Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sara
Trouwringen, 8 karaat of 14 karaat?
Zoals de titel het al zegt, wij gaan zaterdag voor het eerst naar een juwelier voor onze trouwringen te kiezen. Maar nu zit ik met het probleem dat ik dus helemaal niets van goud ken. Nu willen wij ook helemaal geen 1000€ rond onze vinger gaan...
Voorbereiding Reacties: 5 17-12-2012 20:33:20

Saar
Passen trouwringen
Wij gaan vrijdagmiddag naar Fede di oro op zoek naar onze trouwringen. Zijn er dingen waar we speciaal op moeten letten?
Kledij - Accessoires Reacties: 8 17-12-2012 20:21:45

Laura
Prijs drankforfait
Dag bruidjes, Ik heb n vraagje mbt de drankenforfait voor het avondfeest. We zijn ondertussen al naar n paar zalen gaan kijken, we zijn op zoek naar iets 'minder traditioneel' (hoewel ik daar niet echt op sta). Nu blijken er toch grote verschillen ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 21 17-12-2012 19:09:36

Veronique
TE KOOP Trouwkleed Pronovias 2012! 36-38 1m75
Prachtig trouwkleed te koop met kant en strassjes. Pronovias collectie 2012. Eénmaal gedragen in juli en daarna professioneel gereinigd (bij Van Osta). Maat 36-38 met rijgsluiting aan de rug, en ik ben 1m75. ---> 550 euroIk had ook een sluier...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 17-12-2012 17:24:45

nancy
trouwjurk
Ben voor mijn zus op zoek naar een trouwjurk. Weet er iemand waar je jurken vind aan een lage prijs. Mag van paar collecties geleden zijn. groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 17-12-2012 16:17:38

Inge
feestzaal regio londerzeel-asse - wintertrouw
Hallo bruidjes to be Wij zijn op zoek naar een feestzaal regio londerzeel-asse (tot mechelen/affligem/ternat), waar we binnen ons feest kunnen geven en eventueel ook de viering. TUin is niet noodzakelijk, maar de zaal moet zeker ruim genoeg zijn, om...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 17-12-2012 14:32:29

Anja
Trouwjurk obsessie!
Hoi dames, Nu moet ik toch even iets kwijt...Ik schaam mij gewoon! Ik beschouw mijzelf als een nuchter en realistisch persoon. Bij het kiezen van mijn trouwjurk stond dan ik dan ook niet te snotteren of kreeg ik knikkende knieën ofzo. Ik was wel...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 17-12-2012 14:11:30

Sarra
Juwelier Keyserlei Antwerpen gezocht!
Dag dames, Ik heb een tijdje geleden hier eens ergens gelezen dat de juweliers in de Keyserlei in Antwerpen tijdens de solden goede kortingen gaven. Maar anderzijds heb ik ook al gehoord dat de juweliers in de jodenbuurt niet altijd te vertrouwen zi...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 17-12-2012 11:49:28

sofie
Site gezocht!
Hallo allemaal, Via via raakte ik op een site waar je als koppel je huwelijksreis in stukjes en beetjes kunt laten financieren door je genodigden. Dit gebeurt op een site, de mensen geven maw geen geld in een enveloppe, maar een stukje van de huweli...
Ideeën Reacties: 5 17-12-2012 9:51:40

jana
nog 6 maandjes....
Dag mede-bruidjes, Nog zes maand en het is eindelijke zover! We kunnen al weer een aantal dingen van de lijst schrappen. Zo heb ik sedert vorige week mijn juweeltjes (parelketting met bijpassende ooringen :-)) alsook m'n tiarra. En we zijn gisteren ...
Voorbereiding Reacties: 6 17-12-2012 9:26:31

Stephanie
Youniek Bruidsmode??
Iemand ervaring met Youniek Bruidsmode?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 17-12-2012 8:41:30

Sofie
Uitnodiging Buromac
Iemand hier ervaring mee?? We hebben er eentje gevonden maar vind ze niet terug op het internet..Zijn bij AVA geweest en het was daar 70 euro vaste opstartkost en 25 euro wanneer er iets aan de tekst veranderd wordt..Zijn de kosten overal rond deze p...
Uitnodigingen Reacties: 7 16-12-2012 21:43:48

Fien
nog eventjes vermelden
Hoi, We hadden graag nog eventjes enkele mensen bedankt en ook subtiel wat reclame gemaakt :-) Ik wil eingelijk vnl de fotograaf, jessica van Glimshot bedanken, ze is echt super! ze heeft de hele dag hééél subtiel bij ons aanwezig gew...
Ideeën Reacties: 4 16-12-2012 20:52:59

sonja
Antieke fotokaders te koop !
http://www.2dehands.be/antiek-art/antiek/foto-fotolijsten/antieke-kaders-132855350.html
Locaties - Fotografie Reacties: 3 16-12-2012 20:12:57

candy
receptie?
Hallo iedereen ik had graag jullie mening geweten inverband met de receptie ! Wij dachten een receptie te geven van 2uur(das toch niet zo lang) maar mijn schoonouders vinden dat veel te lang ze gaan meer voor 1uur(dat vin ik dan weer te weinig) wat d...
Voorbereiding Reacties: 14 16-12-2012 19:15:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...