Nu Online
Momenteel zijn er 244 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sylvie
Kort bruidskleed
Beste Mede bruidjes, Ik ben op zoek naar een kort trouwkleed voor 's avonds. Het liefst met een "normale" prijs :) Lees : niet de prijs van een gewoon trouwkleed. En winkels het liefst regio west en oost vlaanderen. Wie weet waar ik dit kan vinden?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 14-12-2012 14:12:27

virginia
benieuwd naar muziekkeuze van anderen?
dag!! Gezien ik de muziekkeuze iets heel moeilijks vond dacht ik:misschien eens een lijstje maken? wie weet kunnen er ideëen opgedaan worden =) intrede in kerk: into my arms - nick cave kerkliedjes:adele - make you feel my love raymond van het...
Muziek - Ceremonie Reacties: 12 14-12-2012 14:11:46

Bettina
trouwjurk te koop
dames, mijn trouwjurk van Marlyse is te koop voor een prijsje! Stuur een berichtje en ik bezorg je graag de info dat je wil. groetjes en succes met jullie plannen Bettina
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 14-12-2012 13:34:20

sarah
dj gezocht omgeving Landen
Hey, Wij zijn op zoek naar een dj die in de omgeving van Landen speelt. Hij zou buiten hedendaagse muziek, ook jaren '50, '60, '70, '80, '90 moeten kunnen draaien en ook in't bezit zijn van Bruce Springsteen muziek. Iemand die de zaal op zijn kop...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 14-12-2012 13:15:48

tatjana
Das/kerstmuts of sjaal voor hond en kat
Op onze tafels zal er een foto staan van onze hondjes... Maar natuurlijk geen gewone foto! Ben aan het denken om hun een das aan te doen of een strikje ofzo, dat ze ook een beetje een kostuum hebben :) (het zijn allemaal jongens) Maar waar vind je d...
Fotografie Reacties: 10 14-12-2012 11:21:17

Stephanie
Iemand ervaring met DJ Bartje
Iemand ervaring met deze DJ?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 14-12-2012 11:08:11

Luana
ieman
ervaring met feestzaal Dennenhof te bokrijk?????
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 14-12-2012 9:51:44

Veva
Tweede kleedjes jacht
Morgen is het zover, dan ga ik voor de tweede keer op kleedjes jacht. Staat op de planning: - 10u30 la Tiara - 15u30 Bruidsparadijs Gaan mee: - de mama - de schoonmama - mijn zusje Ik heb er zin in en hoop stiekem dat ik morgen dé jurk vind. ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 14-12-2012 9:26:10

mieke
wat vragen aan de deken?
hallo, wij moeten vandaag naar de deken voor de regeling van de mis. Wat mag ik niet vergeten te vragen aan die man, heb echt geen idee wat ik moet verwachten en nog minder wat ik niet mag vergeten te vragen!!! dank jullie wel!
Voorbereiding Reacties: 2 14-12-2012 7:36:30

Sarra
Parochiezaal Paroza Berchem
Hallo, Wie heeft er al ervaring met Günther Van Den Heuvel, de uitbater van Paroza van Berchem?  Eind oktober zijn mijn verloofde en ik erlangs gegaan om ons contract verder te bespreken. Binnen de 4 weken zou hij het contract opsturen en ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 13-12-2012 22:56:56

Jessie
Leuke app!!
Eventjes delen voor wie ook iets dergelijks zoekt: Ik heb een zeer leuke app gevonden voor iPhone, en bovendien gratis. Het heet Wedding Planner by Noeeva. 't Is wel in het Engels maar bevat: een aftelkalender, lijstjes waar je adressen en tel. nrs. ...
Voorbereiding Reacties: 3 13-12-2012 22:15:44

Karin
feestzaal hof ten damme in kallo
Hallo iedereen, Heeft er iemand ervaring met hof ten damme en weten jullie welke prijsklasse zij hanteren? Bedankt voor jullie reacties groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 13-12-2012 21:38:58

Mieke
beetje aan het stressen ;-(((
Hey bruidjes, Ik krijg het ondertussen een beetje op de heupen met onze feestzaal. Dat het feest 100% in orde zal zijn en het eten super lekker is, daar twijfel ik niet aan. Heb al heel veel goede reacties gehoord dus daar kan ik van op mijn 2 oren s...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 13-12-2012 21:27:03

Joke
Uitnodigingen :ossssss
Beste bruidjes, Heeft iemand van jullie ervaring met Carta Sempre? http://www.cartasempre.com/ Wij zijn daar in Augustus langsgeweest omdat wij de uitnodigingen daar heel mooi vonden. We hebben toen ook besloten en via mail bevestigd dat we met...
Uitnodigingen Reacties: 6 13-12-2012 20:47:36

angelique
jaja op 12.12.12 ben ik mevrouw de smet geworden
gisteren zijn wij in het huwelijksbootje gestap... de avond ervoor hebben wij nog een flesje samen gekraakt en als deze op was heb ik mijn verloofde naar zijn ouderlijk huis gebracht... daarna ben ik terug naar ons huisje gereden waar ik probeerde t...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 9 13-12-2012 20:46:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...