Nu Online
Momenteel zijn er 99 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jessica
Drankje na burgerlijk huwelijk in Mechelen
Hoi Allemaal! wij trouwen op 4 mei in het stadhuis in Mechelen. Ons feest is 's avonds in de buurt van Hasselt en daar doen we ook onze ceremonie (zaal De Vrije Valk in Hoeselt) Het burgerlijk huwelijk is om 11u15 dus wij dachten met de weinige aan...
Locatie Reacties: 8 27-12-2012 17:34:45

Veva
What's next?
Dag Bruidjes en Bruidegommetjes, Wij vorderen zodanig goed in onze voorbereidingen dat we een beetje op een "dood" moment zijn gekomen. Ik heb het gevoel dat ik nu en de komende maand(en) niks meer kan doen en dat vind ik niet leuk Reeds in orde: ...
Voorbereiding Reacties: 7 27-12-2012 15:44:29

Delphine
DJ regio Oost-Vlaanderen
Zoals mijn titel al verklapt zijn wij aangekomen aan de zoektocht naar een (goede) DJ. Hadden al reeds een DJ op het oog maar na hem gehoord en gesproken te hebben, bleek zijn muziekcollectie niet zo divers waardoor hij afviel. Heeft er iemand tips? ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 27-12-2012 15:34:30

Kim
Eigen Ceremonie maken
Hallo Allemaal, Voor mij en mijn vriend is het nog een hele tijd wachten voor onze dag er. Toch zijn we al een paar voorbereidingen aan het doen. We hebben er beiden voor gekozen om niet voor de kerk te trouwen, we willen zelf iets in elkaar boxen w...
Ceremonie Reacties: 2 27-12-2012 13:53:06

Alexandra
DJ voor 12 juli 2013
Ik ben opzoek naar een DJ die al op de Russische bruiloft had gewerkt Graag mij een berichtje sturen als je die persoon bent of als je iemand kent + gegevens zodat ie ik hem/haar kan bereiken
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 27-12-2012 11:15:34

charlotte
kapster
ik ben op zoek naar een goeie kapster regio avelgem voor 20 juli 2013?
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 27-12-2012 10:56:56

charlotte
bruidswagen en cereloniewagens
wij zoeken 5 kevers voor een redelijke prijs in west vlaanderen voor 20 juli 2013 maar wij hebben niet het budjet om daar 300 euro per auto te geven ?
Ceremonie Reacties: 1 27-12-2012 10:54:10

charlotte
fotograaf
wij zoeken een fotograaf in bijberoep  voor 20 juli 2013?
Fotografie Reacties: 12 27-12-2012 10:51:20

Anneleen
DJ-sets/discobars ALLMUSIC - Recensie
Dag iedereen en vooral aanstaande trouwkoppels, Onze perfecte dag is doorgegaan op 15 december 2012 en ik kan iedereen wel vertellen dat onze dag, de echte onvergetelijke dag is geworden. En natuurlijk met als afsluiter een spetterend feest. Wel ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 27-12-2012 7:36:11

Quintens
Waar Gastenboek te vinden? Regio Limburg
Hallo bruidjes en co, heeft er iemand een idee waar ik een gastenboek kan kopen? :-) Regio Limburg. Online mag ook.  Alvast bedankt! Groetjes!
Ideeën Reacties: 4 27-12-2012 0:47:56

Patricia
Bruidjurk te koop - jurkje bruidmeisje te koop.
Hallo toekomstactige bruidjes, Intussen staat dat teller op +207. De tijd vliegt. De 2013 bruidjes zijn heel actief bezig ;-). Geniet er vooral van! Mocht er iemand nog op zoek zijn naar een a-typische trouwjurk of een jurkje voor een bruidsmeisje, ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 26-12-2012 21:54:15

Sofie
Hoe de ouders correct vermelden op de uitnodiging?
Op dit moment zijn we volop bezig met de tekst voor onze huwelijksuitnodiging.  We weten nog niet zeker of we het traditioneel zouden verwoorden of niet en of we de naam van onze grootouder en ouders effectief zouden vermelden of niet (eigenlijk...
Uitnodigingen Reacties: 6 26-12-2012 21:29:01

Marjan
Cadeaulijst huwelijksreis
Dag allemaal Wij zouden graag een cadeaulijst aanmaken met verschillende 'items' van onze huwelijksreis die de gasten ons dan cadeau kunnen doen (bv. vliegticket, een etentje, 1 overnachting in een hotel, enz.). Op die manier doen ze ons wel geld cad...
Huwelijksreis Reacties: 6 26-12-2012 20:49:02

Lieselot
Binnen -en buitenlocaties omgeving Leuven/Herent
Hallo! Mijn verloofde en ik zijn nog op zoek voor binnen en buitenlocaties voor foto's te trekken in de omgeving van Herent (onze feestzaal is namelijk in Herent) en Leuven! Wie heeft nog ideetjes! Alvast bedankt!
Locaties - Fotografie Reacties: 7 26-12-2012 17:58:37

jolien
ervaring feest-dj?
Dag mede bruidjes, Wij zijn aan het rondkijken voor een DJ, alles goed aan het afwegen, kijken wie wat vraagt enzo... Nu kwam ik 'feest-dj' van voormezele tegen. Deze zit qua prijs heel goed. Iemand ervaring mee? Zoja tevreden? Groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 26-12-2012 17:41:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...