Nu Online
Momenteel zijn er 34 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nika
muziek in de kerk
hoi allemaal, hehe, we zijn er eindelijk uit, uit het kiezen voor onze liedjes... nu enkel maar hopen dat we niet meer gaan twijfelen... (kan ook niet of mag helemaal niet, want hebben het al moeten doorgeven aan onze zanger...) intrede suite: fl...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 11-1-2013 12:05:37

lynn
Message in a bottle
Dag allemaal, Ik vind een message in a bottle een leuk idee voor mijn uitnodigingen. Ik vraag me enkel af wat voor papier jullie dan gebruiken? (het mag niet te dik zijn want je moet het nog kunnen oprollen). Hebben jullie van de uitnodiging zelf ...
Uitnodigingen Reacties: 0 11-1-2013 11:53:35

Elsy
stress door vrijzinnige ceremonie die maar niet loopt!
Pff wil niet rap klagen en zagen, maar nu ligt het me te veel op de lever. Al van oktober hebben we contact met huis van de mens in kortrijk. We wilden echt met hen verder gaan, dus al proberen een afspraak te maken voor een eerste afspraak en alles ...
Ceremonie Reacties: 6 11-1-2013 11:13:20

sharon
Bruidskleed die ik in gedachte had eindelijkgevond!!
Hey hey bruidjes to be, Ik weet het ik trouw pas in september, maar ben woensdag met mn getuige mijn jurk gaan kiezen. En al zeg ik het zelf maar wauw.... <3 love it!! :-D Had nooit gedacht dak deze zo vlug ging vinden, deed nog maar de boek open ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 11-1-2013 10:48:40

Sjoera
Twee leuke websites boordevol decoratietips
Hey iedereen, Ik kwam deze twee websites tegen en wou ze graag met jullie delen: http://www.theprettyblog.com http://www.eatdrinkchic.com Je vindt hier heel erg veel leuke ideetjes om de tafels en feestzaal te decoreren, en je kunt ook veel papier...
Voorbereiding Reacties: 2 11-1-2013 10:16:17

Sophie
dans met de ouders - zelfde lied als openingsdang
Dag allen Ik heb volgend probleempje. Als openingsdans nemen wij 'Sleeping Sun' van Nightwish. Dit is echter een zeer lang nummer (4 min). Ik vroeg me af of je het kan maken om dit als koppel helemaal 'uit te dansen'?  Het zit zo: ik vind dit ...
Openingsdans Reacties: 5 11-1-2013 9:32:13

Carrie
Hoe is het mogelijk ?!
Vraagstuk : Hoe groot is de kans dat in een familie met 4 kleinkinderen, waarvan slechts 2 een vaste relatie hebben, deze op dezelfde dag trouwen? Hetzelfde jaar, dezelfde maand, dezelfde vrijdag ! Vrijdag 13 sept 2013. Mijn neef en zijn vriendin tr...
Voorbereiding Reacties: 4 11-1-2013 9:07:54

danny
Cupcakes ipv Taart
Wij gaan cupcakes ipv van taart nemen .Maar waar vind zo een grote staander
Ideeën Reacties: 6 10-1-2013 23:27:09

danny
90 DB Na 2uur
Wij hebben een mooie zaal gevonden maar 90 DB na 2uur is dat wel te doen .Ik heb bang dat we de muziek niet meer gaan horen weet er iemand of dit voldoende is
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 10-1-2013 23:24:22

jan
Lozen Boer
Hallo, Onlangs hebben wij den Lozen Boer bezocht te lochristi. De zaal leek ons fantastisch. Helaas werkt men hier niet met een forfait inzake de drank. Kan er bijgevolg mij iemand een indicatie geven (liefst iemand die daar een feest georganiseerd ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 10-1-2013 23:09:02

Deborah
Misboekje; check!
Yes yes yes! Het misboekje is af! Nu alleen goedkeuring krijgen en dan is dat ook al weer klaar! 
Religie Reacties: 1 10-1-2013 22:29:45

Keshia
Save the date vs uitnodigingen
Wat zijn nu precies STD kaartjes? Wanneer sturen jullie deze? En wat is het verschil dan met de uitnodigingen? Wij trouwen op 13 juli, midden zomer dus... :) Dank je, Keshia
Uitnodigingen Reacties: 7 10-1-2013 21:35:41

Sabrina
Visagiste regio Tielt
Weet iemand een goede visagiste zijn regio Tielt?
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 10-1-2013 21:09:44

Saar
Visagiste regio Diksmuide
Ik ben nog op zoek naar iemand die mijn bruidsmake-up kan verzorgen. Dit liefst in de regio Diksmuide, of aan huis. Zelf ken ik niets van make-up en gebruik het ook nooit, dus iemand met ervaring is wel aangewezen voor mij (als ik er niet clownesk ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 10-1-2013 20:25:17

Evi
Help tips nodig voor vrijgezellen regio ieper!!!
Liefste bruidjes-in-spe, Ik ben ondertussen een kleine 5 maand getrouwd, maar kom nog even jullie raad opzoeken. Ik organiseer het vrijgezellenfeest van mijn beste vriendin. Een klein probleempje is dat ik in Kortrijk woon en zij in Ieper. Nu ben...
Voorbereiding Reacties: 6 10-1-2013 19:51:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...