echt niet dewelke. Liefst in provincie Antwerpen (I know, Br...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 9-9-2012 11:43:35

Fien
Thuis schminken rond Leuven
Dag allemaal, als getuige van de bruid willen wij ons ook mooi laten opmaken. Enig idee wie dat aan huis doet rond Leuven? Ik ken al Julie Vielvoye en Attrativa. Zijn er nog andere? Groetjes
Kledij - Suite Reacties: 1 9-9-2012 11:19:41

Nathalie
Hoe een gesprek met de ouders alles kan omgooien!!
In de positieve zin wel  Nu mijn ventje heeft me nog niet officieel ten huwelijk gevraagd, hoewel onze datum al wel vastligt enzo.. maar heb hem wel gezegd dat hij het dus ook officieel moet vragen.  En om die reden hadden we nog niets teg...
Voorbereiding Reacties: 6 9-9-2012 11:17:14

Kim
Halter -> kettinkje of niet??
Hoi Zouden jullie een kettinkje dragen bij een jurk met een haltertop of niet? Ik twijfel nog... Misschien dat het niet echt nodig is maar langs de andere kant is een bijpassend juweeltje wel mooi, ik weet het niet...  Wat zouden jullie doen?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 9-9-2012 10:20:08

Julie
verrassing partner
hey bruidjes, Doen jullie nog iets speciaals om jullie partner toekomstige man te verrassen ( iets om af te geven avond voor huwelijk of ochtend??) Hier en daar zie ik boudoir fotoshoot ( maar daar heb ik het figuur niet echt voor :) ) als iemand i...
Ideeën Reacties: 10 9-9-2012 10:00:15

Eline
Joepie! Kapster en vigagiste gevonden... nu fotograaf!
Juplaa! Heb net Joke Dult vastgelegd van Glance of Beauty! Weer iets dat ik kan schrappen van mijn lijstje Ben helemaal happy nu dit ook weer in orde is! Op naar het volgende... de fotograaf! Wie heeft tips voor een goede fotograaf die ook een mooi...
Voorbereiding Reacties: 3 9-9-2012 9:45:56

Vicky
lingerie troubles!
verdorie, ik heb reeds lang mijn lingerie: een strapless korsetmodel, kanten slip, jarretellen en kousen. ik heb eigenlijk al altijd gewoon mijn korset aangedaan bij het passen van mijn jurk dus gisterenavond zeg ik : vicky, tijd om eens het complee...
Voorbereiding Reacties: 4 9-9-2012 9:12:17

Ellen
Hulp bij trouwjurk
Heeft er iemand een oplossing voor scheurende schouderbandjes?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 9-9-2012 2:46:36

Stéphanie
Huwelijkskaars
Hoi bruidjes Onlangs heeft er hier nog iemand iets gepost over een huwelijkskaars, maar vind het niet direct terug. Ik heb ondertussen ook eens gehoord bij de pastoor of wij er al dan niet zelf voor moeten zorgen en zoals verwacht moeten wij zelf ee...
Voorbereiding Reacties: 6 9-9-2012 0:09:01

Katja
binnenlocatie voor fotoshoot regio Balen en omstreken
De titel zegt alles hè.  Aangezien de weersvoorspellingen niet zo denderend zijn voor volgend weekend, zijn we op zoek naar plan B (al kan het weer natuurlijk nog omslaan tegen dan hè, laat ons hopen)
Fotografie Reacties: 1 8-9-2012 22:57:18

vie
zelf ontworpen jurk maat 46/48
Hallo Ik doe mijn jurk weg die ik 1x heb aangehad op mijn trouwdag de jurk is zelf ontworpen door een vriendin van mij die kleding maakt .  is ivoor en met rits/rijgsysteem maat 46/48   er zitten baleinen in de jurk voor een betere pa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 8-9-2012 22:39:48

Sandra
*07-09-12* verslag van een wondermooie dag!
Hallo allemaal!!Hierbij mijn - uitgebreid- verslagje van onze wedding day!Foto's en filmpje - zie helemaal onderaan! :-) Donderdag 06-09 werd een hele drukke voorbereidingsdag, maar donderdagavond was de zaal helemaal af en werd ze uiteindelijk nog m...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 44 8-9-2012 22:26:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...