Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

tatjana
Liedjes na de openingsdans
Wij zijn eigenlijk nog wat op zoek naar een goed liedje voor na de openingsdans, ik dans dan met mijn vader en mijn ventje dans dan met zijn moeder... Zijn er daarna nog mensen waarmee we eigenlijk "moeten" dansen?
Openingsdans Reacties: 7 22-12-2012 19:05:55

Sofie
uitverkoop bruidsjurken
In I-dress in Hasselt is er totale uitverkoop, alle bruidsjurken aan 300euro! http://www.i-dress.be/ Ik ben vandaag gaan kijken en er was nog zeer veel keuze!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 22-12-2012 17:36:16

Dorien
Gezocht: tweedehands huwelijksaccessoires
Hallo allemaal, Ik zoek tweedehands: - een ringkussen - 1/2 strooimandjes - 3 witte paraplu's - beige enveloppendoos - wensput (om wensen in te steken) Als jullie dit hebben, mogen jullie mij steeds contacteren en eventueel een foto doorsturen n...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 22-12-2012 13:12:04

Sarra
Bruidsschoenen gezocht
Dag lieverdjes, Binnenkort ga ik met mijn beste vriendin voor trouwschoenen kijken. Ik heb alleen GEEN idee waar ik deze moet halen. Zijn er 'gewone' winkels waar ze deze schoenen verkopen of moet ik daar percé voor naar een bruidswinkel? Ik wi...
Kledij - Accessoires Reacties: 17 22-12-2012 0:35:41

tinne
moed zakt me in de schoenen
Hallo dames, maar ff met de gsm op internet, want jawel mijn pc is gecrasht voor de 2de keer in 3maanden. :-( Nu zie ik het ff niet meer zitten. Harde schijf is naar de kl**** Ik heb wel veel van onze voorbereidingen op papier staan, maar ons ceremo...
Ceremonie Reacties: 7 21-12-2012 23:17:36

Emmy
brandos: een slechte eerste ervaring
Hey! Aangezien ik hier al goede reacties gelezen had over brandos, had ik mij er ook eens aan gewaagd om bruidsschoentjes te bestellen! Ik had mijn zinnen gezet op een paar schoentjes en vandaag kwam de levering toe!Anti-climax toen ik de doos opende...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 21-12-2012 22:59:46

arianne
openingsnummer nickelback
hallo lieve dames!     wij hebben gekozen voor volgend nummer :http://www.youtube.com/watch?v=Nt2kM0TsubU de tekst is mss minder toepasselijk, maar als je het clipje ziet, dan weet je mss genoeg.  Gaat over een paar dat gaat tro...
Openingsdans Reacties: 6 21-12-2012 21:16:23

Saar
Trouwringen: Check!
Hier een erg happy bruidje (het blijft vreemd het woord 'bruid' te gebruiken): We hebben onze ringen gekozen! We zijn naar Fede di Oro geweest in Izegem en zijn supergoed ontvangen geweest. We hebben alle nodige tijd gekregen, de mensen waren er erg...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 21-12-2012 20:54:41

Oliver
Marie-Rose zoekt een nieuwe feestzaal :p
Even gewoon een ludiek berichtje. Marie-Rose en Mathias uit familie moeten op zoek naar een nieuwe feestzaal. Daar de uitbaters gaan scheiden en de zaak sluit. Toch wens ik dit niemand toe. Lijkt me het ergste dat je kan overkomen. Groetjes Olli
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 21-12-2012 20:01:13

Stéphanie
Make-up
Hallo bruidjes, Ik had graag eens jullie mening gehad. Ik geef les in de verzorging. (Dit jaar aan het 5de jaar) Nu kwam ik te weten dat één van die studenten schoonheidsverzorging heeft gevolgd. En dat zij kan schminken. Ik natuurlijk s...
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 21-12-2012 15:19:44

Stéphanie
Terug van weggeweest
Hier zijn we dan weer. Juni 2012 gingen zouden wij gaan trouwen. Door omstandigheden hebben we deze trouw moeten uitstellen. Was me dat eventjes slikken. Ik had er zo naar uitgekeken. Maar vandaag zijn we er terug. We hebben besloten dat we het er o...
Voorbereiding Reacties: 5 21-12-2012 15:15:56

Wendy
Hulp nodig
Hey iedereen, Momenteel loopt er een wedstrijd op facebook (ING pagina) waarmee je een citytrip kan winnen en zoveel mogelijk likes moet verzamelen. Willen jullie onze foto liken? Alvast dikke mercie!!! Je mag hem ook steeds delen en een oproepje ...
Ideeën Reacties: 1 21-12-2012 14:10:44

Lies
Tickets trouwbeurs Kortrijk Expo
Hallo, Ik vroeg mij af of er toevallig niemand gratis tickets heeft voor de trouwbeurs "Wij Trouwen" in Kortrijk Expo in januari, die zelf niet gaat? Alvast bedankt! Groetjes, Lies
Voorbereiding Reacties: 2 21-12-2012 13:31:20

kylie
Dubai
Iemand ervaring met Dubai?
Huwelijksreis Reacties: 0 21-12-2012 12:20:03

Elke
op naar een spetterend 2013!!
Bruidjes, gommetjes, geniet van de feestdagen, voor velen onder ons is 2013 HET jaar van ons droomhuwelijk, het wordt subliem! Bij ons is het check feestzaal, fotograaf, ceremoniemeester, kerk, gemeente, droomjurk en accessoires, ideale man :-) Geni...
Voorbereiding Reacties: 7 21-12-2012 10:29:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...