Nu Online
Momenteel zijn er 5 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Krista
Buffet/avondmaal
Dag allemaal Ik had even een vraagje waarover ik toch enkele meningen wou horen. Ik ben vegetariër en wou m'n buffet/menu graag helemaal vegetarisch houden. Ik vind het namelijk heel hypocriet, zelf nooit vlees/vis eten en dan ineens vlees ser...
Locaties - Feestzaal Reacties: 16 8-1-2013 9:51:29

Rebecca
Hocus pocus ranonkel
Hey liefies allemaal Met een angstig hart bij het zien van de teller (nu gaat ie echt rap, nog 108 dagen) en de bijhorende slapeloze nachten neem ik even lekker de tijd om een verslagje te geven van mijn bloemenzoektocht. Neem een kopje koffie en ma...
Bruidsboeket Reacties: 12 8-1-2013 1:52:11

Karen
Must-play liedjes?
Hey iedereen! Ik ben gestart aan het opstellen van een liedjeslijst voor de dj die hij zeker moet spelen. Kennen jullie nog klassiekers die het altijd goed doen op een huwelijksfeest? Zowel bij jong als oud? Oh ja: aub geen lac de conemara ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 11 8-1-2013 1:48:44

virginia
VERSLAGJE ^_^
WAAAAAAUUUUUUUWWWW! allereerst, dit is mijn reactie op een magische dag. de avond ervoor bleven mijn zussen en schoonzussen bij me slapen.we tetterden, aten, haalden herinneringen op, mijmerden over hoe snel het allemaal gaat (ik ben de jongste) en l...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 20 7-1-2013 23:24:47

Sarra
Wanneer uitnodigingen versturen?
Ola senors en senoritas, Een vraagje i.v.m. het versturen van uitnodigingen. Als wij op 29 juni 2013 trouwen, wanneer moeten we dan de uitnodigingen versturen? Ik dacht dat dit 3 maanden op voorhand was, maar heb ergens gelezen dat het 6 weken op vo...
Uitnodigingen Reacties: 12 7-1-2013 23:06:37

Thalia
Kleurenthema?Help!
Hey bruidjes, Wij zijn al weken aan het brainstormen of we een kleurenthema gaan nemen ja of nee.Als we dit zouden doen zouden we dat graag toepassen bij de 4 getuigen,bruidskindjes,ceremonie,uitnodiging en mss zelfs bij de avondgasten die er nog bi...
Voorbereiding Reacties: 10 7-1-2013 22:53:29

kylie
kerkelijk huwelijk of huwelijksviering
Dag iedereen Ik was hier wat aan het lezen en krijg zo de indruk dat je op 2 manier voor de kerk kan trouwen... een huwelijksviering (zonder eucharisti) en dan de echte kerkelijke dienst. nu weet ik niet echt of er nog verschillen zijn tussen die ...
Religie Reacties: 3 7-1-2013 21:57:49

liesbeth
Kapster gezocht omgeving Waarschoot
Voor mijn trouw op 17 augustus 2013 ben ik op zoek naar iemand die aan huis komt voor make-up en haar! Ik zit met mijn handen in het haar  want ik vind niet echt iemand! Ik heb zelf geen vaste kapper meer... Heeft er iemand goede ervaringen met ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 7-1-2013 21:55:41

Michèle
Traiteur luc de pauw hasselt
Hallo lieve Bruidjes! Iemand enige ervaring met traiteur luc de pauw uit hasselt? Heb hem een mailtje gestuurd en heb een afspraak met de fijnproever uit kuringen. Ben eens benieuwd. Vinden jullie het ook moelijk een traiteur te kiezen? Groetj...
Voorbereiding Reacties: 0 7-1-2013 20:43:35

Jessica
trouwschoenen!
Hey dames , Vandaag men kleed gekozen, op een uur had ik al beslist Wat dus super is eh ! Maar nu men schoenen, ik heb zo n moeilijke (dikke) voeten en vind die klassieke trouschoenen ni zo mooi. Iemand tips voor me???
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 7-1-2013 20:25:56

Sylvie
hoe doe je dit?
Beste medebruidjes, Heeft er iemand een idee hoe je dit maakt? Er staat rond een ballon touw winden maar met welk touw zou je dit dan moeten doen? Hopelijk kan iemand me helpen?!
Voorbereiding Reacties: 14 7-1-2013 20:23:37

Marjan
Programma avondfeest
Dag allemaal Vandaag hebben we van onze zaal een voorstel gekregen voor de uurindeling van ons avondfeest. Dit voorstel ziet er als volgt uit (we hebben gasten die komen voor het diner, en gasten die komen vanaf het dessert, niemand die alleen voor d...
Voorbereiding Reacties: 6 7-1-2013 19:52:44

jolma
Portugal - estoril
Hallo, Wij hebben net onze huwelijksreis geboekt naar Estoril in portugal. Iemand reeds naar deze streek geweest? Aanraders om te bezoeken? Het is nog ver weg, maar kwestie van al beetje weg te dromen nu de belangrijkste zaken reeds gepland zijn voo...
Huwelijksreis Reacties: 3 7-1-2013 19:37:03

An
maatwerk bruidskledij
Heeft er iemand ervaring met Fabienne Esprit maatwerk bruidskledij uit Wevelgem? Heeft ze veel om te bezichtigen? Rond welke prijsklasse is het? Hartelijk dank
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 7-1-2013 19:28:42

Vanessa
Vraagje over Panorama-zalen???
Lieve toekomstige bruidsparen, Ik ben dringend opzoek naar een locatie voor mijn trouw. Ik wil graag omgeving deurne. Nu heb ik gehoord dat er een nieuwe feestzaal is in deurne genaamd Panorama. Heeft er iemand meer informatie voor mij?
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 7-1-2013 18:13:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...