Nu Online
Momenteel zijn er 7 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tamara
Kledij voor moeder van de bruid - grote maat
In februari zou ik toch stilaan voor de suitekledij willen rondkijken. Het is niet echt de bedoeling van in het lang te gaan, maar mijn mama wil ook niet echt kort. Iets tussenin dus . Ze heeft maatje 50 en heeft echt schrik dat ze niets ga...
Kledij - Suite Reacties: 4 10-1-2013 11:49:13

Liesbeth
bruidslingerie
Ik heb net bericht gekregen dat mijn kleed binnen is bij La Sposa. Spannend !!! Ik ben nu nog op zoek naar lingieriewinkel. Iemand suggesties ??? regio Ieper-Diksmuide-Roeselare.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 10-1-2013 11:37:06

Ina
Misboekje
Hallo Allemaal;, Zouden jullie me willen helpen? Ik zou graag voorbeelden willen zien van misboekjes, want ik twijfel bij mijn misboekje heel hard of ik er wel alles heb ingezet en zovoort. En ik vind dat eigenlijk het moeilijkste deel om te doen ...
Voorbereiding Reacties: 3 10-1-2013 11:36:17

Jessica
Binnenlocatie Putte
Hey dames, Weet er iemand een leuke binnenlocatie in de omgeving Putte? Mag ook heist op den berg, Duffel, bonheiden, olv waver... Alvast bedankt!
Locaties - Fotografie Reacties: 3 10-1-2013 11:02:16

Kelly
app iphone
hoi allemaal, onlangs was er hier een topic met een goede app voor op iphone ik vind deze topic niet direct terug, maar kent iemand deze app? Veel liefs, Kelly x
Voorbereiding Reacties: 3 10-1-2013 10:58:51

Katrien
Ervaringen BC Limo gevraagd
Dag bruidjes, 'k Ben een beetje aan het rondzien voor ons vervoer, en kwam om de site van BC Limo terecht.  'k Vind die kleine fiatjes wel leuk. Maar heeft er iemand ervaring met de service van BC Limo?  En misschien ook met de prijsklass...
Voorbereiding Reacties: 0 10-1-2013 9:26:49

tina
34 dagen en tis zover...en op 3 avondjes men misboekske klaar gemaakt,ben fier op men eigen
Het misboekje moest dus nog gedaan worden,vorig weekend ons bezig gehouden met mooie teksten te zoeken,en zondagavond het misboekje volledig opgeschreven en soort boekje van gemaakt,dan maandag naar het kopieercenter...de meneer daar,ja madammeke,das...
Voorbereiding Reacties: 6 9-1-2013 23:06:58

Steffie
Jurk Linea Raffaelli te koop - 400 euro
Ik verkoop mijn trouwjurk van Linea Raffaelli voor 400€. Maat 42, kan nog aangepast worden. Ik ben 1m70. Indien iemand interesse zou hebben in een foto mag je het gerust laten weten.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 9-1-2013 22:05:30

Nadia
Art Clay Silver ringen
hoi bruidjes!! even enthousiast delen dat we toch al IETS hebben vastliggen voor onze trouw, namelijk de ontwerper voor onze ringen! :-) Aangezien we voor een budgettaire trouw gaan, wilden we zilveren ringen ... Maar ik hou heel erg van symbolisch...
Ideeën Reacties: 2 9-1-2013 20:56:37

evi
Versje voor op de uitnodigingen?
Hallo, Nog 109 dagen! Het begint af te tellen...We zijn de uitnodigingen aan het maken en ik ben nog op zoek naar een oneliner, versje,... dat bij de uitnodiging gezet kan worden.  Niet voor een cadeautip maar gewoon een algemeen versje/oneline...
Uitnodigingen Reacties: 15 9-1-2013 20:02:06

Astrid
Iemand ervaringen met DJ Lieven Batjoens?
Voor ons huwelijk zijn wij nog op zoek naar een DJ en één van de DJ's die ons wordt aangeraden door de zaaluitbater is DJ Lieven Batjoens. Heeft iemand recent met hem samengewerkt of enig idee over zijn "kwaliteiten":-)? Ik vind niet zo ve...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 9-1-2013 19:29:55

Jana
Droomjurk bij Droomwinkel!!!
Beste bruidjes, na een 4tal winkels en een nachtje slaap eindelijk de knoop doorgehakt en mijn droomjurk besteld bij een droomwinkel die ik iedereen kan aanraden: Bruidsmode Sofie in Lennik! Op haar website staat niet zoveel maar ze heeft veel jurken...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 9-1-2013 19:02:29

Nathalie
feestzaal ligt vast!! joepie!!
Dag iedereen, jullie denken waarschijnlijk, met wat komt zij nu af maar ik ben zooo blij dat mijn feestzaal eindelijk vastligt! We krijgen binnenkort het contract via de post. We trouwen 27 september en houden ons feest in het Fabriekspand in Roesel...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 9-1-2013 18:25:46

Ellen
indeling receptie-ervaring van Cauwenberghe
Hallo iedereen, Een vraagje: wij zijn voornemens een informeel feest te geven. Onze receptie start met een glaasje cava en wat hapjes, nadien komen er frietjes in een puntzak met een hamburger/kippenboutje en op het eind van de avond zijn er belegde...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 9-1-2013 18:09:46

Nika
intredelied
Wat denken jullie... intrede suite: flora's secret intrede bruid: optie 1: allegria? optie 2: you raise me up? ik geraak er niet uit. bedankt
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 9-1-2013 17:46:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...