Nu Online
Momenteel zijn er 5 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Karen
West- USA
Aan iedereen die ervaring heeft met reizen door Amerika :):  Wij zijn net rond met het uitstippelen van onze rondreis Amerika als huwelijksreis.  Nu vind ik het zelf nogal moeilijk om "goede" maar "budgetvriendelijke" hotels te vinden in s...
Huwelijksreis Reacties: 7 9-1-2013 17:30:43

Jennifer
Eigen bruiloftsite op uitnodiging zetten of niet?
Twijfel, twijfel. Zou ik onze eigen website ergens in het klein op de uitnodging zetten of niet? http://www.jenniferkim.onzebruiloftsite.nl/bruiloftsite/ Er staan wel wat persoonlijke dingen op (hoe we elkeer hebben ontmoet en het karakter van beide...
Uitnodigingen Reacties: 15 9-1-2013 16:34:14

lore
Bedankjes
Hallo iedereen, Ik ben op zoek naar bedankingetjes voor het trouwfeest. Maar ik weet nu niet of deze aan iedereen gegeven worden; zowel de receptie als de avondgasten?  Wat doen jullie?  groeten
Voorbereiding Reacties: 10 9-1-2013 16:22:07

Lindsay
Wedding favor / bedankjes
Hallo medebruidjes Ik ben op zoek naar onderstaande potjes. Enig idee waar ik deze zou kunnen kopen?
Voorbereiding Reacties: 12 9-1-2013 15:35:26

Jessica
Alternatieve viering zonder boekje?
Wij doen een eigen, alternatieve viering aan onze zaal. Twee vrienden van ons gaan "pastoors spelen" en we gaan het hand-vasten ritueel doen. Ik wilde eigenlijk geen "mis"boekje omdat ik dacht dat de mensen daar dan te veel in zouden zitten lezen i...
Ceremonie Reacties: 5 9-1-2013 15:15:55

Peggy
Twijfel twijfel over de jurk ....pffff
Dag Dames, Ik blijf maar twijfelen over mijn jurk. Ik kan hem dragen zoals op de foto of ik kan er een bustier jurk van laten maken. Na een 6-tal winkels en 50 kleedjes was ik het opeens beu en heb ik denk ik te snel ja gezegd op deze jurk . Het wa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 9-1-2013 15:04:04

Stéphanie
Formuleren van cadeautip: versje
Heeft er iemand een leuk versje om te laten weten dat we geen cadeaus willen op onze trouw maar liever centjes hebben? Het is voor op onze huwelijkswebsite, want ik vind het nogal cru om gewoon rekeningnummer te vermelden.
Uitnodigingen Reacties: 23 9-1-2013 14:47:44

tine
Locatie Malle, Zoersel, Zandhoven
Pfff... de geschikte locatie zoeken voor foto's blijkt moeilijker te zijn dan ik dacht! Wij zijn op zoek naar een locatie in de regio Zoersel. We zijn zelf van Malle maar onze plechtigheid, receptie en feest zullen doorgaan in een feestzaal in Zoerse...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 9-1-2013 14:30:36

Annelyn
Vervoer
Dag iedereen, Vinden jullie het ook zo moeilijk om bepaalde keuzes te maken? We zijn sinds kort gestart met een zoektocht naar vervoer.  Ik vind het helemaal niet gemakkelijk en val van sommige prijzen achterover. Graag had ik ...
Voorbereiding Reacties: 13 9-1-2013 14:07:35

Michèle
Wedding beurs Hasselt
Hoi Bruidjes, dit weekend is het wedding beurs in Hasselt, denk je dat dit interessant is? ik twijfel of ik zou gaan... en ik twijfel of mijn verloofde mee zal willen...
Voorbereiding Reacties: 4 9-1-2013 13:50:09

natasja
dansen met ouders
hey ik ben nog maar nieuw maar ik heb een vraagjeik met mijn vriendin trouwen op 16/2/2013 bijna dus :)                                          ...
Openingsdans Reacties: 3 9-1-2013 13:04:56

Ellen
Budgetvriendelijke fotograaf
Hoi Wij trouwen binnen 2 jaar en ik ben al eens aan het rondkijken voor een fotograaf, maar tot nu toe zijn ze eigenlijk allemaal nogal aan de dure kant voor ons. We zijn een jong koppel en hebben niet zo groot budget. Weet iemand van jullie m...
Fotografie Reacties: 16 9-1-2013 12:32:06

sarah
Misboekjes
Zo met 191 dagen op de teller wordt het eens tijd om mij bezig te houden met de misboekjes. Dus iedereen die wil mag me zijn boekje eens doorsturen  sarahgauwberg@hotmail.com God zal het u lonen !! #flauwegrap Toch merciekes Groetj...
Ideeën Reacties: 2 9-1-2013 11:36:22

Katrien
Nog maar 100 dagen....
Waaaaaa nog maar 100 dagen!!! Ik ga geen lijstje maken met dingen die ik nog moet doen, want dat is gigantisch veel! "Kleine" paniekaanval momenteel, want ik heb hier al vaak gelezen: eens die 100 weg is, gaat het snel. *slik* Geen idee hoe ik dat a...
Voorbereiding Reacties: 16 9-1-2013 9:58:32

Annelies
nieuw trouwkleed te koop
Hallo dames, jammer genoeg gaat mijn trouw niet door. Ik had echter mijn trouwkleed al besteld en die bestelling kan niet meer geannuleerd worden. Om toch wat van de centjes de recupereren denk ik dat ik dus best mijn kleedje, dat momenteel gemaakt ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 9-1-2013 9:57:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...