Nu Online
Momenteel zijn er 245 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evy
Leuk dagje vandaag!
Hey dames, Vandaag verschillende leuke dingen op het programma! Eindelijk onze officiële adreswijziging naar ons nieuw gebouwd huisje en dan ook maar direct de ondertrouw in orde maken. De knoop van de uitnodigingen is ook doorgehakt en de...
Voorbereiding Reacties: 3 3-1-2013 13:35:30

debbie
Zo kwaad!!
Awel ben het allemaal een beetje beu!!! Denk er zelfs aan om alles af te blazen en gewoon met ons 2tje naar het gemeentehuis te gaan en te trouwen, en gewoon omdat ik gemoei kotsmoe ben van mijn ouders en men zus!!! Eerst ging het erover dat ik zie...
Voorbereiding Reacties: 13 3-1-2013 12:57:47

tobia
coole trouwlocatie West-Oostvlaanderen.. Kraampjes om te eten..
Hello, Wij zijn op zoek naar een coole, unieke feestlocatie.. zou enorm graag met kraampjes werken om te eten.. en zowel buiten als binnen om te feesten... Kunnen jullie ons helpen? Tobi en Greg
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 3-1-2013 12:45:57

Michelle
make up, haar en bloemen
Ik zoek nog iemand voor haar, make up en bloemen in hoboken, iemand tips of ervaringen? groetjes
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 3-1-2013 12:03:52

lieven
ceremonie
Hallo allen ,  Mijn vraag is , we laten onze plechtigheid opnieuw doen later op de dag, er komt iemand praten met ons van het huis van de mens   , maar we weten niet aan welke vragen we ons mogen verwachten , en hoe je alles zo wat doe , wa...
Ceremonie Reacties: 0 3-1-2013 11:51:41

Jente
Muziek ceremonie
Hallo allemaal, Ik weet momenteel niet zo goed wat te doen qua trouwvoorbereiding. We hebben nog tot eind oktober en ik heb al redelijk veel geregeld. Daarom dacht ik eens te beginnen aan de ceremonie. We trouwen niet voor de Kerk maar gaan wel in d...
Ceremonie Reacties: 2 3-1-2013 11:27:48

Hannelore
Visagiste gezocht!
Hallo iedereen, Ik trouw op 4 mei 2013 en ik ben nog op zoek naar iemand die mijn make-up op die dag wil verzorgen. De regio is Halle-Ninove. Wie kan mij helpen? Groetjes
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 3-1-2013 11:19:01

Michelle
Twijfel over trouwjurk :s
hallo medebruidjes op 14 september 2013 trouwen wij. Ik ben in oktober voor een trouwkleed gaan kijken, er bleven er 2 over, en ik heb een keuze gemaakt, waar ik eigenlijk heel zeker van was, toch blijft het andere kleed in mijn gedachten spelen en ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 3-1-2013 9:16:31

Ellen
Nieuwe feestzaal Panorama Antwerpen
Helloow Ik had graag willen weten of er iemand gaat trouwen in 'Panorama' en of er al eens feestje heeft gegeven? Ik wil graag reserveren, maar ben het nog niet gaan bezichtigen?
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 3-1-2013 2:17:06

Evelyne
Honeymoon
Hey bruidjes! Zeker en vast niet te vergeten is de huwelijksreis. Hebben jullie soms ideetjes? We willen heel graag naar Turkije of Egypte. Ons budget ligt net onder 1000euro. Laat eventueel achter waar jullie heen gaan of gingen! Groetjes!
Huwelijksreis Reacties: 10 2-1-2013 22:52:34

Evy
Kapper
Kent er iemand een goede kap(s)p(t)er in regio Izegem?  Liefst iemand die goed is in opsteekkapsels.
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 2-1-2013 22:36:08

wouter
gratis kaarten voor de trouwbeurs in Gent
op 18-19-20 januari is er trouwbeurs in Gent. Koppels die raag nog ideeën willen op doen: Ik heb nog een aantal invitatiekaarten uit te delen. met deze kaart kan je gratis binnen, mits vergezeld van één betalende persoon. mailen naar t...
Voorbereiding Reacties: 0 2-1-2013 21:40:47

Valerie
Torenhof
Hallo allemaal , even een vraagje heeft er iemand al eens een trouwfeest gegeven in het torenhof ter tongerlo ? Want dit ziet er echt super uit ! Weet er iemand ook iets qua prijs? Groetjes Valerie
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 2-1-2013 21:30:54

Stefanie
Bruidslingerie
Hallo, Ik ga de zoektocht naar bruidslingerie eens starten, mijn jurk zal een heel diep ingesneden rug hebben, dus moet ik ook lingerie hebben die diep uitgesneden is.Zo van die siliconepads zonder bandjes ed zijn niet aan mij besteed, ik heb een goe...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 2-1-2013 21:26:59

Michèle
Supermooie juweeltjes gevonden
Hoi bruidjes! https://www.facebook.com/groups/419173721480111/ Ik heb op facebook deze veiling gevonden, is iemand Vicky die juweeltjes ontwerpt en verkoopt ten voordele van een organisatie die zich inzet voor honden en katten namelijk sniffing snou...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 2-1-2013 21:16:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...