Nu Online
Momenteel zijn er 48 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

rachelle
Wie heeft ervaring met 't Speelhof in St - Truiden?
Hallo iedereen, Wij hebben sinds gisteren onze trouwdatum vastgelegd alsook onze feestzaal. Dit is 't Speelhof in St - Truiden geworden. Maar nu lees ik een aantal verontruste getuigenissen waardoor twijfel is ontstaan. Gelukkig is er nog ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 12-1-2013 12:23:04

kelly
We vliegen al!
Hoi lieve schatten, yep, we vliegen... Op 3 september naar Santorini!!!!!! jippiiiiiieeee Echter, een hotel heb ik nog niet geboekt (hotels genoeg, daar niet van). Het is de bedoeling dat we eerst een weekje op Paros verblijven (oversteek met de ferr...
Huwelijksreis Reacties: 10 12-1-2013 12:14:15

Lies
Fotolocatie Menen/Roeselare
Dag bruidjes, fotografen, ... Wij zijn op zoek naar een binnenlocatie voor onze huwelijksfoto's. Nu had ik gedacht aan een B&B met barok-inrichting, maar die zijn helaas niet makkelijk te vinden. Iemand andere tips, ideetjes? Bedankt! Groetjes...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 12-1-2013 11:24:28

kylie
Het is Bali geworden!!
Hallo allemaal De huwelijksreis is gistren geboekt... naar Bali :o Kan het precies nog niet goed geloven maar ben wel super blij :)
Huwelijksreis Reacties: 3 12-1-2013 10:42:44

Ellen
traiteur regio Gent
Goedemorgen! Ik heb al eerder een soortgelijk berichtje gestuurd, maar langs deze weg wil ik mijn vraag iets uitbreiden. Wij zijn op zoek naar een traiteur in Gent. We willen een informele setting (iets van een bbq bijvoorbeeld). Hebben jullie tips?...
Voorbereiding Reacties: 4 12-1-2013 10:00:33

krista
spannend dagje
vandaag een dagje verlof genomen om naar de weddingbeurs in hasselt te gaan. hopelijk vinden wij er onze droomringen want daar gaan we uiteindelijk voor.. maar is ook alijd leuk om nog wat andere ideetjes op te doen :-) daarna gaan we onze honeymoon ...
Voorbereiding Reacties: 9 12-1-2013 8:53:48

Delphine
Mijn ventje is op kostuumjacht!
Goeiemorgen! Al vroeg wakker deze morgen, want mijne schat vertrekt binnen een paar minuutjes en dus ben ik maar mee opgestaan om hem succes te wensen :) Hij kijkt er al maanden naar uit, wou vorig jaar al een kostuum gaan kiezen maar in de winkel ze...
Voorbereiding Reacties: 5 12-1-2013 8:48:43

krista
ijs-bruidstaart
hoi medebruidjes.. hier ben ik nog eens met mijn ijs-bruidstaart. heeft iemand al ervaring met de bruidstaarten van het flensje in houthalen? ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. alvast bedankt, krista
Ideeën Reacties: 4 12-1-2013 8:20:57

sharon
schoenen
hey bruidjes,ik vroeg me af waar ik het best kan kijken achter schoenen voor op de grote dag? liefst omgeving west vlaanderen... ik heb er gepast in de bruiswinkel maar na 30min deden die al pijn,dus als je daar de hele dag moet mee rondlopen... iema...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 11-1-2013 22:04:46

stephanie
dagindeling
Ik raak er maar niet uit, wat vaststaat is: half 2 gemeente, 3 u de kerk. Ik dacht om 7 uur naar de kapper te gaan (is zo een 20 minuten rijden) zodat ik rond half 9 terug bij mij thuis ben, dan als mijn hoogst waarschijnlijk overhoop liggende maag h...
Voorbereiding Reacties: 6 11-1-2013 21:22:44

Romy
op zoek naar feestzaal
Hallo iedereen, wij zoeken ook naar een mooie locatie. Niet gemakkelijk. We zijn al gaan kijken naar de waerboom in groot bijgaarden. Maar zoeken nog andere locaties. Kan iemand helpen? 
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 11-1-2013 20:35:42

Maaike
Trouwkleedjes gaan passen :)
Morgen wordt een leuk dagje, samen met mijn mama naar jpc collection. Heb al is op hun site gekeken hopelijk hebben ze veel tijd gerekend, want zoveel mooie kleedjes, dat wordt nog heel moeilijk!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 11-1-2013 20:23:25

Sofie
Ervaringen huisDJ feestzaal Renard - www.themaxxx.be
Lieve aanstaande bruidjes, Jullie begrijpen me vast als geen ander... Een DJ is cruciaal om er een fijn feestje van te maken (net zoals wij allen zovele dingen cruciaal vinden natuurlijk ;)). Ons feest heeft plaats in feestzaal Renard (Beervelde / ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 11-1-2013 20:15:34

Karolien
Foto's van de fotograaf (zonder copyright)
Toen we pas getrouwd waren, had ik de foto's van de fotograaf al, maar met een watermerk ook.... Net voor de feestdagen hebben we eindelijk ons album ontvangen en ook de foto's zonder watermerk gekregen... Na een selectie uit meer dan 700 foto's blev...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 6 11-1-2013 19:46:39

Veronique
Schoenen!
Dag dames, Het is zover, ik mag op zoek naar schoenen! Mijn trouwjurk is ivoorkleurig, nu had ik mooie poederroze pumps gezien, zou dat bij elkaar passen? Zijn er regels of tips voor het kiezen van trouwschoenen? Groetjes!
Kledij - Accessoires Reacties: 1 11-1-2013 19:34:31
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...