Nu Online
Momenteel zijn er 111 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Carrie
Gezocht : Zwarte ideetjes van groene vingers
Hallo medebruidjes, Opnieuw kom ik bij jullie te rade... vooral bij de bruiden met (aanleg tot) groene vingers Ik moet en zal namelijk een zwart accent hebben in mijn bijna volledig spierwitte bruidsboeket Rond de steeltjes komt alvast een z...
Bruidsboeket Reacties: 11 11-12-2012 14:54:31

els
Hoeveel euro tellen jullie per persoon aan eten en drinken op jullie feest
Wij zijn alle budgetten aan het overlopen en stellen vast dat wij voor ons feest op 8 juni 2013 aan 63€ p.p zitten zonder de frisdranken.  In deze prijs zit dan wel de wijn, cava en koffie. Hoeveel euro's trekken jullie uit p.p. ongeveer?...
Locaties - Feestzaal Reacties: 32 11-12-2012 14:28:36

cecile
alternatief bruidsboeket
Dag dames, Zijn hier bruidjes aanwezig die een alternatief gebruikt hebben als bruidsboeket. Ik ben iemand die niet veel belang hecht aan bloemen, het zegt me gewoon niets. Ik wil wel bloemen gebruiken om de kerk en de zaal wat meer in te kleden. Ik...
Bruidsboeket Reacties: 8 11-12-2012 13:17:52

Evy
Notaris
Hey lieve bruidjes, ik vroeg mij af wanneer je het best naar de notaris gaat (liefje en ik trouwen met een huwelijkscontract).
Juridisch Reacties: 17 11-12-2012 12:02:13

sonja
Nog een leuke site !
www.theknot.com
Ideeën Reacties: 0 11-12-2012 11:49:40

Dorien
Aanspreking op enveloppen bij 2vrouwen/2mannen
Hier ben ik nog eens met een vraagje Ik had een momentje vrij en dus ben ik begonnen met het opstellen van een adreslijst. Met de aanspreking heb ik het soms een beetje moeilijk, ik zet Dhr & Mevr en als er kinderen gevraagd worden zet ik Fam. ...
Uitnodigingen Reacties: 7 11-12-2012 11:06:05

Jennifer
Hoe geraak ik in mijn eigen gastenboek hier?
Hoi bruidjes, Waarschijnlijk een stomme vraag, maar ik krijg mijn eigen gastenboek hier niet te zien. Ik heb wel een bericht gekregen dat iemand in mijn gastenboek hier heeft geschreven en heb op "accepteren" gelkikt (ipv weigeren), maar toen ...
Voorbereiding Reacties: 7 11-12-2012 9:25:34

Stephanie
Gezocht: onderrok
Zoals de titel het zegt, ik zoek een onderrok. Ik vind het zo belachelijk om er 150 euro aan te geven. Iemand die zijn onderrok verkoopt? Ik zoek er één van 2.50m.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 11-12-2012 8:49:15

Tina
Even ventileren...
Dat mijn ouders mijn vriend niet goedkeuren en dat omwille van zijn ouders dat wist ik al. Op ons verlovingsfeest heeft mijn toekomstige schoonvader een reactie op mijn moeder gegeven en ze heeft toen 3 maand niet meer met mij gesproken. Op de trouw ...
Voorbereiding Reacties: 7 10-12-2012 23:09:18

Sofie
Huwelijksinzegening.nl
Hallo! Wij zijn op zoek naar een priester, diaken,... die onze viering wil voorgaan. Mijn vriend is vrijzinnig en ik christelijk. We integreren onze wensen... da's geen probleem. Omdat ik graag een "minimale" christelijke referentie wil, is het vo...
Ceremonie Reacties: 2 10-12-2012 21:27:20

Valerie
Bedanking voor de mensen die naar de misviering kwamen
We willen de mensen persoonlijk bedanken dat ze aanwezig waren op onze plechtigheid, maar hebben inspiratie nodig: - ijsje lekken - cupcakes geven .. iemand nog ander voorstel of meer inspiratie??
Locaties - Viering Reacties: 5 10-12-2012 21:04:52

Saar
Haarkam Glitzy secrets
Mijn haarkam die ik besteld heb op Glitzy secrets (http://www.glitzysecrets.com/) was vandaag mee met de post. Ik ben heel erg in de wolken.  Het ziet er echt fantastisch uit. Voor de nieuwsgierigen onder jullie: ik heb deze besteld: http://www....
Verzorging - Kapsel Reacties: 13 10-12-2012 18:45:53

Melissa
NIEUW trouwkleed te koop (maat 46)
Een heel mooi en vooral nieuw trouwkleed te koop (moet nog op maat gemaakt worden) weg wegens aflasting trouw... Alsook bijhorende accessoires te koop! (nieuwprijs was €1500) Foto's te verkrijgen!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 10-12-2012 17:26:56

kylie
save the date
Hallo allemaal, Dit weekend naar de trouwbeurs in Oostende geweest en veel gezien :o Nu ben ik volledig in de ban van save the date kaartjes. Ik vind het zo'n leuk idee. Kan ik deze kaartjes ook sturen naar de mensen die we enkel naar de receptie v...
Uitnodigingen Reacties: 6 10-12-2012 16:21:36

rozelien
Aruba of Curaçao
Hallo, Wij twijfelen enorm tussen Aruba & Curaçao, naar waar gaat jullie voorkeur uit? Groetjes, Rozelien
Huwelijksreis Reacties: 4 10-12-2012 16:12:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...