Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Bart
Rode loper
Heb je een lange rode loper nodig, dan mag je de onze gebruiken (37 m), ik vraag 40 euro voor gebruik als je hem netjes terugbezorgt.
Ceremonie Reacties: 4 12-9-2012 11:42:09

tash
versiering linten en trekstrik auto
Ik ben al een tijdje op zoek naar versiering voor de auto met linten en zo een trekstrik.  Nu heb ik er eentje gevonden op onestopwedding.nl maar de transportkosten zijn meer dan de strik zelf .   Heeft iemand een idee waar ik deze nog...
Voorbereiding Reacties: 1 12-9-2012 11:37:06

dorien
Planning
Hallo iedereen, Wat denken jullie van volgende planning? 7u: haar, make-up, aankleden 9u15: aankomst suite 9u15 - 9u30: aankomst bruidegom 10u: vertrek gemeentehuis 10u30: burgerlijk huwelijk 11u: vertrek richting ouderlijk huis 11u30 - 13u: broodj...
Voorbereiding Reacties: 5 12-9-2012 11:23:33

Elke
Feestzaal omgeving Vremde
Dag iedereen! Net verloofd en feest waarschijnlijk pas in 2014 maar het is wel leuk om al even zonder stress naar de perfecte zaal te beginnen uitkijken. Welke zaal raden jullie aan omgeving Vremde? Gezelligheid en lekker eten troef uiteraard :-) G...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 12-9-2012 11:19:30

Debbie
Cyprus - huwelijksreis
Hallo bruidjes, Wij zouden eerst naar Griekenland gaan maar blijkbaar kan het daar in mei ofwel 20 graden zijn maar evengoed 25 graden. Ik zou graag wat meer zekerheid hebben van goed weer! Zijn er hier al naar Cyprus geweest? In mei is het daar bli...
Huwelijksreis Reacties: 5 12-9-2012 10:45:31

noella
openingsdans met 2 kids
Hoi allemaal, Stilletjes aan beginnen we hier alles wat te plannen. Nu zijn we dus op zoek naar een leuke openingsdans. We hebben 2 kinderen, tegen dan zijn ze 3 en 6 en willen hen graag betrekken bij onze openingsdans. We willen starten met ons twe...
Openingsdans Reacties: 6 12-9-2012 10:10:04

Katleen
De Moor en Muller
Heeft iemand ervaring met de fotografen De Moor en Muller uit Merelbeke?
Fotografie Reacties: 3 12-9-2012 9:53:37

Katja
speech avondfeest
Wat moet er allemaal in de speech staan die mijn man (tegen dan al wel, joepie) op het avondfeest mag 'voordragen'?  Niet te lang, beetje luchtig,....  En misschien een stom vraagje, maar moet ik dan ook mee recht staan?
Voorbereiding Reacties: 8 11-9-2012 22:35:34

Sylvia
bedanking ouders
Hoi, wij zoeken nog een origineel liedje om na de openingsdans te dansen om de ouders te bedanken. Bedankt lieve ouders vinden we wat afgezaagd intussen dus zoeken we iets origineels. Iemand sugesties....
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 11-9-2012 21:38:49

anke
Ik verkoop mijn Pronovias!
Dag bruidjes, Aangezien mijn kleedje toch maar in de kast hangt hoop ik er iemand anders gelukkig mee te maken. Ik ben getrouwd in een jurk van Pronovias uit de ballgown-collectie van 2012. Het gaat om het model Porto in het ivoor. Van zodra...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 11-9-2012 21:04:09

Kathleen
iemand ervaring met Carina+David ?
zoals de titel het zegt: heeft iemand ervaring met Carina+David ?
Fotografie Reacties: 8 11-9-2012 20:14:39

Evy
Nieuwe openingsdans
hey bruidjes, hier wat teleurstelling, mijn vriend mocht het nummer voor onze openingsdans kiezen, dus wat kiest hij een up-tempo nummer waar je dus niet traag op kan dansen(maar het liedje heeft wel een speciale betekenis voor ons :) ), dus ik stel...
Openingsdans Reacties: 16 11-9-2012 20:05:44

Katleen
Frank Demeulemeester
Heeft iemand ervaring met Frank Demeulemeester uit Evergem? Is hij een spontane fotograaf? Doet hij een mooie samenstelling van boeken? Zijn zijn foto's modern? Op zijn site ziet dit er veelbelovend uit...
Fotografie Reacties: 1 11-9-2012 19:59:12

cynthia
Trouwkostuum man
Hoi, iemand ervaring met villa verdi of cafe costume in Gent voor een mannenkostuum? Wij weten niet goed tussen welke twee zaken we moeten kiezen.
Kledij - Bruidegom Reacties: 14 11-9-2012 18:37:28

Daisy
Trouwkleed Oost - Vlaanderen
Hallo iedereen,  ik ga binnenkort voor de 1ste keer gaan kijken voor mijn trouwkleed, zoals de titel het reeds zegt zoek winkels in Oost Vlaanderen. Ik woon in de buurt van Gent.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 11-9-2012 16:10:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...