Nu Online
Momenteel zijn er 108 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Bryan
Locatie Ceremonie
Wij trouwen op 12-09-13. Een locatie voor het feest hebben we al. De ceremonie zal normaal doorgaan in de tuin. Nu zijn we op zoek naar een charmante locatie (binnen) voor als er slecht weer gepland word. Kent er iemand van jullie een leuke locati...
Ceremonie Reacties: 0 19-12-2012 13:30:50

Michèle
Update bruidjes augustus 2013
Hoi allemaal! Ik kan weer een aantal dingen afvinken vandaag :) Zaal en fotograaf liggen vast :) nu op zoek naar catering en DJ en dan stilletjes aan met de uitnodiging beginnen... Hoe ver staan jullie?
Voorbereiding Reacties: 21 19-12-2012 13:10:01

Britt
Canterbury voor bruidjes
Hoi mede-bruidjes, Dit weekend zijn we naar canterbury geweest om onze kerstinkopen te doen. Behalve het feit dat het daar waanzinnig druk was heb ik een aantal goede koopjes kunnen doen. Set van bruidsjuwelen met 2 paar oorbellen, ketting, tiara, a...
Ideeën Reacties: 3 19-12-2012 11:38:27

tinne
DJ
Halle medebruidjes, wat zijn de vraagjes die jullie aan de DJ gesteld hebben? Hier heb ik geen flauw idee van en moet echt dringend gebeuren. Mercikes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 19-12-2012 10:58:46

Dorien
Liedjeskeuze
Hallo, Ik had graag het liedje dochters van marco borsato gebruikt op onze dag maar nu twijfel ik wanneer we dat best doen: ofwel intrede kerk met mijn papa (er wordt mss minder naar de tekst geluisterd dan) of vader - dochterdans na onze openingsda...
Ideeën Reacties: 4 19-12-2012 10:02:18

Tinne
Zelf opmaken op huwelijksdag --> hulp? :)
Ik ben van plan om op onze trouwdag zelf m'n makeup te doen (beetje combinatie van krap budget en een creatieve uitdaging :p). Zijn er mensen die misschien hints hebben voor kleuren, merken,...? Leuke foto's van bruidsmakeup zijn ook atijd welkom! I...
Verzorging - Make-Up Reacties: 10 19-12-2012 9:51:47

Yves
Prettige feesten!
Aan allen... https://www.facebook.com/fotograaf.yvescollin?v=info&edit_info=all#!/photo.php?fbid=457019001023546&set=a.143852442340205.28564.100001463513336&type=1&theater Vriendelijke groeten, Yves www.huwelijksfotograaf.nu
Fotografie Reacties: 0 19-12-2012 9:37:29

tatjana
Zie het even niet meer zitten...
Pfff, ik weet dat het een heel slechte periode is dat we trouwen. En eerst dacht ik foert! Als die niet willen komen, hun keuze, zal er niet wakker van liggen... Ondertussen lig ik er toch wel wakker van. Wij hebben nu uiteindelijk maar de helft of ...
Voorbereiding Reacties: 6 19-12-2012 8:56:00

Alexandra
Nog een vraag over Youniek bruidsmode :-)
Hey allemaal, De titel zegt het al: Nog een vraag over Youniek bruidsmode, een veelbesproken winkel... Ik schreef al in andere topics dat ik er zelf al geweest ben, en héél tevreden was van de service en vond ook dat ze heel mooie jurken h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 19-12-2012 8:22:21

Debbie
Eerste stressmoment: 1ste pas help!
Hoihoi, ik heb nog niet al te veel wakker gelegen van de organizatie van de trouw, hadden belangrijkere dingen om op te focussen (verbouwen, ...) en had ook niet echt tijd om me ermee bezig te houden. De belangrijkste dingen waren al geregeld. Mijn...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 19-12-2012 7:39:40

bianca
bruidsjuwelen
hallo,ik ben op zoek naar een winkel waar ik de juwelen van marylise kan krijgen. ik ben van de regio westvlaanderen, poperinge
Kledij - Accessoires Reacties: 1 18-12-2012 23:46:42

Jimmy
Q-music Meneer konijn actie
Hoi iedereen, We doen momenteel mee met een trouwactie en dit hebben we gekoppeld aan de meneer konijn actie. Als we de actie winnen door de meeste stemmen op onze foto te verkrijgen dan storten we 500 euro naar VZW Kindergeluk. We hebben dan ook ...
Voorbereiding Reacties: 4 18-12-2012 22:40:15

Kat
Live muziek kerk (regio west-vlaanderen)
Dag bruidjes, Wij zijn op zoek naar een zanger of zangeres voor tijdens het kerkelijk huwelijk (West-Vlaanderen), liefst niet al te duur. Heb al eens op internet gezocht maar vind niet veel terug. Hebben jullie tips? Bedankt!
Muziek - Live Reacties: 13 18-12-2012 20:52:46

candy
echt klotten
vandaag ban ik op kleedjes jacht gegaan, Ik heb er een paar gepast  maar ik was al verkocht van af de eerste kleed die was echt af ik zag er echt uit als een prinses ik had echt trannen in mijn ogen toen ik ze aan had. Het had gewoon alles waar ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 41 18-12-2012 19:17:18

Fairytale
Zijn er onder jullie die een voorbeeld hebben van hun trouwuitnodiging?
Hallo'tjes iedereen, Ik vroeg mij af of er onder jullie zijn (die al getrouwd zijn), of die gaan trouwen dat jullie al een trouwuitnodiging ontworpen hebben inclusief tekst.  Zo ja, zou het mogelijk zijn om daar (van tekst) een voorbeeldje van ...
Voorbereiding Reacties: 10 18-12-2012 17:37:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...