Nu Online
Momenteel zijn er 48 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mieke
openingsdans :-(
Heyla, Pfff.... ik geef het op maar zoals terug te vinden op deze site, zijn er veel met hetzelfde probleem. Mijn ventje wil een tegelplakker (hij heeft iets minder ritme) en ik slow absoluut niet graag en wil dus een iets vlotter nummer. Mijn eerste...
Openingsdans Reacties: 6 11-1-2013 19:02:05

Delphine
Zucht...fotolocatie!
Wat is het moeilijk om een fotolocatie te vinden naar ons gedacht! We zijn dus op zoek naar een oude vervallen fabriek/pand regio Kortrijk-Tielt, maar ofwel zijn ze volop aan het restaureren ofwel vragen ze veel geld. Is er iemand die ons kan hel...
Fotografie Reacties: 7 11-1-2013 18:41:40

Delphine
Zucht...fotolocatie!
Wat is het moeilijk om een fotolocatie te vinden naar ons gedacht! We zijn dus op zoek naar een oude vervallen fabriek/pand regio Kortrijk-Tielt, maar ofwel zijn ze volop aan het restaureren ofwel vragen ze veel geld. Is er iemand die ons kan helpen...
Voorbereiding Reacties: 0 11-1-2013 18:41:02

Fien
Ponsjes zelf (laten) maken
Dag allemaal, als uitnodiging willen wij graag het volgende maken: http://www.cardxl.be/trouwkaarten/cards/kaarten/modern-trouwkaart-10868.html?www=0&p=1&offset=80& Omdat wij ze graag zelf willen maken, vraag ik me af of het mogelijk is ...
Uitnodigingen Reacties: 6 11-1-2013 17:47:02

Kim
Parabel van het gele badeendje - jullie mening?
Hallo Ik heb onze misboekjes klaar en ze zijn ook goedgekeurd door de priester maar ik begin ineens te twijfelen aan onze Eerste lezing: Parabel van het gele badeendje. Ik vind het wel een mooie tekst maar het is mijn dochter die mij doet twijfelen...
Ceremonie Reacties: 5 11-1-2013 17:09:16

Ann
Versiering auto's
Hey beste medebruidjes, Het is nog eventjes voor ons, maar ik plan graag vooruit!! (wie niet onder ons? ) Ik was een beetje aan het denken hoe we onze auto's zouden versieren. Wij gaan ceremoniewagens inhuren om over en weer naar de Kerk te rijd...
Voorbereiding Reacties: 3 11-1-2013 15:55:24

georgie
Hoera ik vond een uitstekende en budgetvriendelijke videograaf !
Ik kan mijn vreugde niet op. Wil ze graag met jullie delen. Voor mijn huwelijk in september a.s. zocht ik nog naar een budgetvriendelijke en toch een uitstekende videograaf. Via dit forum las ik veel over Freddy uit Zoersel..Via de zoekrobot op deze ...
Video Reacties: 9 11-1-2013 15:55:12

Flo
Tips (resto's, hotels to do's) huwelijksreis West Coast USA
Hey iedereen, Mijn verloofde en ik hebben gisteren onze vliegtickets voor onze huwelijksreis (we zijn exact 3 weken weg (hier gaan 2dagen af aan vliegtuigreis) vastgelegd. We hebben de volgende route voor ogen: Landen : Las Vegas - Las vegas - Gr...
Huwelijksreis Reacties: 12 11-1-2013 15:41:05

Tabita
Aanraders
Hey Bruidjes, ondertussen zijn we al 111 dagen man en vrouw :-) Ik heb toch nog een paar aanraders waardoor onze dag echt onvergetelijk is geworden. - Graciella van Attrattiva, echt super, alles was perfect zoals ik het wou. - Linx in Leuven, sup...
Voorbereiding Reacties: 4 11-1-2013 15:25:07

Marjan
hoe een ceremonie in elkaar steken?
Hey,  Ik weet dat ik ondertussen de miljoenste toekomstige bruid ben die vraagt achter voorbeelden voor ceremonieboekjes of zo... Maar bij deze roep ik toch nog eens op voor enkele voorbeelden door te mailen naar mij. Ik heb liever een vrijzinn...
Ceremonie Reacties: 4 11-1-2013 14:50:47

tine
Kalligrafie (namen enveloppen)
Heeft er iemand een tip, site, boek, ... om zelf schoonschrift aan te leren? Ik zou op de enveloppen graag zelf in een mooi kalligrafisch schrift alle namen schrijven... Heb momenteel niet zo'n mooi handschrift maar had dit dan graag met een vulpen i...
Uitnodigingen Reacties: 3 11-1-2013 14:20:11

Gwen
Passenger - let her go
Hallo, Ik zou graag een het juiste liedje voor de openingsdans vinden, zoals iedereen waarschijnlijk. Ik zoek iets in de stijl van passenger - met her go. Maar die tekst is niet toepasselijk. Ik zoek een eenvoudig liedje met bijvoorbeeld enkel gita...
Openingsdans Reacties: 14 11-1-2013 13:45:11

Dorien
Uittrede
Waarschijnlijk een rare vraag maar hoe zit dat eigenlijk met het uittredeliedje? Wanneer wordt dit dan gespeeld? Want het is toch te bedoeling dat je als koppel laatst naar buiten gaat? Bedankt voor de uitleg :-)
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 11-1-2013 13:26:05

Delphine
ons thema verweven in het misboekje?
Hoi hoi! ik heb eigenlijk al mijn versie klaar van het misboekje (binnen een 10tal daagjes moeten we dit zelfs eens voorleggen aan de pastoor) maar nu begin ik te twijfelen of we ons thema film dat we hebben gekozen en volop gebruiken in de feestzaal...
Voorbereiding Reacties: 6 11-1-2013 13:22:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...