Nu Online
Momenteel zijn er 240 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jessica
Een fantastisch 2013 gewenst met heel veel liefde
Lieve bruidjes Van deze gelegenheid maak ik graag even gebruik om jullie een fantastisch 2013 te wensen, waarin al jullie wensen en dromen mogen uitkomen (cliché, I know :-) ), maar ook een geweldige trouwdag met veel zon en veel plezier bij de ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 30-12-2012 21:47:03

Inge
Cadeau jarige
Hallo, Op ons trouwfeest weten we al van 1 iemand (nichtje) dat ze jarig is. We zouden die dan ook graag met een attentie verrassen op ons feest. We dachten eerst aan een boeket bloemen, maar aangezien die 19 jaar wordt weten we zo niet of dit een ...
Voorbereiding Reacties: 6 30-12-2012 20:58:49

Patrick
Prettig Eindejaar en een voorspoedig 2013
Aan alle trouwers wens ik een leuk eindejaar en een voorspoedig en liefdevol 2013. Mochten er nog koppels zijn die een betaalbare fotograaf zoeken in Vlaanderen , surf dan naar www.fotowillem.be ( of klik op mijn logo hiernaast ) en oordeel zelf...
Fotografie Reacties: 1 30-12-2012 19:37:09

wendy
Visagiste omgeving Turnhout
Hoi, mijn visagiste heeft juist laten weten dat onze afspraak niet kan doorgaan owv hun verlof. Nu ben ik hier echt niet goed van want deze was van aug vastgelegd . Kunnen jullie mij helpen ? Alvast bedankt Wendy
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 30-12-2012 16:01:19

Sandra
Bruidskindjes: wanener kleding kopen?
Hallo bruidjes! Ik ben vorige week bruidskindjes-kleedjes gaan passen met onze dochter. Had ik misschien beter niet gedaan, want ben nu helemaal verkocht aan een bepaald kleedje. Ik blijf er mee in mijn hoofd zitten. Ze was zo schattig ermee :) Nu...
Kledij - Suite Reacties: 5 30-12-2012 14:05:09

tinne
uitnodigingen - ringen - ceremonieboekje - bloemen
Hallo iedereen Wij zijn nog op zoek naar een drukker regio kempen (Geel). Volgend weekend willen we enkele gaan bezoeken. Op wat moeten we letten en wat is zoal de kostprijs voor een uitnodiging?Ook zijn wij nog op zoek naar onze trouwringen. De ring...
Voorbereiding Reacties: 6 30-12-2012 13:58:04

Tina
Vandaag staat de teller op 200
Jeej vandaag staat de teller op 200 dagen... ENNNN ik ben net vandaag ook jarig... wat een toeval zeg. Wat ligt er al vast: Zaalceremoniemeester Fotograaf Photobooth Make-up Kleed Save the date kaartjes Getuigen Gemeentehuis Wat al gekozen maar nog...
Voorbereiding Reacties: 8 30-12-2012 12:44:21

Kim
GRRRRR ongeïnteresseerde verloofde
De titel zegt het al! Sinds 12/6/12 zijn wij verloofd.. Op 04/10/14 trouwen we pas. Het is toch normaal dat ik op hete kolen zit en regelmatig iets opzoek en dat wil communiceren? Of ben ik abnormaal??? Zeker nu het vakantie is voor mij en ik niet me...
Voorbereiding Reacties: 24 30-12-2012 12:28:36

Veronique
Blue by Enzoani
Dag allemaal, Ik sta op het punt om mijn jurk te bestellen in de winkel, maar nu zie ik online een mooie look-a-like. Echt bijna hetzelfde. Ik zou graag prijzen vergelijken. Weet er dus iemand hoe de prijzen van Blue by Enzoani liggen? Ik heb het ov...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 30-12-2012 12:20:55

Kathleen
Feestzaal Limburg
Hallo allemaal ik ben op zoek naar een mooie feestzaal in de omgeving Heusden-Zolder - Hasselt - Zonhoven - Houthalen-Helchteren - Genk. Voorstellen zijn altijd welkom... Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 30-12-2012 12:06:17

Stéphanie
Schoenenprobleempje :-/
Hoi! Gisterenavond hadden we onze openingsdans nog eens geoefend zodat het ventje zijn schoenen eens kon uitproberen en natuurlijk had ik die van mij ook aan (Strawberry Pink) Nu zag ik bij het uit doen van mijn schoenen dat er allemaal zwarte strepe...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 30-12-2012 11:05:11

Christel
wij zijn verloofd
Hallo mede bruidjes in spe, Mijn vriend en ik zijn al 16 jaar samen, en hebben 2 schatten van kinderen.Wat ik niet meer durfde dromen gebeurde dan toch, hij ging op 1 knie en vroeg me 'of i, wilde trouwen' mijn antwoord JAJAJA Ik kan t nog steeds n...
Voorbereiding Reacties: 7 30-12-2012 1:46:24

Marjan
Kleur bloemen bij rood trouwkleed
Dag allemaal Ik heb even nood aan jullie mening. Welke kleur bloemen zouden jullie kiezen bij een rood trouwkleed? Het is echt wel rood dus niet bordeaux ofzo (hierbij een link naar een foto: http://www.bruidskledij-steven.be/media-gallery/detail/16/...
Bruidsboeket Reacties: 9 29-12-2012 22:13:46

Stéphanie
Speech en bedanking ouders, getuigen,...
Hoi iedereen!!! Ben vollop die laatste dingetjes nog aan het regelen en dingen aan het overlopen. We hebben besloten dat ik de speech zal doen op het avondfeest omdat het ventje niet zo'n prater is voor groot publiek. Ik zit er mij niets mee in &nbs...
Voorbereiding Reacties: 5 29-12-2012 22:07:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...