Nu Online
Momenteel zijn er 87 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Marjan
Schoenen bij trouwkleed
Dag bruidjes, Ik heb even jullie professionele mening nodig :). Ben de accessoires voor bij mijn kleed ( http://www.bruidskledij-steven.be/media-gallery/detail/16/345 ) bij elkaar aan het zoeken, maar ben niet helemaal zeker van de kleurencombinaties...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 5-1-2013 15:55:04

Ann
trouwjurk en het perfecte huwelijk tussen traditioneel en modern
Dag dames, Ik hou er van om traditionele dingen in een modern jasje te steken. Ik heb dan ook gekozen voor een traditioneel ivoorkleurige trouwjurk: de Cassis van Eglantine. Bij deze jurk wil ik ook een 'perfect huwelijk' maken van traditioneel en...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 5-1-2013 15:49:49

Ine
Iemand ervaring met motion pictures?
Hey allemaal! Heeft er iemand van jullie ervaring met Motion pictures? We zijn nog op zoek naar een fotograaf en evt ook videograag. Vrienden van ons gaan voor deze fotograaf en denken er evt zelf ook over na. Alle ervaringen zijn welkom!
Fotografie Reacties: 3 5-1-2013 15:29:08

Sabrina
bruidsjuwelen gevonden!
Zoals de titel aangeeft, heb ik vanmiddag - eerder toevallig - mijn bruidsjuwelen gevonden. Ik reed toevallig voorbij een nieuw juwelenwinkeltje in de buurt en ben er op goed geluk binnengestapt. Ik had qua bruidsjuwelen bij het kopen van mijn kleed ...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 5-1-2013 15:12:24

Debbie
Aantal Liedjes
Goedemiddag, dit is mss een rare vraag. Ik heb via google maps gezien dat onze kerk ong 21m lang is (gangpad, dus altaar enzo is er vanaf getrokken). Eerst zou mijn ventje met zijn moeder binnenwandelen, daarna 4 koppels, bruidskindje en ikke met m...
Ceremonie Reacties: 2 5-1-2013 15:11:01

Linn
Moderne schoenen gezocht...
Hallo iedereen! Ik ben op zoek naar moderne schoenen voor onder mijn kleedje. Ik heb een voorbeeld gevonden, maar weet niet van welk merk de schoenen zijn, of waar ik ze kan vinden. De schoenen zijn terug te vinden in volgende fotoreportage: http:/...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 5-1-2013 13:51:37

Sophie
Das
Dag bruidjes en bruidegommen Binnenkort gaan mijn schoonmama en aanstaande zijn ksotuum kiezen. Schoonmama vond dat ik dit moest gaan doen met hem, maar ik ben van het principe: als niemand mijn kleed mag zien, mag ook niemand zijn kostuum zien. Nu...
Kledij - Bruidegom Reacties: 4 5-1-2013 13:25:54

kathleen
binnenlocatie gezocht omgeving Zaventem
Wij zijn nog op zoek naar een mooie binnenlocatie voor de trouwfoto's .Zelf vind ik een grote mooie traphal,een herenhuis,grote ramen zeer mooi....
Locaties - Fotografie Reacties: 2 5-1-2013 13:13:13

kathleen
bruidschoenen?lingerie?
Hallo bruidjes, Ik ben nog op zoek naar bruidschoenen en lingerie,maar heb totaal geen idee waar ik dit kan kopen?Ben van omgeving Zaventem
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 5-1-2013 13:10:55

Mieke
nog 111 dagen...
amaai dat begint te minderen :-) Waar staan de rest van de April bruidjes met hun voorbereiding?? Vandaag nog kostuum gaan kiezen voor mijn hubby-to-be bij Labaere in Zottegem. Super service en er was echt niets te veel. Kostuum is dus een feit! Nu ...
Voorbereiding Reacties: 4 5-1-2013 13:08:37

Stephanie
Wie komt naar wat?
Hey iedereen, Mijn vriend & ik raken er maar niet uit. Wie laat je komen naar de receptie & naar het trouwfeest? Hoe maakt ge het onderscheid? Dank je wel voor de hulp!!!
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 5-1-2013 12:59:17

Sarah
Wij trouwen in augustus 2013 en zijn nog op zoek naar een ceremoniemeester, ben ik niet te laat??
Hallo bruidjes! Wij trouwen op 24 augustus in Beveren-Waas de mis en in Wichelen het feest. We zijn nog op zoek naar een ceremoniemeester en heb er al veel gecontacteerd maar deze zijn allemaal al bezet.  Heeft er iemand nog ideeën?  G...
Voorbereiding Reacties: 5 5-1-2013 12:46:23

Melanie
Spannend. Vandaag gaan we het bekend maken bij me schoonouders
Vandaag een spannende dag. Wij zijn sinds 22 december verloofd en wilde het 1 januari bekend maken. Nou wilde ik het natuurlijk op een speciale manier en dus lukte het niet om alles op tijd te hebben. Ik heb bij een online winkel 4 bruidspaartjes g...
Voorbereiding Reacties: 10 5-1-2013 8:49:39

virginia
nog een halfuurtje ^_^
spannend! mijn tellertje telt nog een klein halfuur...Ondertussen zitten we (zussen, schoonzussen en vriendin) onze teennagels te lakken en nog wat te tetteren voor we in ons bedje gaan. de stress valt enorm goed mee, tot nu toe =D veel succes aan al...
Voorbereiding Reacties: 13 4-1-2013 23:37:33

Nadia
"groen" bruidje - veeel hulp nodig :-)
lieve bruidjes, we zijn sinds 30 december verloofd *yeeeyy* en ik heb geen ideee hoe of wat en al helemaal niet waar te beginnen :-) dus ik lijst even mijn vraagjes op - misschien is er wel een goede ziel met tijd teveel om me verder te helpen haha ...
Voorbereiding Reacties: 16 4-1-2013 22:39:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...