Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

candy
versiering
Beste mede bruidjes, Ik ben aant rond zien voor wat iedekes om op te doen voor de versiering voor het feestzaal en de kerk en voor in een tent bij ons thuis, maar het is toch niet zo gemakkelijk hoor. Ik wil ook een soort spandoek...
Ideeën Reacties: 13 7-1-2013 18:03:28

Nika
lied communie
Hoi allemaal, ik ben op zoek naar een geschikt liedje voor offerande en communie, maar het loopt niet zo vlot... voorlopig staat er bij offerande REst of my life van Bruno Mars op de planning, maar nog helemaal niet zeker. Voor communie had ik ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 7-1-2013 17:58:22

sara
Dringend gezocht: feestzaal ruime omgeving Kempen
Ik ben dringend op zoek naar een feestzaal waar we met een 30-tal volwassenen en 7 kindjeslekker kunnen eten en waarna we de grote groep (120 mensen) nog kunnen uitnodigen voor het desserten- en kaasbuffet en een dansfeest. Bij de beschikbare zalen i...
Locaties - Feestzaal Reacties: 17 7-1-2013 17:44:25

Karin
een getuige die ik dacht te kunnen vertrouwen !!
Dag bruidjes en bruidegommetjes, Gisteren zijn er wat verhalen naar boven gekomen over mijn schoonzus die ik als getuige heb gevraagd! En helaas het is niet zo positief en nu zit ik met zo'n dubbel gevoel maar heb ze al als getuige gevraagd omdat ik...
Voorbereiding Reacties: 8 7-1-2013 17:11:22

Sjoera
Zaal decoreren
Hallo iedereen, De zaal waar ons feest doorgaat zorgt zelf voor de decoratie, maar ik wil toch zelf nog wat extra aankleding voorzien. Voor de mensen die zelf hun decoratie geregeld hebben: hoe hebben jullie dat ingepland? Zijn jullie de avond voor...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 7-1-2013 16:54:45

Kimberly
zaal receptie omstreken Herk-de-Stad
Kan iemand mij tips geven voor een zaal ergens in of in de buurt van Herk-de-Stad voor het geven van de receptie??
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 7-1-2013 15:30:52

freyja
Een half jaar getrouwd, hierbij enkele foto's!
Een half jaartje getrouwd intussen en ik kan het toch niet laten om hier nog een te komen piepen... Bij deze ook eindelijk wat foto'tjes (die misschien vooral leuk zijn voor wie eens een gekleurd bruidje wil zien): http://smg.beta.photobucket.co...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 14 7-1-2013 15:27:43

Sofie
planten huren
heeft er iemand ervaring met het huren van planten om de feestzaal in te kleden? Valt dit mee qua prijs?
Ideeën Reacties: 1 7-1-2013 14:52:25

Audrey
HUUR auto voor trouw MINI
Hallo, Ik ben van Aalst (Oost-VL) En ik ben op zoek naar iemand die me kan helpen met en MINI. Ik trouw in September en zou graag trouwen in een MINI. Heb een grote liefde voor MINI's, heb er zelf ook één gehad maar door een kindje te ...
Voorbereiding Reacties: 3 7-1-2013 14:19:35

Thalia
Decoratie letters Mr & Mrs
Hey bruidjes, Ik heb al op verschillende foto's van die decoratie letters Mr & Mrs of BV J & T,ik dacht dat mijne toekomstige daar niet voor was,maar nu blijkt dat hy het toch tof zou vinden... Waar kan ik zo iets vinden?Kvind enkel sit...
Voorbereiding Reacties: 14 7-1-2013 14:11:22

Mileen
kerkelijk huwelijk op zondag
Hallo! Zijn er eigenlijk ook mensen die hun kerkelijk huwelijk op een zondag laten doorgaan? Ik weet geeneens of pastoors dit zouden toestaan?
Ceremonie Reacties: 7 7-1-2013 12:33:37

rob
jagré
weet iemand of je een afspraak moet maken bij jagré? bedankt
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 7-1-2013 11:40:41

rob
doop en trouw samen
hallo, wij trouwen volgend jaar en we hebben ondertussen een fantastisch dochtertje. we zouden misschien de doop en trouw samen willen doen. zijn er nog koppels die dit gedaan hebben en hoe hebben jullie er een mooie viering van gemaakt? bedankt
Ceremonie Reacties: 12 7-1-2013 11:39:08

Joyce
misboekje
Ik wil graag beginnen aan ons misboekje, maar ik heb nog wat inspiratie te kort. Zijn er mensen die het zien zitten om hun boekje eens door te mailen? (je mag deze doorsturen naar: joycevannieuwenhuyse@hotmail.be ) Alvast bedankt!! Groetjes Joyce
Ideeën Reacties: 1 7-1-2013 11:29:35

Matija
Trouwen in het buitenland (weddingmoon)
Allen, Wij zouden heel graag trouwen in het buitenland, liefst ergens op een idelisch strand. Bestaan er ergens organistaties die een sooprt pakket aanbieden (reis + trouw) ? Of heeft iemand hier al enige ervaring mee ? Mvg, Matija
Huwelijksreis Reacties: 2 7-1-2013 11:17:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...