Nu Online
Momenteel zijn er 2 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Charlotte
Intredelied
Amai menne frak, tot 1u30 vannacht bezig gezeten om een intredelied te vinden en weet het nog steeds niet. Iemand tips? Volgende liedjes al zeker niet: - Canon in D (Pachelbel) voor suite en bruidegom - I loved her first (Heartland) of Through...
Muziek - Ceremonie Reacties: 12 9-1-2013 9:52:57

Elen
Financiële plaatje...
Hi Iedereen, Ik zit nog in het prille begin van mijn weddingplanning. Mijn vriend heeft mij 2 weken geleden ten huwelijk gevraagd. Nu zou ik volop willen beginnen plannen maar het begint natuurlijk allemaal met een budget... En daar knelt voor ons h...
Voorbereiding Reacties: 29 9-1-2013 9:33:04

Sarra
De kogel is door de kerk!!
Eindelijk! Na twee maanden intensief terug op zoek naar een feestzaal te gaan (nadat de eigenaar van Paroza te Berchem ons niets laat weten terwijl we eerst daar ons feest gingen geven!!) hebben we besloten om ons feest in het Hof van Aragon te laten...
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 9-1-2013 0:02:25

Marijke
Afvalrace
Hey dames Ik had een vraagje. Ik heb mijn kleed 2 weken geleden gekozen, en ga nu proberen nog een goeie 5 kilo af te vallen in een 4tal maanden... Om dan te proberen nog 2 maanden op gewicht te blijven. Ze zeiden me dat ik eind februari terug zou...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 28 8-1-2013 22:59:44

Sylvia
Vespa
Wij zoeken een Vespa regio Geraardsbergen en één regio Oudenaarde voor fotoreportage mee te doen. Wie kan ons helpen?
Locaties - Fotografie Reacties: 1 8-1-2013 21:57:12

charlotte
trouwkleed
ik trouw 20 juli 2013 en ik heb nog geen trouwkleed moet ik mij zorgen maken als ik hier de wachtijden lees hier
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 8-1-2013 21:34:00

Gitte
tafelschikking thema, tips?
Dag iedereen,  gisteren de ideale ingeving gekregen voor het thema van elke tafel. Mijn vriend en ik wilden graag leuke en originele foto's van ons trekken en deze op de tafels plaatsen. De gasten van 1 tafel krijgen bij binnenkomst dan eenzelf...
Ideeën Reacties: 6 8-1-2013 21:30:10

Inne
iets anders dan een huwelijkskaars
Hey, wij zijn opzoek naar iets anders dan een huwelijkskaars. Heeft iemand een idee. Groetjes Inne
Voorbereiding Reacties: 6 8-1-2013 20:50:06

Evy
Droomjurk gevonden!!!!
Hey lieve mede-bruidjes! Vandaag vondt deel 2 van de zoektocht naar m'n droomjurk plaats. Had vorige week naar bruidshuis steven geweest in Torhout. Daar was de verkoopster wel vriendelijk maar ze wilde alles vlug afhandelen, ze was niet discreet to...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 20 8-1-2013 20:15:11

an-sofie
Kostuum kopen of huren??
Ik zou graag hebben dat mijn toekomstige zijn kostuum koopt. Maar we willen ook niet te duur gaan max.€ 500 voor alles. Nu zijn we dus op zoek naar outlet winkels in de regio west-Vlaanderen. Kan iemand hierbij helpen Groeten
Kledij - Bruidegom Reacties: 5 8-1-2013 19:49:07

an-sofie
Kostuum kopen of huren??
Ik zou graag hebben dat mijn toekomstige zijn kostuum koopt. Maar we willen ook niet te duur gaan max.€ 500 voor alles. Nu zijn we dus op zoek naar outlet winkels in de regio west-Vlaanderen. Kan iemand hierbij helpen Groeten
Kledij - Bruidegom Reacties: 0 8-1-2013 19:49:06

Eva
Kapster/visagiste stopt ermee!
Hallo iedereen, In september ben ik op zoek gegaan naar een kapster/visagiste. Na een lange zoektocht kwam ik uit bij Barbara van Phantastique (Waasmunster). Vandaag heb ik een mail gekregen dat ze niet voor mijn kapsel en make-up zal kunnen zorgen ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 8-1-2013 19:35:17

Kat
Cruise
Dag bruidjes Als huwelijkreis dachten wij eraan om een cruise te maken.Aangezien we met een beperkt budget zitten, liefst niet over de 1000 euro pp (zonder vluchten). Hebben jullie ervaring met cruisen, en zo ja, hoe is jullie dat bevallen? Welke be...
Huwelijksreis Reacties: 7 8-1-2013 19:30:24

Ronait
Bruidjes voor oktober
september was de maand die wij uitgekozen hadden om ons trouwfeest te geven, maar aangezien we geen enkele zaal vinden die dan vrij is, verschuiven we nu de dag naar oktober. Maar ik ben wel wat aan het twijfelen geslaan. Is oktober niet te koud? Wij...
Voorbereiding Reacties: 6 8-1-2013 17:34:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...